|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
יהודה וילק ז"ל. חתימה מעולם האמת [צילום: אבי אוחיון/לע"מ]

שם המפכ"ל המנוח צורף למכתב הלשעברים

קבוצה מפכ"לים לשעבר מתייצבים לצד המפכ"ל שבתאי וקוראים "להרחיק את הפוליטיקה מהמשטרה והצבא", אך חתימות רבות במכתב הופיעו כמה פעמים בן-גביר: "קשה לחמוצים להשלים עם העובדה שהעם רוצה מדיניות חזקה וברורה" אחד החתומים: מדובר בגרסה ראשונית שלא אושרה עדיין להפצה
08/12/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   ממשלה 37   |   תגובות

במכתב שהופץ הבוקר (יום ה', 8.12.22), קבוצה מפכ"לים לשעבר, בראשות המפכ"ל לשעבר משה קראדי, מתייצבים לצד המפכ"ל שבתאי וקוראים "להרחיק את הפוליטיקה מהמשטרה והצבא". אולם עו"ד פנחס פישלר הבחין, כי רשימת החותמים העשירה והמרובה כוללת ‏6 פעמים את שמו של רוני אלשיך, ‏5 פעמים את אסף חפץ ו‏-6 פעמים שלמה אהרונישקי. ‏התמיכה הנרחבת הגיעה עד לעולם הבא כאשר יהודה וילק המנוח "חתם" גם הוא...

בתגובה, מסר השר המיועד לביטחון לאומי, ח"כ איתמר בן-גביר: "תמשיכו לכתוב כל שם 6 פעמים (כולל שימוש ציני ללא בושה, בשמו של אדם שנפטר) זה לא יעזור לכם! קשה לחמוצים להשלים עם העובדה שהעם רוצה מדיניות חזקה וברורה. הזילזול באינטליגנציה של הציבור לא יעזור לכם".

אחד האישים ששמם רשום במודעה מסר בתגובה: "היה שיח בפורום הניצבים ורבי ניצבים להוציא תמיכה במשטרה. המודעה הועברה רק בווטצאפ. טרם סוכם דבר. לא קיבלנו החלטה בנדון. זו טיוטה של הגרפיקאית. ניתן לראות שהשמות הם לדוגמה. מופיע שם אפילו יהודה וילק ז"ל".

מחריף המשבר בין השר המיועד בן-גביר, לבין מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי. לפי דיווח במעריב, נכון לאתמול קיים נתק מוחלט בין לשכת בן-גביר ללשכת המפכ"ל. זאת ברקע מה שמכנים בסביבתו של בן-גביר "אכזבה מהתנהלות המפכ"ל בימים האחרונים ותחושת המחטף כברפובליקת בננות".

בסביבת בן-גביר טוענים כי "ביממה האחרונה הוא החליט שלא לענות לפניות מסביבתו של המפכ"ל. זה לא ברוגז, זו הבעת מחאה ואכזבה. יש כאן בהחלט משבר וכעס מצדו של השר המיועד, וזו בהחלט לא ההתחלה שהוא ציפה לה".

תאריך:  08/12/2022   |   עודכן:  08/12/2022
עידן יוסף
+סמוטריץ' תקוע עם מינויי שאשא-ביטון
23:15 08/12/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
בג"ץ דחה עתירה נגד מינוי חברי מועצת החינוך הממלכתי-דתי ערב הבחירות  ▪  המשמעות: סמוטריץ' יוכל לקבוע את הרכב המועצה רק בעוד ארבע שנים
שאשא-ביטון. מינויים ל-4 שנים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+נתניהו ביקש הארכת המנדט ב-14 ימים
21:59 08/12/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה המיועד טען בפני נשיא המדינה שעדיין נותרו סוגיות בתחום התפקידים שטרם סוכמו עם הסיעות האמורות להרכיב את הקואליציה
נתניהו בקבלת המנדט מהנשיא הרצוג, בנובמבר
+גנץ: אסור להכפיף המשטרה לגחמות של בן-גביר
21:47 08/12/22  |  איציק וולף
שר הביטחון היוצא, בני גנץ, תקף את ההשוואה שעשה ח"כ בן-גביר בין יחסי שר הביטחון וצה"ל לבין יחסי השר הממונה על המשטרה למשטרה ואמר כי הצעת החוק שהגיש בנושא היא פגיעה אנושה בשלטון החוק.

"החוק שמבקש להפוך את בן-גביר לשריף של המדינה - ואת המפכ"ל מרב-ניצב, לניצב בהצגה שלו - הוא פגיעה אנושה בשלטון החוק ובמשילות. בניגוד לצה"ל שתפקידו לפעול מול אויבים, המשטרה פועלת מול אזרחי ישראל, והכנסת פוליטיקאי, מכל צד, לתוך קבלת ההחלטות שתשפיע על זכות ההפגנה, זכויות האזרח ואכיפת עבירות פליליות, תפגע בציבור קשות ועמוקות", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.

לדברי גנץ, אפשר ורצוי לחזק את השר לביטחון פנים כך שיקבע מדיניות על - אסור להפוך את המשטרה לעושת דברו ולהכפיף את החוק לגחמותיו.

+בר-לב: הצעת בן-גביר - פגיעה אנושה במשטרה והפיכת המפכ"ל לפיון
21:08 08/12/22  |  איציק וולף
השר היוצא לביטחון פנים, עמר בר-לב, הגיב על הצעת החוק שהגיש ח"כ איתמר בן-גביר להעברת שליטה על המשטרה לידי השר הממונה וטען כי מדובר בפגיעה אנושה במשטרה, בהפיכת המפכ"ל לפיון ובדריסת הדמוקרטיה.

"משטרת ישראל תהפוך להיות משטרה פוליטית ובינונית שתופקר בידיים נעדרות ניסיון וחסרות אחריות; תאבד כל שארית של אמון ציבורי; ותחווה התדרדרות מקצועית, פגיעה ביכולתה להיאבק בפשיעה ובשחיתות ובריחה של קצינים מעולים שלא ירצו להיות שפוטים של פוליטיקאים", טען.

לדברי בר-לב, מאחורי הסיסמאות הריקות מתוכן של 'חיזוק המשטרה' - מדובר צעדים שכל תכליתם לערער עוד יותר את סמכות הפיקוד הבכיר ואת מעמד המשטרה, ולעזאזל המדינה. "את המחיר נשלם כולנו", טען.
+בן-גביר הגיש הצעה שתכפיף את המשטרה למרותו
20:46 08/12/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק שהגיש מי שאמור להיות השר לביטחון לאומי תהיה משטרת ישראל נתונה למרות הממשלה והמפכ"ל יהיה כפוף לשר
המפכ"ל שבתאי, הערב בבת המצווה לבתו של בן גביר [צילום: אריה לייב אברהמס, פלאש 90]
+וסרלאוף: הנגב והגליל - כמעט מדינת עולם שלישי
17:11 08/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השר המיועד לפיתוח הנגב והגליל: "עזבתי את בית שאן בגלל שחצי שנה חיפשנו לאשתי עבודה. משהו פשוט, 2,000 שקל בשביל לפתוח את החודש, אין! מי ישאר לגור שם?!"  ▪  "יש שתי מדינות בישראל - אחת המרכז מפותחת, השנייה מדינת עולם שלישית - הנגב והגליל"
יצחק וסרלאוף [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+מיארה דוחה דרישת בן-גביר לעכב מינויים במשטרה
14:02 08/12/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
המשנה ליועצת המשפטית: ארבעה מבין המינויים נעשו בצורה שגרתית בהליך שקדם לבחירות; מינוי מפקד מג"ב יו"ש בעייתי, אך הוא כבר נכנס לתפקידו
לימון. אין מקום להתערבות [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+שבח לקומיסר הממשלתי
12:01 08/12/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
במופע פומבי ראשון פתח בשיר "באנו חושך לגרש" - אוי ואבוי, נכתב בידי שרה תנאי-לוי, אישה רחמנא ליצלן, שהעזה לצאת מהמטבח ולהתיישב ליד השולחן עם נייר ועט
מעוז. הביא את החושך [צילום: אוליבה פיטוסי/פלאש 90]
+קרעי: מי אלו חברי מליאת רשות החשמל המנותקים?
11:30 08/12/22  |  עידן יוסף
‏ח"כ שלמה קרעי על רווחי חברת החשמל: "חברת החשמל הרוויחה ברבעון השלישי בלבד, בתוך 3 חודשים, רווח נקי של 2.4 מיליארד שקל. מי אלו חברי מליאת רשות החשמל המנותקים? איך אישרו העלאת תעריף חשמל של 8% בינואר עם רווחים כאלו? נתקן. נכפיף את הפקידות המנותקת לדרג הנבחר" (גלובס).
+בחירת שותפים לדרך
11:05 08/12/22  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה

+גפני: נתניהו הוביל לאנדרלמוסיה של חשדנות בין כל השותפים
11:03 08/12/22  |  עידן יוסף
ח"כ משה גפני תקף ביום שני את הליכוד: ״ככה לא מנהלים משא-ומתן, זה לא אמיתי מה שקורה איתם. הימין לא יודע לשלוט, גם להרכיב ממשלה הוא לא יודע. תכף אנחנו הולכים לאכול סופגניות ובכלל לא בטוח שבחנוכה יאיר לפיד לא ילך הביתה. נתניהו הוביל לאנדרלמוסיה של חשדנות בין כל השותפים״ (שבועון משפחה).
+סטרוק: המשרד שאקבל - ממש כמו חלום יעקב
10:41 08/12/22  |  עידן יוסף
השרה המיועדת למשרד המשימות הלאומיות ח"כ אורית סטרוק מגיבה לראשונה על קבלת התפקיד החדש: "המשרד המיוחד שאני מקבלת לאחריותי, משרד המשימות הלאומיות, הוא תמצית חזונה ומטרותיה של הציונות הדתית, ממש כמו חלום יעקב: סולם מוצב ארצה וראשו מגיע השמימה. החיבור המיוחד של ארץ ושמיים, של אחיזה מלאה וחזקה בארץ, בארץ ישראל ממש, באדמתה שהמתינה לנו אלפיים שנה, שזכות נפלאה וחובה קדושה ליישב אותה, ולשמור עליה מכל משמר, ועם זאת ההשקעה ב'שמיים' של העם האהוב שלנו, בחיזוק הקשר של רבבות אחינו בית ישראל לתורה, לזהות יהודית, למפגש אמיתי עם פך השמן הקטן שנמצא בתוך כל אחד ואחת מהם. אני ניגשת למשימה בלב מלא תודה, אחריות, ותפילה להצלחה".
+יהדות התורה ויתרה לשס על זרוע העבודה
10:02 08/12/22  |  עידן יוסף
במהלך המו״מ הקואליציוני התפתח עימות בין שס ליהדות התורה על זרוע העבודה במשרד הרווחה. ביהדות התורה דרשו שזרוע העבודה תהיה חלק מסמכויות המשרד לשוויון חברתי אותו דרשו. בשס טענו כי כל האחראיות על העבודה ותעסוקה הובטחה להם כחלק ממשרד הרווחה. ביהדות התורה נאלצו לוותר ושס תרכז את כל תעסוקת החרדים והכשרות מקצועיות (שבועון משפחה).
+שולחים לקרב ילדים של אחרים
09:56 08/12/22  |  רבקה שפק-ליסק   |   לרשימה המלאה
בממשלה החדשה יש שר חרדי שהכריז שלהיות אברך זה יותר קשה מלהיות חייל  ▪  בממשלה החדשה מעלים את שכר האברכים מעל שכר החיילים
סמוטריץ'. לא הגן על המולדת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+נחתם סיכום התפקידים בין הליכוד לשס
06:51 08/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
דרעי יכהן כמשנה לראש הממשלה וכשר בכיר ברוטציה  ▪  המפלגה תקבל את המשרד לשירותי דת ואת משרד הרווחה והביטחון החברתי, ושני שרים במשרד הפנים ובמשרד החינוך  ▪  המפלגה תקבל שני סגני שרים ושלושה ראשי ועדות בכנסת
יריב לוין ואריאל אטיאס חותמים על ההסכם
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי כרמל / Uri Carmel   אורי מקלב / Uri Maklev   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אסף חפץ   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   דוד אמסלם / David Amsalem   חיים כץ / Haim Katz   יהודה וילק   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב שבתאי   יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop   יצחק שמעון סרלאוף    יריב לוין / Yariv Levin   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה קראדי   ניר ברקת / Nir  Barkat   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פישלר פנחס, משרד עורכי דין / Fischler Pinchas Law-Offices   פנחס (פיני) פישלר /  Fischler Pinchas (Pini)"   רון דרמר / Ron Dramer   רוני אלשיך / Roni Alsheh   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שם המפכ"ל המנוח צורף למכתב הלשעברים
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בז למושחתים
8/12/22 12:54
2
בערים המוערבות
8/12/22 13:49
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 37
בִּיבִּי זֹאת כְּבַר יוֹדֵעַ
08/12/2022  |  יוסף אליעז  |   שירים
בממשלה החדשה יש כמחצית שרים שלא שירתו בצבא ולא שלחו את ילדיהם להגן על המולדת. איזו זכות מוסרית יש לשרים שלא שירתו, הם וילדיהם, לשלוח ילדים של אחרים להיפצע ו/או למות בקרב. יש כבר למעלה מ-20,000 חיילים שנהרגו בקרבות להגנת המולדת ואלפי פצועים. כיצד מסוגלים נציגי החרדים והשרים בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן-גביר להסתכל בעינים להורים ולסבים והסבתות של החיילים שנפלו בקרב או נפצעו או לשלוח נוספים להקריב עצמם למען המולדת. זאת ממשלה שמפקירה אותם בידי שרים שהם וילדיהם אינם משרתים.
הלילה (יום ה', 8.12.22) חתמו הליכוד ושס על סיכום התפקידים במו"מ הקואליציוני. על-פי הסיכום שהושג, במחצית הראשונה של כהונת הממשלה יכהן יו״ר שס, ח"כ אריה דרעי, כשר הפנים והבריאות (ולדברי דרעי - שר הפנים, הפריפריה והבריאות), ובמחצית השנייה של כהונת הממשלה יכהן דרעי כשר האוצר, במקום שר הפנים והבריאות.
08/12/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
המיועד לתפקיד השר לביטחון לאומי, ח"כ איתמר בן-גביר, פנה (יום ד', 7.12.22) ליועצת המשפטית לממשלה, במכתב דחוף ודרש להורות על עצירת כלל המינויים במשטרה.
07/12/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
לאחר שהוועדה המסדרת דנה בהקמת שלוש ועדות מיוחדות, לקראת הרכבת הממשלה הבאה, הוחלט כי ח"כ שלמה קרעי יעמוד בראש ועדת דרעי, וח"כ אופיר כץ יעמוד בראש ועדת תיקון פקודת המשטרה.
07/12/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   ממשלה 37  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   משטרה במוקד  /  מי ומי  
נחתם נספח ההסכם עם יהדות התורה  /  עידן יוסף
חיות: נאמנים לציבור כולו - מתוך עצמאות ואי-תלות  /  איתמר לוין
הוועדה המסדרת דנה בהקמת ועדות מיוחדות  /  איציק וולף
חנוכריסמס  /  אביתר בן-צדף
נחישות מול רפיסות אז ועתה  /  יעקב קורי
לאן יטפס עוד שכר המיוחסים   /  מרדכי ליפמן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il