חברת קוקה-קולה הודיעה היום (יום ג', 18.5.04) על השקת המשקה החדש - קוקה-קולה C2 - ביפן, ולאחר מכן בארצות הברית בקיץ הקרוב. ההודעה באה לאחר למעלה משנה של מחקר ופיתוח של המשקה.
במוצר החדש של 'המשקה העולמי' תהיה מחצית מכמות הסוכר, הפחמימות והקלוריות שבמשקה הקולה הרגיל.
יו"ר ומנהל התפעול של חברת קוקה-קולה, דוג דפט, הגדיר את הצרכנים כ'אדריכלי' הרעיון ואמר כי קוקה קולה C2 נוצר במפורש כדי לתת מענה לרצונם של הצרכנים במשקה דל קלוריות אך עם הטעם האמיתי של קוקה-קולה.
הגרפיקה על האריזה זהה לסמל המסחרי והמוכר של קוקה-קולה אך הכתוביות הן בשחור על רקע אדום, וזאת כדי לספק שוני חזותי בין הקוקה-קולה C2 ל... ספינת הדגל. מסע הפרסום יכלול פרסומות בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט.
קוקה-קולה C2 יהיה זמין גם בבקבוק וגם בפחית וכמשקאות מוגזים קפואים.
במשך השנתיים האחרונות, השיקה חברת קוקה קולה ארבעה מוצרים חדשים בקטגוריית הקולה - קולה בטעם וניל, קולה דיאט בטעם וניל, קולה דיאט עם לימון וקולה דיאט עם ליים.
קוקה-קולה היא חברת המשקאות הקלים המוכרת ביותר והמוכרת ביותר בעולם. משקה דיאט קולה - המוכר במספר מדינות כקוקה קולה לייט - הוא מספר אחד בקטגוריית הדיאט, והשלישי במכירות של משקאות קלים בכל העולם.
חברת קוקה-קולה היא חברת המשקאות הגדולה בעולם. יחד עם קוקה-קולה, החברה משווקת ארבעה מחמשת סוגי המשקאות הנמכרים ביותר בעולם, בינהם קולה דיאט, פנטה וספרייט, וכן מבחר גדול של משקאות קלים אחרים כמו משקאות דיאט ולייט, מים מינרלים, מיצים ומיצים טבעיים, תה, קפה ומשקאות לפעילות ספורטיבית.