הרווח הנקי של קבוצת
רמי לוי ירד בשנת 2022 בשיעור של 9.4% ועמד על 191.5 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 211.5 מיליון שקל בשנת 2021. כך עולה מן הדוח השנתי שפרסמה (יום ג', 28.3.23) החברה. שיעור הרווח הנקי מן המכירות ירד מ-3.28% בשנת 2021 ל-2.72% בשנת 2022.
הכנסות הקבוצה עלו בשיעור של 9% ועמדו על יותר מ-7 מיליארד שקלים, לעומת הכנסות של כ-6.45 מיליארד שקל בשנת 2022. הזינוק העיקרי בהכנסות נרשם במגזר סיטונאות גוד פארם, שם הסתכמו ההכנסות ב-368.9 מיליון שקל בשנת 2022, לעומת 91.8 מיליון שקל בשנת 2021 - בעקבות זכייה במכרז של משרד הבריאות בשווי של כ-250 מיליון שקל, ברבעון הראשון של 2022. גידול משמעותי נוסף הוא במכירות מגזר 'אחרים' שם נרשמה זינוק בהכנסות בשיעור של כ-36% - מ-583.5 מיליון שקל בשנת 2021 ל-796.4 מיליון שקל בשנת 2022 - בעיקר בשל גידול במכירות החברות הבנות במגזר הגוד פארם ושל חברת התקשורת של רמי לוי.
קבוצת רמי לוי דיווחה על ירידה בשיעור הרווח הגולמי מן המכירות. הרווח הגולמי אומנם עלה בשיעור של 6.12% ועמד על כ-1.61 מיליארד שקל, לעומת כ-1.52 מיליארד שקל אשתקד, אך שיעורו מתוך ההכנסות ירד מ-23.59% אשתקד ל-22.95% בשנת 2022. הירידה בשיעור הרווח הגולמי נובעת ממבצעי מכירות מעמיקים שבהם נוקטת רשת השיווק של רמי לוי, שמטרתם שמירה על מוניטין החברה כמי שמציעה את סל הקניות הזול בכל אזור שבו היא פועלת, בייחוד בתקופה של לחצים לעליות מחירים.