|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
גלנט. אישור במהלך להליך החקיקה המלא [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

הממשלה אישרה: יעודכנו סכומי הזכאות לנכי צה"ל בתחומי הדיור והרכב

אישור הממשלה מגיע לבקשת שר הביטחון, יואב גלנט וכחלק מהצעדים לשיפור הטיפול והשירות עבור נכי צה״ל החלטה זו הינה במקביל להליך החקיקה המלא, המרחיב את הזכויות בתחומים אלה ומתוכנן להתבצע במושב הכנסת הקרוב, בהובלת משרד הביטחון וארגון נכי צה"ל
07/05/2023  |   מירב ארד   |   חדשות   |   ממשלה 37   |   תגובות

בישיבת הממשלה שהתקיימה (יום א׳, 7.5.23) אושרה פה אחד בקשת משרד הביטחון, בתיאום עם ארגון נכי צה"ל, לעידכון סכומי הזכאות לנכי צה"ל בתחומי הדיור והרכב הרפואי. אישור הממשלה מגיע לאחר עבודת מטה שהוביל מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר, יחד עם אגף השיקום והיועץ המשפטי למערכת הביטחון.

אישור הממשלה לעידכון הזכאויות תסייע לכלל נכי צה"ל ובפרט לכ-25,000 נכי צה"ל הזכאים לסיוע בתחום הדיור, וכן ל-12,000 נכי צה"ל הזכאים לרכב רפואי, בהם גם המתמודדים עם פוסט טראומה. כ-70% מהזכאים לסיוע בשכר דירה וכ-45% מהזכאים לסיוע ברכב רפואי הינם נכי צה"ל המתמודדים עם פוסט טראומה.

סמנכ"ל וראש אגף השיקום במשרד הביטחון, לימור לוריא: "אני מברכת על אישור הממשלה המאפשר לנו להעניק פתרון מיידי לעשרות אלפי נכי צה"ל שתעריפי הסיוע שהם מקבלים בתחומי הדיור והרכב הרפואי לא עודכנו במשך שנים. מדובר בצעד ראשון ומהיר עד להשלמת החקיקה, שתעגן את כלל הזכויות וההטבות הניתנות לנכי צה"ל. משרד הביטחון מחויב לנכי צה"ל וליישום רפורמת 'נפש אחת' במלואה".

יו״ר ארגון נכי צה״ל, עו״ד עידן קלימן: ״אנו מברכים את רה"מ בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט על החלטת הממשלה החשובה שעברה היום. בזכותם, סגרנו פער של יותר מ-11 שנה. עשרות אלפי נכות ונכים, פיזיים ופוסט טראומטיים יזכו בקרוב לסיוע כספי משמעותי יותר לקורת הגג שלהם ולניידות. לצד זה אנחנו מזכירים שהדרך למימושה המלא של רפורמת ׳נפש אחת׳ ושיפור המענה לנכות ונכי צה״ל בכלל והפוסט טראומטיים בפרט עוד ארוכה. נמשיך לפעול לילות כימים עד שזו תושלם, כפי שעשינו עד כה".
רפורמת נפש אחת באגף שיקום נכים במשרד הביטחון - עדכון סכומי זכאויות / הצעה להחלטה
מחליטים לעדכן באופן מיידי את סכומי הזכאויות בתחומי הרכב והדיור - העדכון ייכנס לתקופו החל ממועד תשלומי תגמולי הנכים עבור חודש יוני 2023 והוא יעמוד בתקופו עד להשלמת הליך אישורה של הצעת החוק בכנסת (8 עמ')

תאריך:  07/05/2023   |   עודכן:  07/05/2023
מירב ארד
+טיוטת נספחי הכספים הקואליציוניים נחשפת
23:56 07/05/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חמישה חודשים בלבד אחרי הודעת הליכוד כי לראשונה מזה שנים - אין כספים קואליציוניים בהסכמים, נחשף כי חלק גדול מהתקציב יועבר לסוגיות דתיות, ובעיקר חרדיות
12 מיליון שקל לפוריות וטהרת המשפחה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+בן-גביר עונה לגלנט: לא לשחרר מחבלים, להרוג אותם
18:22 07/05/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
השר לביטחון לאומי משיב לעקיצה ששיגר לעברו שר הביטחון לאחר שנעדר מישיבת הממשלה  ▪  "בשנים האחרונות ראיתי עשרות נרצחים. צריכים להפסיק את ההכלה"
בן גביר, היום בכותל המערבי [צילום: אריה לייב אברהמס, פלאש 90]
+איתמר יסדר? לא בטוח
15:45 07/05/23  |  גדי חיטמן   |   לרשימה המלאה
ניסיתי לחשוב על ההישגים של בן-גביר בארבעה חודשים בתפקיד. מצאתי רק אחד: הבטחה מראש הממשלה להקים משמר לאומי. מתי, כמה, משימות, כפיפות, היקף כוח אדם, ממשקים גם גופים קיימים - כל זה יידון בהמשך. העיקר שנתניהו הבטיח ואיתמר מרוצה. זהו. חוצמזה ממש לא הצלחתי
בן-גביר. רוח וצילצולים [צילום: שרעיה דיאמונט/פלאש 90]
+הממשלה אישרה: 32 מ"ש לשיקום ופיתוח הגן הלאומי סבסטיה
14:18 07/05/23  |  מירב ארד
הממשלה אישרה הקצאת 32 מיליון ש"ח לשיקום ופיתוח הגן הלאומי סבסטיה שבשומרון. במסגרת המהלך ישוקמו הממצאים הארכיאולוגיים, יסלל כביש גישה ויוחלט על מודל בר קיימא למימון ההוצאות השוטפות של האתר. כמו-כן, ימופו אזורים שטרם נחשפו ויקודמו אמצעים למניעת פגיעה בגן הלאומי, הגברת אכיפת החוק באזור ומניעת בנייה בלתי חוקית. במימון החלטת הממשלה היו שותפים משרדי הממשלה: סביבה, תיירות ומורשת אשר יקצו 6 מיליוני ש"ח כל אחד.


+הממשלה אישרה: קידום פיילוט ל"חשמל כשר"
14:04 07/05/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

+למרות התנגדות האיחוד: בן-גביר יגיע ליום אירופה
09:41 07/05/23  |  איציק וולף
ממשלת ישראל צפויה לשלוח את השר לביטחון לאומי, איתמר בן-גביר, כנציגה במסגרת חגיגות יום אירופה שיתקיימו בתל אביב ביום שלישי הקרוב והוא צפוי לקרוא למדינות אירופה שלא לממן מיזמים נגד חיילי צה"ל ונגד אזרחי ישראל. בימים האחרונים העבירה שגרירות האיחוד האירופי בישראל מסרים למשרד החוץ שלפיהם מבקש האיחוד האירופי להחליפו בנציג אחר.

"משלחת האיחוד האירופי בישראל עורכת את קבלת הפנים המסורתית לרגל יום אירופה ב-9 במאי. כפי שהיא עושה כל שנה, המשלחת ביקשה מממשלת ישראל לכבד אותנו בשליחת נציג מהממשלה שישתתף באירוע. לא קיבלנו הודעה רשמית ממשרד החוץ בהקשר זה. אנחנו לא תומכים בדעותיו הפוליטיות של השר בן-גביר או של מפלגתו. למעשה, רבות מההצהרות והדעות הקודמות שלו סותרות את הערכים שהאיחוד האירופי מייצג", נמסר משגרירות האיחוד האירופי.

מנגד, נמסר הבוקר (יום א', 7.5.23) ממפלגת עוצמה יהודית שבראשה עומד בן-גביר כי כי הוא אישר את הגעתו לאירוע. על-פי ההודעה, השר ינאם וידבר על חשיבות המלחמה המשותפת בטרור, יברך את מדינות אירופה, יקרא לחיזוק שיתופי הפעולה וידגיש שיש להתאחד סביב המאבק בג'יהאד והטרוריסטים ובמקביל יציין כי ראוי שהמדינות לא יממנו מיזמים נגד חיילי צה"ל ותושבי ישראל.

"השר מאמין שגם אם נציגי האיחוד "לא תומכים בדעותיו" כפי שפורסם בהודעתם, הם מבינים היטב שישראל היא דמוקרטיה ובדמוקרטיה מותר לשמוע גם דעות שונות", לשון הודעת המפלגה.
בן גביר. האירופים ביקשו להחליפו [צילום: אורן בן חקון, פלאש 90]
+ח"כ סער: בן-גביר נכשל בתפקידו, אבל לא יוותר על קבלת הפנים של האיחוד האירופי
09:41 07/05/23  |  איציק וולף
ח"כ גדעון סער הגיב על הודעת מפלגת עוצמה יהודית שלפיה השר איתמר בן-גביר יופיע לחגיגות יום אירופה, למרות התנגדות גורמים באיחוד האירופי.

"בתפקידו כשר האחראי על ביטחון הפנים הוא נכשל מדי יום כשלון חרוץ. את ההצבעות במליאת הכנסת הוא וסיעתו מחרימים. אבל הוא לא יוותר על קבלת הפנים של האיחוד האירופי. לשם הוא יגיע בראס בן ענו כדי להרים את תרומתו הדיפלומטית הייחודית. קריקטורה של ממשלה", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.
+הקבינט החליט: נתיבי הגז תפעיל צנרת גז מימן
08:31 07/05/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הקבינט החברתי-כלכלי החליט על שינוי מטרותיה של חברת נתיבי הגז באופן שיאפשר לה הקמה והפעלה של צנרת גז מימן  ▪  שינוי מטרות החברה תלוי בהחלטת האסיפה הכללית של החברה
"קידום משק המימן העתידי בישראל" [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי מקלב / Uri Maklev   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אייל  זמיר   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   דוד אמסלם / David Amsalem   חיים כץ / Haim Katz   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יעקב מרגי / yaakov Margi   יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop   יצחק שמעון סרלאוף    יריב לוין / Yariv Levin   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   ניר ברקת / Nir  Barkat   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   רון דרמר / Ron Dramer   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הממשלה אישרה: יעודכנו סכומי הזכאות לנכי צה"ל בתחומי הדיור והרכב
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 37
הקבינט החברתי-כלכלי החליט לשנות את מטרות פעילות חברת נתיבי הגז באופן שיאפשר לה לעסוק בהתקנה ובהפעלת צינורות גז מימן.
07/05/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
ראש הממשלה בנימין נתניהו החל בימים האחרונים לערוך סבב שיחות עם חברי כנסת בליכוד במטרה: להימנע מהפתעות בהצבעות הקריטיות על התקציב. כך פורסם (יום א', 7.5.23) בישראל היום.
07/05/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, אומר (יום ו', 5.5.23) כי תוכנית האגירה הארצית לצבירת חשמל בשעות השפל ואספקה בשעות השיא, כולל היכולת לספק "חשמל כשר" לשכונות חרדיות בשבתות - היא תוכנית מצוינת שתשרת כל כלל המגזרים.
05/05/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
שר המורשת עמיחי אליהו מותח ביקורת על הקריאה למרד נשים של הרבנית מלכה פיוטרקובסקי. פיוטרקובסקי הפצירה בנשים לסרב לטבול במקווה, המשמש לטהרה לפני קיום יחסי אישות, כמעין מחאה נגד אלימות כלפי נשים וגברים המסרבים לתת גט. אליהו סבור שמדובר בגישה זו מוטעית והרסנית.
05/05/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
דירקטוריון נת"ע בראשות היו"ר מיה ליקוורניק, שלח (יום ה', 4.5.23) מכתב לשרת התחבורה מירי רגב, שבו כתב כי החלטתה להוציא את הטיפול במטרו מנת"ע ולהעבירו לחברה אחרת הותירה את כל שדרת הניהול של נת"ע בתדהמה, שכן מהחלטה זו עלול להשתמע למעשה חוסר אמון מוחלט בחברה, החל בדירקטוריון שלה, מנהליה ועד אחרון עובדיה. לאור כך, דירקטוריון החברה התכנס אמש בשעות הערב המאוחרות לדון בדחיפות בהשלכות ההחלטה האמורה.
04/05/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   ממשלה 37  /  מי ומי  
ישראל הידרדרה 11 מקומות בדירוג חופש העיתונות ב-2023  /  איתמר לוין
הקואליציה מקדמת חוק גירוש משפחות מחבלים  /  עידן יוסף
סמוטריץ': בואו נפסיק לירות בנגמ"ש  /  עידן יוסף
מי ישפוט  /  ציפי לידר
שלמי תודה  /  דן מרגלית
שגרה של דם ואדישות של מוות  /  עמנואל בן-סבו
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בקצה הדרך, במוצא הנהר היהודי אל הים האנושי, נמצא צידוק לדרכנו ונראה את אחינו באים אל הארץ המובטחת מי בלהט ההכרה ומי במנוסת אימה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il