|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

בטרומית: הגבלת תשלום דמי חנייה במוסד רפואי

22/03/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת התעבורה - הגבלת תשלום דמי חנייה במוסד רפואי, התשפ"ג-2022 של חבר הכנסת ינון אזולאי, והצעות דומות של חברי הכנסת אחמד טיבי, מירב בן ארי, איימן עודה, אימאן ח'טיב יאסין, טטיאנה מזרסקי, ואליד אלהואשלה, חוה אתי עטייה, יאסר חוג'יראת. 29 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הבריאות.

מוצע בה להגביל את דמי החנייה בבתי חולים למבקרי בית החולים, ולקבוע שלוש מדרגות תשלום. ההסדר יחול על חניית רכב אחד ביום עבור כל מטופל או מאושפז ויתיר למשלם עבור החנייה להיכנס ולצאת מהחניון באותו יום ללא הגבלה

תאריך:  22/03/2023   |   עודכן:  22/03/2023
עידן יוסף
+ליברמן: נעתור נגד חוק הנבצרות
08:17 23/03/23  |  עידן יוסף
יו״ר ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, מסר בתגובה לאישור חוק הנבצרות בקריאה שלישית, כי סיעתו תגיש עתירה לבית המשפט העליון לפסול את חוק הנבצרות. "לא נאפשר למדינת ישראל להפוך למונרכיה של משפחת נתניהו״, צייץ בטוויטר.
+מליאת הכנסת תיפתח שוב בשעה 9
08:11 23/03/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת תיפתח הבוקר שוב בשעה 9 לצורך הנחת תקציב המדינה.
+חוק הנבצרות אושר סופית במליאה
07:04 23/03/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הסמכות להכרזה על נבצרות ראש הממשלה תהיה רק של הממשלה או הכנסת, ולא של היועץ המשפטי לממשלה, ותתרחש אך ורק בשל אי-מסוגלות גופנית או נפשית
נתניהו. רושם ניצחון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+בטרומית: יוסדר העיסוק באימון ספורט
06:48 23/03/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה (ד') בקריאה טרומית את הצעת חוק הספורט - תיקון - הסדרת העיסוק באימון ספורט, התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת חילי טרופר והצעה דומה של ח"כ סימון דוידסון. 18 תמכו ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת החינוך התרבות והספורט.

מוצע בה לשפר את מערך ההסדרה של מאמנים בענפי הספורט, בין השאר על-ידי שיפור תוכניות ההכשרה והתנאים למתן תעודת מאמן ומדריך בענפי הספורט השונים, מנגנון דרגות ההסמכה, מערך הפיקוח, ולהקנות למשרד הספורט סמכויות לשם פיקוח יישום הוראות החוק.
+בטרומית: קביעת יום ציון לאומי ליום האחדות
06:46 23/03/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה (ד') בקריאה טרומית את הצעת חוק יום האחדות, התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת חילי טרופר והצעה דומה של ח"כ אברהם בצלאל. 12 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת החינוך

מוצע בה לקבוע יום ציון לאומי ליום האחדות, שיקויים בכל שנה ביום ט"ז בסיוון, ולציינו באמצעות פעולות מגוונות הן בתחום החינוך והן בתחום התרבות. במרכזו של יום האחדות יתקיים טקס הענקת פרסירושלים לאחדות ישראל בבית הנשיא בירושלים, במטרה להוקיר ולתמוך בעוסקים במלאכת האחדות.
+בטרומית: מקצוע הרנטגנאות יוסדר
06:45 23/03/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה (ד') בקריאה טרומית את הצעת חוק הסדרת העיסוק במקצועות הבריאות - תיקון - הסדרת מקצוע הרנטגנאות והדימות, התשפ"ג-2022 של חבר הכנסת אחמד טיבי, והצעה דומה של חברי הכנסת אימאן ח'טיב יאסין, מנסור עבאס וווליד טאהא. 16 חברי כנסת תמכו לא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הבריאות.

מוצע בה להסדיר את מקצוע הרנטגנאות והדימות במסגרת חוק הסדרת העיסוק במקצועות הבריאות.
+בטרומית: אחוז החסימה בבחירות לוועד מקומי במוא"ז יעלה
18:05 22/03/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת המועצות המקומיות - בחירות לוועד מקומי במועצה אזורית, התשפ"ג-2023, של חבר הכנסת ניסים ואטורי והצעה דומה של ח"כ שרן השכל. 15 חברי כנסת תמכו בהצעה מול שלושה שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הפנים.

מוצע בהן לקבוע אחוז חסימה בבחירות לוועדים מקומיים, כך שבחלוקת המושבים בוועד ישתתפו רק רשימות המועמדים שקיבלו, כל אחת, קולות כשרים במספר שאינו פחות מ-75% מהמכסה.

המועצות המקומיות הן רשויות מקומיות המורכבות ממספר ישובים, כאשר כל ישוב מנוהל על-ידי הוועד המקומי אליו מאצילה המועצה המקומית סמכויות. הבחירות לוועדים המקומיים מתקיימות יחד עם הבחירות לראשות המועצה ולמליאת המועצה.
+בטרומית: יוקם מרכז למורשת הרב דרוקמן
18:02 22/03/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק להנצחת זכרו של הרב חיים דרוקמן, התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת משה סולומון. 34 חברי כנסת תמכו מול 12 שהתנגדו.

מוצע בה להקים מרכז להנצחת מורשתו ופועלו של הרב חיים דרוקמן, שבו גם מכון לחקר פועלו, ארכיון, ומוזאון שיציג לציבור את מורשתו.
+בטרומית: ייצוג הולם לאוכלוסייה החרדית במוסדות התכנון
18:01 22/03/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק התכנון והבנייה (תיקון - ייצוג הולם לאוכלוסייה החרדית במוסדות התכנון), התשפ"ג-2022 של חבר הכנסת יעקב אשר. 50 חברי כנסת תמכו מול 38 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.

מוצע בה לקבוע כי בהרכב מוסד תכנון, למעט בהרכב ועדה מקומית, יינתן ביטוי הולם לייצוגה של האוכלוסייה החרדית. מוצע גם כי עד להשגת ביטוי הולם כאמור, חברים במוסדות תכנון שהם נציגי שרים או מתמנים על ידם, יהיו ככל הניתן, מקרב האוכלוסייה החרדית.
+בטרומית: תיקון חישוב מס מקרקעין ברכישת דירה ע"י ילד יתום
17:56 22/03/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק מיסוי מקרקעין (שבח ורכישה) תיקון -רכישת דירה על-ידי ילד יתום, התשפ"ג-2022, של חברי הכנסת יעקב אשר ומשה גפני. 16 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים.

מוצע בה לקבוע כי ברכישת דירה עבור ילד יתום מאחד מהוריו, יוחרג התא המשפחתי הקיים בין הורה וילד (כפי שהוחרג "ילד נשוי") כך שיוטל על רכישה כאמור מס בשיעורים הקבועים לדירה יחידה.
+ח"כ דודי אמסלם עזב במחאה את הכנסת
17:51 22/03/23  |  עידן יוסף
ח"כ דודי אמסלם עזב במחאה את הכנסת בטענה שהורידו מסדר היום את החוק שלו לתרופות עבור חולי סרטן ללא מע"מ. לא ברור אם יחזור להצבעות על חוק הנבצרות. נעדר נוסף - דוד ביטן (INN).
+בטרומית: יום ציון שנתי ממלכתי לחיזוק והעצמת משפחות יתומים
16:54 22/03/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק יום משפחות היתומים בישראל, התשפ"ג-2022 של חבר הכנסת יוסף טייב וקבוצת חברי הכנסת. 15 תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת החינוך.

מוצע בה לקבוע יום ציון שנתי ממלכתי לשם חיזוק והעצמת משפחות יתומים בישראל, ולבטא את מחויבות החברה לזכויותיהם. יום זה יצוין ביום הראשון של חג החנוכה, בכנסת ומערכות החינוך, הביטחון, הבריאות, התרבות והספורט, וברשויות המקומיות.
+בטרומית: תורחב הגדרת הסחיטה באיומים וגביית דמי חסות
16:19 22/03/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין (תיקון - הגדרת איום), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת יצחק קרויזר. 16 תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הכנסת.

מוצע בה לתקן את עבירת הסחיטה באיומים ולהוסיף כי איום או הטלת אימה עשויים להתבצע גם בדרך של יצירת מצג הנובע ממעמדו של המאיים או של האדם בשמו פועל המאיים או באמצעות מסרים שהועברו לאדם אליו מכוון האיום או לאחר המצוי בנסיבות דומות ובאותו מצב של הקורבן.

כמו-כן, מוצע לקבוע חזקה לפיה אדם שמקבל טובת הנאה באופן קבוע מבעל עסק אולם אינו מספק תמורה הולמת ומבלי שסיפק הסבר שיניח את הדעת, יראו אותו כמי שאיים על המשלם. עוד מוצע לקבוע עונש מינימום של שלוש שנים על ביצוע העבירה ולהגדיל את עונשי המקסימום הקבועים בחוק.
+בטרומית: הרחבת זכויות הסטודנט בנוגע לבחינות ועבודות
16:17 22/03/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק זכויות הסטודנט (תיקון - הרחבת זכויות הסטודנט), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת יונתן מישרקי. 34 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת החינוך.

מוצע בה לשפר את זכויות הסטודנט בעניין בחינות ועבודות ובכלל זה הזכות לדרוש שבודק הערר על בחינה או עבודה יהיה אחר מהבודק המקורי, קציבת 21 ימים למתן החלטה בערר, עיגון זכות הסטודנט לצאת לשירותים בבחינה שאורכה שעה וחצי או יותר. בנוסף, מוצע לחזק את זכות הסטודנט להגיש תלונה לנציב קבילות על-ידי קציבת 30 ימים למתן מענה.
+ועדת החוץ והביטחון קיבלה עדכון מודיעיני מבצעי ביחס לרמדאן
16:08 22/03/23  |  עידן יוסף
ועדת החוץ והביטחון קיבלה עדכון מודיעיני-מבצעי, כאשר דגש מיוחד ניתן בדיון לתקופת רמדאן. גורם מחקר בכיר בצה"ל מסר לחברי הוועדה את הערכת המודיעין העדכנית לגבי הזירות השונות, עם דגשים על שינויים מהערכת המודיעין השנתית מתחילת 2023, והסברים אפשריים לשינויים אלה.

גורם בכיר במטה לביטחון לאומי עדכן את חברי הוועדה בהחלטות ודירקטיבות הדרג המדיני לצה"ל ומערכת הביטחון. הח"כים קיבלו נתונים שונים של היקפי הטרור והיקפי הפעילות הביטחונית הישראלית, לקראת סיום הרבעון הראשון של 2023.

יו"ר הוועדה, ח"כ יולי אדלשטיין, אמר בסיום הדיון כי יש להמשיך בתהליך של מציאת האיזון העדין בין שמירה על שקט ושגרת חיים, חופש פעולה מבצעי, שמירת ההרתעה ומניעת בניין כוח אצל אויבינו.
+הכנסת דחתה איזוק אלקטרוני; ח"כיות באופוזיציה ענדו אזיקים
15:33 22/03/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת דחתה בקריאה טרומית את הצעת החוק למניעת אלימות במשפחה - פיקוח טכנולוגי להבטחת קיומו של צו הגנה והערכת מסוכנות - הוראת שעה, התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת גדעון סער, והצעות דומות של חברות הכנסת מירב בן ארי, נעמה לזימי ומרב מיכאלי. 53 תמכו מול 54 שהתנגדו.

מוצע בה לאפשר לבית המשפט להורות על שימוש באמצעי פיקוח טכנולוגיים למטרת פיקוח על קיום של צו הגנה במסגרת אלימות במשפחה, בהתקיים תנאים מסוימים.

השר לביטחון לאומי עלה לדוכן והאשים את המציעים בכך שהם מנצלים רצח של נשים, חברי כנסת מהאופוזיציה התגודדו סביב הדוכן תוך שהם קוראים לעברו "בושה". לאחר ההצבעה, ענדו חברות הכנסת אזיקים אלקטרוניים על ידיהם והניפו אותם במחאה.
[צילום: ערוץ כנסת]
+מלכיאלי: פועל לביטול רפורמת הכשרות הרעה שרמסה את ההלכה
14:57 22/03/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בדיון ועדת הפנים אמר השר לשירותי דת: "אם בעבר שרים היו מתערבים באופן אקטיבי בהרכבים של המועצות הדתיות, אצלי במשרד לא יהיה דבר כזה. אנחנו נותנים לרשות המקומית את הבכורה"  ▪  יו"ר הוועדה: "לעם ישראל מגיע לקבל שירותי כשרות מקצועיים, לא צריכה להיות סתירה בין הלכה ליושרה"
יעקב אשר והשר מיכאל מלכיאלי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+בטרומית: חילוט בשווי תקבולי עבירות גניבה חקלאית ואפשרות העברתו לנפגע
14:34 22/03/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לחילוט תקבולי עבירה בשווי בעבירת גניבה חקלאית ובעבירות הגורמות נזק לרכוש חקלאי, התשפ"ג-2023, של חבר הכנסת רם בן ברק. 46 תמכו בהצעה מול מתנגד אחד והיא תועבר לוועדה לביטחון לאומי.

מוצע בה לקבוע שאם הורשע נאשם בעבירות המנויות בהצעת החוק שעיקרן עבירות רכוש הנוגעות לרכוש חקלאית, בית המשפט יהיה רשאי להורות לבקשת תובע על חילוט רכוש בשווי תקבולי העבירה. עוד מוצע לקבוע שבית המשפט יהיה רשאי להורות לבקשת תובע או נפגע העבירה שרכוש שחולט יועבר לנפגע העבירה בתנאים המנויים.
+אושר לקריאה ראשונה: מע"מ 0 על תכשירי מרשם שאינם כלולים בסל התרופות
13:19 22/03/23  |  מירב ארד
ועדת הכספים אישרה (יום ד'), לקריאה ראשונה, את הצעת תיקון חוק מס ערך שהגיש ח"כ דודי אמסלם לפיה יינתן פטור מתשלום מע"מ על תכשירי/תרופות מרשם שאינם כלולים בסל התרופות. נוסח החוק עודכן, לאחר שבניסוחו הראשון התייחס ל"תרופות אונקולוגיות שאינן כלולות בסל התרופות", זאת בהמלצות הייעוץ המשפטי ולאור כך שעלה כי רובם המכריע של התרופות הרלוונטיות נוגעות לחולים אונקולוגים.
+אושר בטרומית: הקפאת קצבאות שמשולמות לפעיל טרור ומשפחתן מקופת המדינה
12:47 22/03/23  |  מירב ארד
מליאת הכנסת אישרה (יום ד', 22.3.23) בקריאה טרומית את הצעתו של חבר הכנסת אריאל קלנר להקפאת קצבאות שמשולמות לפעיל טרור ומשפחתן מקופת המדינה. מטרתה של הצעת החוק היא לקבוע שלא תינתן זכאות להטבה או לסיוע למשפחה של פעיל טרור, שמקבלת שכר מהרשות הפלסטינית על ביצוע הפיגוע.

+אושר בטרומית: שינוי אופן הקצאת התשלומים לרשויות המקומיות הסמוכות לנתב"ג
12:46 22/03/23  |  מירב ארד
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק ההתייעלות הכלכלית - תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב לשנות התקציב 2017 ו-2018, תיקון - הקצאת סכום לרשויות המקומיות הסמוכות לנמל התעופה בן-גוריון, התשפ"ג-2022 של חבר הכנסת משה גפני וקבוצת חברי הכנסת. 17 תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכספים.
+התחייבות היצרן להעניק תעודות מקור גם ליבוא מקביל
12:24 22/03/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
היו"ר ביטן ברך על ההצעה וביקש להגיש את הנוסח לוועדה בהקדם, הוא הודיע שהוועדה תתכנס כבר ביום ראשון הקרוב  ▪  סגן היועצת המשפטית של משרד התחבורה: זה תיקון חקיקה שהמשרד מכין
ביטן. "לטפל בנושא הזה אחת ולתמיד" [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+ועדת החוקה ננעלה מבלי שסיימה להצביע על ההסתייגויות
11:53 22/03/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מהומה פרצה בוועדה - ח"כים מהאופוזיציה הפריעו לדבריו של ח"כ רוטמן וקריאות גנאי נשמעו "קואליציה עלובה", "תתבייש"  ▪  מספר ח"כים מהאופוזיציה הוצאו מהדיון
לא ניתן היה להשלים את ההצבעות על ההסתייגויות [צילום: אריק מרמור/פלאש 90]
+כוורות זיקוקין מועפים ופגזי זיקוקין יכללו בהגדרת חומרי הנפץ הדורשים היתר
11:33 22/03/23  |  מירב ארד
ועדת העבודה והרווחה אישרה (יום ד') הכללת כוורות זיקוקין מועפים ופגזי זיקוקין בהגדרת חומרי הנפץ הדורשים היתר. זאת, כתוצאה מהשימוש בהם ע"י ארגוני מחבלים ופשע, כלפי שוטרים ואזרחים. ממלא-מקום יו"ר הועדה, אלמוג כהן סיפר כי בעת שירותו במשטרה נפגע בעצמו מפגיעה ישירה של זיקוק כזה, בעת השלטת סדר בכפר עיסוויה.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איימן עודה / Eiman Ode   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חוה (אתי) עטייה / Hava-Etty  Atia   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יאסר חוג'יראת / Yasser Hujirat   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בטרומית: הגבלת תשלום דמי חנייה במוסד רפואי
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
השר לשירותי דת מיכאל מלכיאלי מסר (יום ד', 22.3.23) בפני ועדת הפנים והגנת הסביבה סקירה של פעילות משרדו. הוא הופיע בוועדה בהתאם לתקנון הכנסת המחייב את השרים להציג במהלך כל כנס את תוכניות משרדיהם ופעולותיהם במסגרת הפיקוח הפרלמנטרי על עבודת הממשלה.
22/03/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה קיימה (יום ד', 22.3.23) דיון מחדש בהצעה הממשלתית להוסיף לחוק התחרות הכלכלית הוראת שעה העוסקת באיסור פגיעה ביבוא מקביל או ביבוא אישי, על-רקע דרישתו של היו"ר ביטן לפתור את הבעיה המקשה על יבואנים מקבילים להתחרות ומייצרת להם עלות עודפת כאשר הם לא מצליחים להציג תעודת מקור.
22/03/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החוקה של הכנסת התכנסה (יום ד', 22.3.23) כדי לאשר לקריאה שנייה ושלישית במליאה את הצעת חוק יסוד השפיטה, לשינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים.
22/03/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
הוועדה המיוחדת לפניות הציבור קיימה (יום ב', 20.3.23) דיון בנושא מנגנון הטיפול בפניות ותלונות הציבור במשרדי הממשלה ויחידות הסמך. יו"ר הוועדה, ח"כ יצחק פינדרוס, אמר כי "שירות לציבור זו תרבות ותפיסה. זה קו מחשבה של עובד בשירות הציבור שהוא מבין שהוא צריך להאיר פנים לכל אחד שפונה אליו, בין אם זה בתחום אחריות אותו עובד ובין אם לא. התפקיד שלנו הוא לשנות את תודעת שירות הציבור בתוך המשרדים בלי לערב בזה כלים פוליטיים. אני מצפה שההתייחסות הפנים-ארגונית במשרדים השונים לאגף לפניות הציבור תילקח בכל הרצינות הנדרשת כאילו הם הועברו ע"י מנכ"ל המשרד. בצד השני של כל פנייה יושב לקוח שהוא אזרח והוא צריך לקבל שירות. כל עובד משרד ממשלתי צריך לקום בבוקר עם תודעת שירות - זו התפיסה שצריכה להיות רווחת בקרב עובדי המגזר הציבורי".
22/03/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בתום סדרת דיונים, הוועדה המיוחדת לתיקונים לחוק יסוד: הממשלה אישרה אמש (יום ג', 22.3.23) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק יסוד: הממשלה (תיקון נבצרות ראש הממשלה). הוועדה אישרה את ההצעה לאחר שדחתה את כל 300 ההסתייגויות שהוגשו להצעת החוק. ההצעה תעבור כעת להצבעה בקריאות שנייה ושלישית במליאת הכנסת, כנראה כבר היום. 9 חברי כנסת תמכו בהצעת החוק, ו-6 התנגדו.
22/03/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il