|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
נתניהו. "מדיניות עתירת מעש" [צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ]

נתניהו: נחיל רפורמות לאיזון שלוש הרשויות

ראש הממשלה הצהיר בוועידת בית"ר כי נחוצה רוויזיה לאומית בתחומי המשילות, המשפט, הביטחון והכלכלה "קיבלנו מנדט להיאבק בפורעי חוק"
04/01/2023  |   איציק וולף   |   חדשות   |   ממשלה 37   |   תגובות

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הצהיר כי הממשלה שהקים לפני שבוע צפויה לפעול לקידום רוויזיה לאומית אשר כוללת רפורמות בתחומי המשילות ומערכת המשפט.

"ממשלת ישראל ה-37, שבאה לעולם לפני פחות משבוע, נחושה ללכת בכיוון המתאים כדי לבסס את קיומנו ועתידנו כמדינה יהודית ודמוקרטית בארץ אבותינו - בארץ ישראל. גם היום נחוצה לנו רוויזיה לאומית. במקום חוסר מעש, נקדם מדיניות עתירת מעש, נמרצת, אחראית ולאומית", אמר (יום ד', 4.1.23) בוועידת תנועת בית"ר.

"נעשה רוויזיה במשילות", הצהיר, "קיבלנו מנדט להיאבק בפורעי-חוק, ונעשה זאת בלא מורא. ננקוט צעדים שיחזקו את הביטחון האישי בכל רחבי המדינה. אתן גיבוי ככל שדרוש כדי להשיג יעד זה. בד-בבד נחיל רפורמות שיבטיחו את האיזון הנכון בין שלוש הרשויות".

עוד ציין נתניהו כי בכוונתו לפעול בתקיפות ובעוצמה נגד שלוחות הטרור של האיסלאם הקיצוני באזורנו. "נסכל את ההתבססות הצבאית של אירן בסוריה; ומעל הכל נאבק באופן חסר פשרות בכוונת אירן לפתח ארסנל גרעיני, בדרכים שונות באופן המקצועי ובדרכים גלויות בדעת הקהל העולמית".

עוד הצהיר כי ישראל תמשיך לטפח בשיטתיות את עוצמתה - הצבאית, המודיעינית, הכלכלית, המדינית, החברתית. "החידוש שלנו הוא בשילוב העוצמות, ובהבנה, שאחד היסודות הוא העוצמה הכלכלית, שהרי לאורך זמן לא ניתן לקיים עוצמה צבאית ללא המשאבים הכספיים למימונה. צבא חזק מחייב כלכלה חזקה. ואכן, הודות לכלכלת השוק החופשית שהובלנו, הכלכלה שלנו הרקיעה שחקים. החדשנות הישראלית הפכה לשם דבר בעולם", אמר.

לדברי נתניהו, העוצמה הכלכלית שהשגנו שימשה את מדינת ישראל להצטיידות במטוסים חדשים, בצוללות חדשות, בכלי-שיט חדשים, בטנקים חדשים, במיירטים חדשים, במערך סייבר חדש. "כלומר, העוצמה הכלכלית שבנינו, תורגמה ישירות לעוצמה צבאית. ושתי העוצמות הכלכלית והצבאית יחד הובילו אותנו לעוצמה המדינית", אמר.

תאריך:  04/01/2023   |   עודכן:  04/01/2023
איציק וולף
+שידור חי: נפתח הדיון בבג"ץ נגד מינויו של דרעי לשר
09:08 05/01/23  |  
נפתח הדיון בבג"ץ נגד מינויו של אריה דרעי לשר הפנים והבריאות. חברי הכנסת של שס הגיעו לבית המשפט העליון להביע תמיכה, מלבד דרעי עצמו הנמצא בישיבת קבינט. מחוץ לבית המשפט מתקיימת הפגנה.
+לקראת המינוי המחודש: בר-סימן-טוב סיים כהונתו בכלל ביטוח
23:49 04/01/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
המנכ"ל לשעבר ולעתיד של משרד הבריאות עזב את כלל ביטוח פחות משנה לאחר שמונה לתפקיד המשנה למנכ"ל וראש חטיבת בריאות בחברה
בר סימן טוב. דרעי יבקש להעלות שכרו [צילום: משרד הבריאות]
+"לוין הוציא להורג את משנת מנחם בגין"
22:54 04/01/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שר המשפטים לשעבר, גדעון סער, טוען כי על תלמידיו האמיתיים של מנחם בגין מוטלת חובה להיאבק ברפורמת מערכת המשפט שהציג מחליפו בתפקיד, השר יריב לוין  ▪  "בגין היה דוחה כל אחד מסעיפי התוכנית לשינוי המשטר בישראל"
סער. "חובה להיאבק וכך אעשה" [צילום: מתוך שידורי ערוץ כנסת]
+המהפכה של לוין: מדמוקרטיה לדיקטטורה
21:29 04/01/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אין דמוקרטיה בלי מערכת משפט עצמאית וחזקה, ואת זה רוצה יריב לוין - בוודאי בגיבויו של בנימין נתניהו - לעקר ולרסק  ▪  המשמעות של הצעדים היא השתלטות הדרג הפוליטי על הרשות השופטת והסרת כל רסן מעליו
שועטים קדימה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+לפיד: זו לא רפורמה משפטים, זה מכתב איום ואקדח טעון
20:47 04/01/23  |  איציק וולף
ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, כינה את הרפורמה המשפטית שהציג שר המשפטים, יריב לוין, "אקדח טעון" ו"מכתב איום".

"כמו כנופיה של עבריינים, יום לפני הדיון בבג"ץ על חוק דרעי, הממשלה שמה על השולחן אקדח טעון. מה שיריב לוין הציג היום זה לא רפורמה משפטית, זה מכתב איום. הם מאיימים להרוס את כל המבנה החוקתי של מדינת ישראל. אני מודיע כאן ועכשיו: ביום שנחזור לשלטון, כל השינויים האלה יבוטלו. תבוטל רפורמת ההפקרות, תבוטל פסקת הסחטנות, שופטים לא ייבחרו בידי פוליטיקאים מושחתים שרוצים שיסגרו להם תיקים. אנחנו נלחם נגד הטירוף הזה בכל כוחנו, אבל גם אם הוא יעבור, זה לא סוף פסוק. נמשיך להלחם, נחזור, נבטל הכל", אמר.
+נתניהו: נעשה רוויזיה במשילות ורפורמות לאיזון בין שלוש הרשויות
19:33 04/01/23  |  איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הצהיר על כוונתו לקדם רוויזיה במשילות במדינת ישראל.

"נעשה רוויזיה במשילות. ננקוט צעדים שיחזקו את הביטחון האישי בכל מרחבי המדינה. נחיל רפורמות לאיזון בין שלוש הרשויות. אנחנו נעמיק את השלום עם סודן, האמירויות ומרוקו - ונפרוץ עוד נתיבים לשלום נוסף במזרח התיכון. החיבור שלנו למורשת עמנו, שראשיתה בתנ"ך ולדמויות ענק כמו זאב ז'בוטינסקי", אמר (יום ד', 4.1.23) בוועידת תנועת בית"ר.
+מערכת בינה מלאכותית מתוצרת רפאל מזהה פלישה לקרקעות בזמן אמת
17:08 04/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופ שמע מהנהלת רשות מקרקעי ישראל: "הצפי הוא שבתוך שנה תרד המוטיבציה לפלוש באופן משמעותי"  ▪  גולדקנופ: "יש מקום לאופטימיות רבה בנוגע לפתרונות דיור והפחתת המחירים. מבקש שתראו את החיילים המשוחררים מול עיניכם"
עבריינים פולשים לקרקעות ציבוריות [צילום: תקשורת השר]
+ארגון מחדש: לוין יציג תוכנית שינוי למערכת המשפט
16:25 04/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
התוכנית כוללת קידום פסקת התגברות ברוב של 61, ביטול עילת הסבירות והחלפת עורכי הדין מטעם לשכת עורכי הדין בוועדה לבחירת שופטים בעורכי דין שיבחרו הממשלה והכנסת
לוין. רפורמה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+מיארה: דרעי פוגע שיטתית בשלטון החוק
16:03 04/01/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
טוענת בבג"ץ שמינויו של דרעי לשר אינו סביר ויש לבטלו  ▪  אומרת שחוק דרעי מעורר קשיים משמעותיים אך אינו מצדיק התערבות שיפוטית בחוק יסוד
מיארה. נתניהו העדיף שיקולים פוליטיים [צילום: אוניברסיטת חיפה]
+סגני השרים הצהירו אמונים בכנסת
14:00 04/01/23  |  מירב ארד
השר המקשר בין הכנסת לממשלה, יואב קיש, הודיע (יום ד') במליאת הכנסת על החלטת הממשלה בדבר מינוי סגני שרים, ומיד לאחר מיכן הצהירו אמונים סגנים השרים.

משה אבוטבול יכהן כסגן שר במשרד החקלאות; משה ארבל יכהן כסגן שר במשרד הפנים ובמשרד הבריאות; מיכל וולדיגר תכהן סגנית שר במשרד האוצר; אבי מעוז יכהן כסגן שר במשרד ראש הממשלה; אורי מקלב יכהן סגן שר במשרד ראש הממשלה ובמשרד התחבורה; ח"כ יעקב טסלר, השוהה בחו"ל, יצהיר אמונים בהמשך.

+נפסלה מועמדות בן-זקן למנכ"ל משרד התחבורה
11:57 04/01/23  |  מירב ארד, עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת המינויים קבעה כי משה בן-זקן, פעיל ליכוד ששימש כראש המטה של מירי רגב, לא יוכל להתמנות לתפקיד  ▪  לבן-זקן, מנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה, אין כל ניסיון רלוונטי בתחום התחבורה
אורי מקלב, מירי רגב ורמ"ט השרה משה בן-זקן [ארכיון]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי מקלב / Uri Maklev   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   דוד אמסלם / David Amsalem   חיים כץ / Haim Katz   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יעקב מרגי / yaakov Margi   יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop   יצחק שמעון סרלאוף    יריב לוין / Yariv Levin   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   ניר ברקת / Nir  Barkat   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   רון דרמר / Ron Dramer   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: נחיל רפורמות לאיזון שלוש הרשויות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 37
שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופ, קיים (יום ד', 4.1.23) פגישת עבודה ראשונה עם הנהלת רמ"י במהלכה קיבל סקירה על המיזמים שמקדמת הרשות ועל תוכניות העבודה לשנת 2023. את הישיבה ניהל מנכ"ל רמ"י עו"ד ינקי קוינט.
04/01/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ארגון מחדש במערכת המשפט. שר המשפטים יריב לוין צפוי להודיע הערב (יום ד', 4.1.23) על קידום בהליך בזק של שורת מהלכים מטלטלת.
04/01/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
היועצת המשפטית לממשלה, גלי מיארה, סבורה, כי מינויו של אריה דרעי לשר הפנים ושר הבריאות חורג ממתחם הסבירות ועל בג"ץ לפסול אותו. מיארה הגישה (4.1.23) לבית המשפט העליון את עמדתה לקראת הדיון מחר בשלוש עתירות נגד חוק דרעי ונגד מינויו לשר.
04/01/2023  |  איתמר לוין  |   חדשות
ועדת המינויים פסלה (יום ד', 4.1.22) את משה בן זקן מתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה הוועדה של שירות המדינה קבעה כי פעיל הליכוד מאשדוד, שמועמדותו הוגשה על-ידי שרת התחבורה, אינו כשיר לתפקיד. זהו המינוי הראשון שאותו פוסלת הוועדה.
04/01/2023  |  מירב ארד, עידן יוסף  |   חדשות
במשך חודש ימים הכינו הפוליטיקאים, התקשורת ומעצבי הדעה, באופן שיטתי, מובנה, מוחלט, את דעת הקהל של הציבור במדינת ישראל ודעת מנהיגי העולם כי הנה מגיע החושך העומד לכסות את מדינת ישראל, כי הנה הפרימיטיבים נושאי לפידי השנאה ומגרשי האחרים, יוצאים מהמערות ומכינים בכיכר כל עיר את המוקד.
רשימות נוספות   /   ממשלה 37  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   סערת הרפורמה במשפט  /  מי ומי  
רוב החילונים חוששים מהתחזקות הדתיים  /  עידן יוסף
שר החינוך ימנה מנכ"ל מהשירות בחיל-האוויר  /  עידן יוסף
נתניהו: בג"ץ חסר סמכות בנושא דרעי  /  איתמר לוין
צריך לדעת גם לפרגן לפעמים  /  יבגני פטישמן
דמוקטטורה נוסח ביבי  /  יוסי אוחיון
איחולי הצלחה לממשלה החדשה   /  עמנואל בן-סבו
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il