|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
1,613 החלטות של הממשלה ה-36 [צילום: חיים צח, לע"מ]

לפיד: עוד נחזור לחדר הממשלה מהר ממה שחושבים

ראש הממשלה היוצא נפרד מאולם ישיבות הממשלה בישיבתה האחרונה המסתמנת של הממשלה ה-36 היה לי לכבוד לשרת אתכם יחד את המדינה הזו ואת אזרחיה"
20/11/2022  |   איציק וולף   |   חדשות   |   בחירות 2022   |   תגובות

ראש הממשלה היוצא, יאיר לפיד, אמר כי היה לו כבוד לשרת את אזרחי ישראל בתפקיד זה, והצהיר כי עוד יחזור לחדר ישיבות הממשלה מהר מכפי שנראה. את הדברים אמר לפיד (יום א', 20.11.22) בפתח הישיבה האחרונה המסתמנת של ממשלתו.

"זוהי הישיבה האחרונה של הממשלה ה-36 של מדינת ישראל. זו הייתה ממשלה שידעה לא מעט סערות פוליטיות, אבל יותר מכל - זו ממשלה שעבדה קשה למען מדינת ישראל ולמען אזרחי ישראל. יחסית לזמן הקצר שהממשלה כיהנה - שנה וחצי בסך-הכל - רשימת ההישגים של הממשלה הזו היא יוצאת דופן", טען.

עוד הוסיף כי לממשלה בישראל יש תפקיד ברור: לשמור על המדינה. לשמור חוק. לשמור על הפרדת הרשויות. לשמור על הביטחון והכלכלה. לשמור על מעמדה של ישראל בעולם. לשמור על הדמוקרטיה הישראלית. "עמדנו בכל המשימות האלה בהצלחה ניכרת. חבריי השרים, היה לי לכבוד לשרת אתכם יחד את המדינה הזו ואת אזרחיה. אנחנו עוד נחזור לחדר הזה, מהר יותר ממה שאתם חושבים", דברי לפיד.

בין ההישגים של ממשלתו ציין לפיד כיצד הממשלה בהובלת קודמו בתפקיד, נפתלי בנט, הוציאה את ישראל ממשבר הקורונה בלי אף סגר וטען כי חילצה את המדינה ממשבר כלכלי. "העברנו תקציב מדינה אחרי יותר משלוש שנים בלי תקציב. הורדנו את הגירעון ואת האבטלה למספרים שהם מהנמוכים בתולדות המדינה. העלינו את שכר החיילים ב-50%, העברנו את תוכנית "ממדים ללימודים" למען הלוחמים שלנו. במבצע "עלות השחר" הכינו מכה קשה את הג'יהאד האיסלאמי בעזה וסיכלנו את בכיריו בלי שנפגע אף ישראלי. במבצע "שובר גלים" ביהודה ושומרון פירקנו את תשתית ארגון הטרור "גוב האריות" ומנענו מאות פיגועים. בעבודה מדויקת וחכמה מול הממשל הדמוקרטי מנענו את חידוש הסכם הגרעין עם אירן. פעלנו נגד תשתיות הטרור האירניות בכל מקום, כולל רחוק מאוד מגבולות ישראל. פתחנו שגרירויות ונציגויות באיחוד האמירויות, במרוקו ובבחריין. הקמנו את "פורום הנגב". חידשנו את היחסים עם טורקיה. תיקנו את היחסים עם מצרים וירדן. חתמנו הסכם היסטורי עם לבנון על הגבול הימי", ציין.
  
"אני עוצר כאן, למרות שהרשימה עוד ארוכה. הממשלה הזו העבירה בכהונתה הקצרה 1,613 החלטות, בכל תחומי החיים - כולן לטובת אזרחי ישראל. לא פעלנו רק לטובת אלה שבחרו בנו. לא עבדנו רק בשביל הגוש או המחנה", דברי ראש הממשלה היוצא.

תאריך:  20/11/2022   |   עודכן:  20/11/2022
איציק וולף
+משבר בשיחות בין הליכוד לבן-גביר
23:26 20/11/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בכירים במפלגת עוצמה יהודית מאשימים את מפלגת הליכוד כי חזרה בה מהסכמה להעניק את משרד הנגב, הגליל והפריפריה לשר מטעם מפלגתם
יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+נתניהו יציע לישראל כ"ץ תיק כלכלי קטן
21:45 20/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ברקע המתיחות בין השניים והקלטות כ"ץ שנחשפו ובהן הוא נשמע חותר תחת מנהיגות יו"ר הליכוד, יציע ראש הממשלה המיועד לכ"ץ את תיק העלייה והקליטה או את תיק החקלאות
כ"ץ. מצפה לתפקיד בכיר [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+רפורמת הליכוד: בג"ץ יוכל לפסול ברוב מיוחד
21:45 20/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בתוכנית הליכוד להגבלת כוחה של מערכת המשפט נמצאת פסקת התגברות ברוב של 61 ח"כים - שתהיה בתוקף לארבע שנים  ▪  בנוסף, שופטי בג"ץ יוכלו לפסול חוקים רק ברוב של 80%  ▪  חוק יסוד כבוד האדם וחירותו ידרוש חקיקה מחודשת  ▪  נתניהו נוטה לדלג על יו"ר ועדת הבחירות ולחוקק חוק שיאפשר את מינוי דרעי לשר
נתניהו ואסתר חיות [צילום: מן הטלוויזיה]
+בליכוד לא ששים להחיל ריבונות ביו"ש
21:18 20/11/22  |  עידן יוסף
במסגרת המשא-ומתן הקואליציוני להקמת ממשלה, סיעת הציונות הדתית הניחה על שולחן המו"מ את דרישתה מיו"ר הליכוד וראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, להתחייב על מהלכי סיפוח והחלת ריבונות ביהודה ושומרון. אולם בליכוד לא ששים לכך ולא נותנים תשובה ברורה. במפלגה חוששים מקידום מהלכים בתקופת ממשלו של ביידן (חדשות 13).
+סמוטריץ' דוחה דרישת הליכוד למו"מ עם דרעי על האוצר
21:08 20/11/22  |  עידן יוסף
ח"כ בצלאל ‏סמוטריץ' מסרב לבקשת הליכוד לפגוש את דרעי למו"מ על תיק האוצר. סביבת יו"ר הציונות הדתית: "המו"מ על האוצר מאחורינו, דורשים את תיק הביטחון" (כאן חדשות).
+המסדרת לא תצביע מחר על סגני יו"ר הכנסת
20:15 20/11/22  |  עידן יוסף
מחר הייתה אמורה להתכנס הוועדה המסדרת כדי למנות את הסגנים ליו״ר הכנסת, אך עדיין אין הסכמות בין הליכוד לציונות הדתית על מינוי אחמד טיבי ולכן ההצבעה תידחה והמינוי יחכה. ברקע: הקרב על התיקים בין נתניהו לסמוטריץ׳.
+סמוטריץ' על קמפין ההסתה של תומכי הליכוד: "נעמוד על הדרישות שלנו"
19:04 20/11/22  |  עידן יוסף
יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', מגיב לקמפיין ההסתה של תומכי ליכוד נגדו וכתב בטוויטר: "לא ייתכן שבכל פעם שאנחנו לא עומדים דום מול דרישות הליכוד יהיו מי שיהפכו אותנו לאויבים, יסיתו נגדנו ויכפישו אותנו".

הוא הבהיר כי הקמפיין לא יגרום לו לוותר: "הציונות הדתית היא שותפה מלאה של המחנה הלאומי ושל הליכוד. נעמוד על הדרישות שלנו כדי להבטיח הקמת ממשלה טובה ויציבה במהירות האפשרית שתעשה טוב ותוביל מדיניות ימין אמיתית".
+ארבל: דרעי מנסה לתווך במו"מ בין נתניהו לסמוטריץ'
17:44 20/11/22  |  עידן יוסף
ח"כ משה ארבל (שס) בראיון לגלי ישראל: "אני יודע לומר שדרעי מנסה לתווך במו"מ בין נתניהו לסמוטריץ'. גם בשעות האלו ישנם צוותים שמנהלים מו"מ. אני בטוח שסמוטריץ' יקבל את ההחלטה הטובה ביותר למדינת ישראל".
+סמוטריץ' וגולדקנופף נפגשו; לא מרוצים מקצב המו"מ
17:25 20/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ יואב קיש לליכוד ולשותפות הקואליציוניות: "כולם צריכים להבין את גודל השעה, לקחת צעד אחורה ולהגיע להסכמות"  ▪  סיכום עקרוני בין יהדות התורה לשס, על הנחה בתחבורה ציבורית לתלמידי ישיבות, בדומה לסטודנטים
גולדקנופף וסמוטריץ' בפגישתם הקודמת
+היועמ"ש: ניתן להטיל קלון במאסר על תנאי
09:48 20/11/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
גלי בהרב מיארה הודיעה ליו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, כי ניתן להטיל קלון על אריה דרעי וכי ההכרעה בנושא - בידי יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט עמית
מיארה. "היעוץ המשפטי נדרש לסוגיה והחזיק באותה עמדה" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+ח"כ מתן כהנא: לא לאפשר אירוע ציבורי בהפרדה מגדרית לחרדים זו כפייה
09:09 20/11/22  |  איציק וולף
השר לשירותי דת לשעבר, ח״כ מתן כהנא, ממפלגת המחנה ההמלכתי הגיב על דברי ראש הממשלה שתקף את ההפרדה המגדרית ואף השווה אותה לאירן ואמר כי יש ציבורים שעבורם הפרדה מגדרית היא דרך חיים.

"לא לאפשר לציבורים האלה אירועים ציבוריים בהפרדה מגדרית זו פשוט כפייה. אף אזרח בישראל לא חייב להשתתף באירועים האלה או ללמוד במוסדות בהם נהוגה הפרדה כזו. מי שחפץ בהשתלבות חרדים בחברה הישראלית לא יכול לכפות את אורחות חייו על אחרים", טען.


+ראש הממשלה על ההפרדה המגדרית: אירן זה לא כאן
09:08 20/11/22  |  איציק וולף
ראש הממשלה, יאיר לפיד, תקף את הדרישה של מפלגות הציונות הדתית ויהדות התורה לעיגון הפרדה מגדרית באירועים ציבוריים בחקיקה, וטען כי מדובר בניסיון להדיר נשים ולשלוח אותן אל מאחורי מחסומים.

"בזמן שבאירן נשים אמיצות נאבקות על זכויותיהן, בישראל סמוטריץ׳ והחרד״לים שלו מנסים לשלוח נשים אל מאחורי המחסומים ולהכניס לחוק הפרדה בין נשים לגברים. איפה הליכוד? למה הם שותקים? אירן זה לא כאן", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.
+סמוטריץ' ויהדות התורה דורשים: הפרדה מגדרית
08:52 20/11/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הציונות הדתית ויהדות התורה דורשות מן הליכוד להתחייב בהסכמים הקואליציוניים לחקיקה שתאפשר הפרדה מגדרית באירועים ציבוריים ושתקבע כי הפרדה שכזו אינה אפליה אסורה
היועמ"ש לשעבר התיר הפרדה בתנאים מסוימים בלבד [צילום: נתי שוחט, פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביר קארה / Abir  kara   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אבידר / Eli Avidar   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   בני גנץ / Benny  Gantz   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יועז הנדל / Yoaz  Hendel   יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   לימודים / Limudim   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מירב כהן / Meirav  Cohen   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מתן כהנא / Matan  Kahana   נחמן שי   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   עידן רול / Roll Idan   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   קארין אלהרר / Karin  Elharar   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לפיד: עוד נחזור לחדר הממשלה מהר ממה שחושבים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, שלחה ליו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו, מכתב ובו הבהירה כי ניתן להטיל קלון על מי שנגזר עליו עונש מאסר על תנאי. משמעות הטלת קלון בעונשי מאסר על תנאי עלולה להיות קריטית עבור הקואליציה המסתמנת, בשל השאלה האם אריה דרעי יוכל לכהן כשר.
20/11/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
מפלגות הציונות הדתית ויהדות התורה דורשות במסגרת המשא-ומתן הקואליציוני להסדיר בחוק הפרדה מגדרית בין גברים לנשים באירועים ציבוריים. על-פי דרישתם, יש לקבוע בהסכמים הקואליציוניים התחייבות לחקיקה שלפיה הפרדה שכזו - בייחוד בכל הנוגע לאירועי תרבות המיועדים לאוכלוסייה דתית וחרדית, ובכל הנוגע למסלולי לימודים ושירותים ציבוריים ייעודיים - לא ייחשב לאפליה אסורה.
20/11/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
מפלגת הליכוד צפויה לשנות השבוע את האסטרטגיה שלה במשא-ומתן הקואליציוני, ומנסה לייצר ציר הידברות ישיר בין יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', ליו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי. זאת, לנוכח ההבנה שסמוטריץ' לא צפוי לחזור בו מדרישתו לקבל אחד משני התיקים החשובים בממשלה - ביטחון או אוצר.
19/11/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
שר האוצר היוצא, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, מעריך כי ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, ינסה להביא להדחת הרמטכ"ל הנבחר, אלוף הרצי הלוי, בשל הערכתו כי אינו משתף פעולה עם תוכניותיו של נתניהו ביחס לאירן. עוד הוא טוען כי נתניהו מבקש לכונן יחסים דיפלומטיים עם ערב הסעודית על-מנת להשתמש בהישג כמנוף לשינויים קואליציוניים או לבחירות מוקדמות ביוזמתו.
19/11/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
חברי סיעת עוצמה יהודית יגישו בשבוע הקרוב בקשה לפיצול סיעתם מן הציונות הדתית שעמה התמודדו בבחירות לכנסת.
18/11/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2022  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ממשלה 36  /  מי ומי  
הצעה לשינוי חוק יסוד מבקשת להכשיר כהונת דרעי כשר  /  איציק וולף
וסרלאוף: אם סמוטריץ' בחוץ - גם אנחנו  /  עידן יוסף
בן-גביר ונתניהו סיכמו: חוק ההינתקות ישונה  /  איציק וולף
החרם ושברו  /  ד"ר עדו נתניהו
העם כמה לחצי שעת השקט  /  עמנואל בן-סבו
בחירות 2022 הכל פתוח   /  מרדכי ליפמן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il