דוח מדד הדיוק בתחבורה הציבורית לחודש נובמבר שמפרסמת
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, ממשיך את הרמה המדאיגה באשר לרמת האיחורים, ההקדמות ואי ביצוע נסיעות בתחבורה הציבורית. בחודש זה נרשמה אומנם עלייה קלה של נקודת אחוז ורבע. הציון הממוצע של המפעילים הוא 73.
בראש הדירוג נמצאות מועצה אזורית אילות, אקסטרה, אקסטרה ירושלים, גלים, נסיעות ותיירות,
נתיב אקספרס, ירושלים-רמאללה איחוד, ג'י בי טורס, ש.א.מ, בית שמש אקספרס, דן באר שבע ומועצה אזורית גולן.
ציונים גרועים קיבלו החברות: קווים, דן ומטרופולין (55) ו
אגד תעבורה (60). ציונים בינוניים קיבלו (בסדר יורד): אגד,
סופרבוס, תנופה, דן בדרום ואלקטרה אפיקים.
ברוב המפעילים קיימת מגמת יציבות לעומת החודש הקודם אוקטובר. מגמת ירידה מובהקת נרשמה בשני מפעילים: אגד תעבורה (18.71-) ודן (5.82-). חברות אלה כאמור נמצאות בשפל מדד הדיוק.
מגמת עלייה מובהקת נרשמה בשבעה מפעילים: רמאללה-ירושלים איחוד (25.27+), תנופה (11.25+), בית שמש אקספרס (9.91+), אלקטרה אפיקים (7.03+), ש.א.מ (6.77+), סופרבוס (5.6+) ו
חברת קווים (3.23+), מה שלא ממש עוזר לה לחתום את הרשימה מלמטה.
השירות העירוני הטוב ביותר מבחינת דיוק קיים בנתניה (אקסטרה), במטרונית חיפה (סופרבוס), ברהט והנגב המערבי (גלים), בחדרה ובראשון לציון (אגד) ובאשדוד (אלקטרה אפיקים). הכי סבלו הנוסעים בקריית אונו-אלעד (קווים), בשרון (מטרופולין), בחשמונאים ובביתר עילית ועמק האלה (קווים) ובשרון (מטרופולין). רוב הנוסעים במקומות אלה משתייכים לציבור החרדי.