|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
ילד בהפגנה להט"בית מחזיק בשלט "הכי טוב לי אמא ואמא" [צילום אילוסטרציה: תומר נויברג/פלאש 90]

אקורד הסיום? משרד החינוך יתקצב סדנות להט"ביות בבתי הספר

פרסם קול קורא לתקצוב שנתי של תוכנית פעילות בנושא לסביות, הומואים, טראנסג'נדרים ובי-סקסואלים התוכנית מיועדת גם לבתי הספר הממלכתיים דתיים והערביים
04/11/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2022   |   תגובות
עידן יוסף
נוהל חדש יאפשר הקלות בשינוי מין

רגע לפני סיום כהונת ממשלת לפיד-בנט, מפרסם משרד החינוך קול קורא לתקצוב שנתי של תוכנית להט"בית במערכת החינוך. בסכום שיוצא מתוך תקנה תקציבית של "חינוך לסובלנות" תקודם פעילות בנושא לסביות, הומואים, טראנסג'נדרים ובי-סקסואלים.

על כל סדנה (מפגש) יקבלו בתי ספר שיקיימו סדנה עם מינימום 15 תלמידים עד 600 שקלים. מדובר ב-עד שני מפגשים, 90 דקות כל אחד, כך שהסכום עבורם צפוי להגיע ל-1,200 שקלים עבור 3 שעות.

המפגשים יעסקו במה שבמשרד החינוך מכנים "תוכנית במיניות בריאה ומניעת פגיעה מינית בנושא של נטייה מינית וזהות מגדרית".

הסדנות, המיועדות הן לצוות החינוכי והן לתלמידות ולתלמידים, עוסקות בסיפור אישי להט"בי ובעיבוד לאחר הפעילות, במטרה לקדם "שיח חיובי וסובלני בכל הנוגע לקהילה הלהטב"ית וליצור סביבה תומכת ומאפשרת". בהנחיות המשרד נקבע כי על סדנות אלה להיות חלק מתוכנית ייעוצית כוללת בנושא מיניות בריאה והן מחייבות הכנת הצוות והתלמידים לפני המפגש וכן עיבוד לאחריו.

לא יימסרו סדנות בנושא לילדים בגנים ולתלמידי בתי הספר היסודיים, אך הצוותים החינוכיים יהיו זכאים להשתתף בסדנות הללו. התוכנית מיועדת לתלמידים מחטיבת הביניים והחטיבה העליונה.

התוכנית מיועדת לא רק לבתי הספר הממלכתיים, אלא גם לבתי הספר הממלכתיים-דתיים ואף לבתי הספר במגזר הערבי. במשרד החינוך מדגישים כי חברי הקהילה הלהט"בית, המנחים מפגשים אלו, עברו הכשרה מתאימה על-ידי ארגונים שאישר המשרד, ומתאימים את הסדנות לאוכלוסיות השונות.

מטרת הסדנות, לדברי המשרד, היא לאפשר לצוותים החינוכיים ולתלמידים היכרות עם חברי הקהילה הלהט"בית ובכך "לתרום ליצירת מרחב סובלני יותר ונעדר דעות קדומות, זאת מתוך הבנה כי חלק ניכר מהתופעות השליליות כלפי הקהילה הלהט"בית, מקורן בחוסר ידע ובהעדר היכרות". עוד הוסיפו במשרד כי "מפגש עם סיפור אישי של חברי הקהילה ומתן אפשרות לדיון פתוח במרחב מוגן, תורמים לצמצום התופעות השליליות כלפיהם וכלפי תלמידים שנמצאים על הרצף של גיוון מגדרי, מאפשרים התייחסות מיטיבה וסביבה תומכת לכלל התלמידים, וכן מאפשרים לצוותים החינוכיים ללמוד על הנושא ולהבין כיצד ניתן להתמודד באופן מיטבי עם שאלות והתנהגויות של בני הנוער, עם אמירות להט"בופוביות ועם גילויי חוסר סובלנות כלפי שונות".

היועצות בסדנות מלוות על-ידי מדריכות מקצועיות של היחידה למיניות ומניעת פגיעה בילדים ונוער.
תקצוב בתיה"ס עבור מפגשים העוסקים בנטייה מינית וזהות מגדרית כחלק מתכנית למיניות לשנה"ל תשפ"ג / קול קורא
בשנה"ל תשפ"ג המשרד יתקצב בעלויות חינוך עבור תכנית במיניות בריאה ומניעת פגיעה מינית בנושא של נטייה מינית וזהות מגדרית באמצעות "קול קורא" (4 עמ')

תאריך:  04/11/2022   |   עודכן:  04/11/2022
עידן יוסף
+על פחדים ועלבונות
15:55 04/11/22  |  שלמה פילבר   |   לרשימה המלאה
כל קמפיינר מתחיל יודע לשנן כי פחד, נגטיב או תקווה הם דלק טוב למסרים מנצחים. אבל בישראל רוויית הקמפיינים נראה שהתפתח מניע נוסף שהוכיח את עצמו כדלק סילוני להוצאת מצביעים מהבית: העלבון
ספירת הקולות בוועדת הבחירות המרכזית [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+חברי כנסת מגוש השמאל שוקלים להתמודד בבחירות המקומיות
13:56 04/11/22  |  עידן יוסף
אחרי ההפסד, שוקלים מספר ח״כים מגוש השמאל לפרוש מהכנסת ולהתמודד ברשויות המקומיות. שר התיירות יואל רזבוזוב שוקל לרוץ לראשות עיריית נתניה. יו״ר הכנסת מיקי לוי בוחן ריצה לראשות עיריית ירושלים.

שרת הכלכלה אורנה ברביבאי שוקלת להתמודד לראשות תל אביב יפו וח״כ טניה מזרסקי שוקלת לרוץ לראשות עיריית כרמיאל. בנוסף מסתמן שהשר אלעזר שטרן יפרוש מהחיים הפוליטיים (מקור ראשון).
+94 ח"כים ממשיכים לכנסת הבאה
13:48 04/11/22  |  עידן יוסף
94 ח"כים ממשיכים לכנסת הבאה, 23 ח"כים חדשים, 3 ח"כים חוזרים. נוכחות דלילה של 9 נשים בקואליציה, אך מספרן צפוי לעלות עם התפטרותם של שרים לפי החוק הנורווגי. הח"כ הוותיק ביותר הוא משה גפני עם 31 שנים, במקום השני נתניהו עם 29 שנים.
+ראשי ממשלות פולין ויוון בירכו את נתניהו
13:22 04/11/22  |  עידן יוסף
ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו שוחח (ו') עם ראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטאקיס ועם ראש ממשלת פולין מטאוש מורבייצקי, שבירכו אותו על ניצחונו בבחירות. נתניהו אמר להם שהוא יפעל יחד איתם בשיתוף פעולה כדי לחזק את היחסים בין המדינות.
+הבגידה של מרב מיכאלי ביאיר לפיד
13:00 04/11/22  |  יוסי דר   |   לרשימה המלאה
האגו הנפוח של מיכאלי, שהלך והתנפח לממדים של כדור פורח, הוא זה שהסתיר לה את המציאות? האם כדי כך תפח האגו של הנכדה של ישראל קסטנר - עד שלא עלה בדעתה לעשות איזו "הנחה קטנה" לבן של טומי לפיד?
מיכאלי בהצהרה לתקשורת [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+טלי גוטליב: טוב תעשה מיארה אם תתפטר
11:29 04/11/22  |  עידן יוסף
חברת הכנסת המיועדת טלי גוטליב (הליכוד): "צריך לפצל את תפקיד היועצת המשפטית לממשלה. לא יעלה על הדעת שאני אהיה עורכת דין שלך ומאחורי גבך אחקור על אודותייך. ככל שדעתי תישמע בעניין, אני רוצה לתהות על התאמתה של גברת בהרב-מיארה. טוב היא תעשה אם תבין לבד ותתפטר". היא אמרה את הדברים בראיון לכאן רשת ב'.
+דרוקר: הפגנות המוניות ברחובות יעצרו את שלטון הימין
10:42 04/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הפרשן הפוליטי של חדשות 13 על מרב מיכאלי: "לא צריכה לדאוג להישרדותה הפוליטית, אלא שתוכל לשבת בבית קפה בת"א בלי שיתרחקו ממנה"  ▪  על בן-גביר: "תומכיו יתאכזבו ממנו"
דרוקר. שלטון דורסני [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+שגריר ארה"ב בישראל התקשר לברך את דרעי
10:34 04/11/22  |  עידן יוסף
שגריר ארה״ב בישראל תום ניידס התקשר לברך את יו״ר ש״ס אריה דרעי על ההישג המרשים וניצחון גוש הימין, ״מצפה לעבוד עם ממשלתכם, יש לנו אינטרסים משותפים״ (חדשות 12).
+הרש"פ נגד ממשלת הימין בישראל
10:16 04/11/22  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה
הנהגת הרש"פ מודאגת מאוד מניצחון הימין בבחירות בישראל ונערכת לקמפיין הכפשה של ממשלת נתניהו בזירה הבינלאומית. גורמים בכירים בפתח קוראים ליו"ר הרש"פ אבו מאזן לגבש אסטרטגיה חדשה נגד ישראל ולהתפייס עם תנועת חמאס
חמושים פלשתינים בג'נין [צילום: נאסר אשתייה/פלאש 90]
+הארץ: מרב מיכאלי חתומה על כשלון גוש השינוי
08:34 04/11/22  |  עידן יוסף
עיתון 'הארץ' במאמר מערכת: "יו"ר העבודה, מרב מיכאלי, חתומה על הכישלון של גוש השינוי. ביהירותה סירבה להתאחד עם מרצ והביאה לחיסולה של המפלגה האחות. אתמול הוסיפה את חטא החוצפה על פשע היהירות. בנאומה האשימה את ראש הממשלה לפיד בכישלון בבחירות".
+ישראל כ"ץ מעוניין בתיק האוצר למרות שהוצב בעשירייה השנייה
08:32 04/11/22  |  עידן יוסף
חלוקת התיקים בממשלה החדשה - לפי דיווחים בסביבתו של נתניהו, ישראל כ"ץ מעוניין הפעם בתיק הביטחון, למרות שנדחק לעשירייה השנייה. המועמדים של נתניהו לתיק האוצר - אלי כהן או ניר ברקת. יריב לוין שהיה המועמד הטבעי למשרד המשפטים, רוצה את תפקיד שר החוץ.
+הוחזרה האבטחה סביב שרה נתניהו
08:29 04/11/22  |  עידן יוסף
השב״כ הורה להחזיר לאלתר את האבטחה על שרה נתניהו שהופסקה בדצמבר 2021 בהוראת נפתלי בנט. לפי שעה לא ברור האם האבטחה תחזור גם על ילדיו של נתניהו, יאיר ואבנר (ynet).
+מעכשיו זהו מאבק על עצם הדמוקרטיה
08:27 04/11/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הממשלה הבאה היא איום חסר תקדים על הדמוקרטיה הישראלית  ▪  בית המשפט העליון הוא קו ההגנה החשוב ביותר, גם אם הדבר יחייב אותו לפסיקות חריגות
חכם, ישר, אידיאולוג - ולכן כה מסוכן [צילום: יוסי אלוני, פלאש 90]
+שר החוץ האמריקני התקשר להודות ללפיד
08:26 04/11/22  |  עידן יוסף
שר החוץ האמריקני טוני בלינקן שוחח בטלפון עם ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד, שיבח את ישראל על מערכת בחירות חופשית והוגנת והודה לו על השותפות.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביר קארה / Abir  kara   אוהד טל   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אבידר / Eli Avidar   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   בני גנץ / Benny  Gantz   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יועז הנדל / Yoaz  Hendel   יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מירב כהן / Meirav  Cohen   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מתן כהנא / Matan  Kahana   נחמן שי   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   עידן רול / Roll Idan   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   קארין אלהרר / Karin  Elharar   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אקורד הסיום? משרד החינוך יתקצב סדנות להט"ביות בבתי הספר
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
חשדנית
4/11/22 15:21
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
הממשלה הבאה היא איום חסר תקדים על הדמוקרטיה הישראלית בית המשפט העליון הוא קו ההגנה החשוב ביותר, גם אם הדבר יחייב אותו לפסיקות חריגות
04/11/2022  |  איתמר לוין  |   כתבות
מנהיגים מן העולם פרסמו (יום ה', 3.11.22) הודעות ברכה לראש האופוזיציה וראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, בעקבות נצחונו בבחירות בישראל.
03/11/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
ראש הממשלה החליפי, נפתלי בנט, הודיע לראש ממשלת המעבר, יאיר לפיד, על כוונתו להתפטר מתפקידו בימים הקרובים. זאת, לנוכח ההכרעה בבחירות ולקראת הקמתה הצפויה של ממשלה חדשה.
03/11/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית אינו רשאי להחליט לבדו בנוגע לכשירות מועמדים לכנסת, אלא מליאת הוועדה (המורכבת מנציגי הסיעות בכנסת היוצאת). כך קובעת נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, בפסק הדין בו ביטל בית המשפט העליון את החלטתו של היו"ר הנוכחי, יצחק עמית, לפסול את התמודדותו של עמיחי שיקלי בבחירות האחרונות. פסק הדין ניתן בחודש שעבר וכעת (3.11.22) מתפרסמים הנימוקים.
03/11/2022  |  איתמר לוין  |   חדשות
ראש הממשלה, יאיר לפיד, התקשר לראש האופוזיציה, בנימין נתניהו וברך אותו על נצחונו בבחירות. מלשכת לפיד נמסר כי ראש הממשלה עדכן את ראש האופוזיציה שהנחה את כל זרועות משרדו להכין העברת שלטון מסודרת.
03/11/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2022  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ממשלה 36  /  מי ומי  
גלאון: התרעתי בפני לפיד שהוא משחק באש  /  איציק וולף
התוצאות הסופיות: גוש הימין יורד ל-64  /  עידן יוסף
סופית: מרצ נותרת מחוץ לכנסת   /  מירב ארד
בית הלל (קוברינסקי)  /  אפרים הלפרין
לא לבייש את ההמנון שלנו - "התקווה"  /  איתן קלינסקי
בעוז בענווה, באחריות, ובנחישות   /  עמנואל בן-סבו
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
יין הגיבורים נמזג בטיולי טבע, בחניוני לילה, על גשרים תלויים, בתוככי הכותל המערבי, בסמטאות ובשבילי צפת העתיקה, בשערי ירושלים על רובעיה, בשביל ישראל, בפסגת הר מירון ובמרומי המצדה
ציר פילדלפי [צילום: יוסי זמיר/פאש 90]
תומר ישראלי
אם הייתה הנהגה בישראל, היא הייתה מכוונת ל"מצב סיום" רצוי ונוקטת פעולות בדרך אליו    מכיוון שההנהגה בישראל פוחדת מ"מצב סיום", היא עסוקה אך ורק בשימור והמשך המצב הנוכחי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il