|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
לו"ז השרה שהופץ בערב חג השבועות

לו"ז משלחת משרד התחבורה למרוקו תוקן מחשש לחילול השבת

בלוח זמני הביקור של משלחת שרת התחבורה למרוקו נקבע כי כשעתיים לפני צאת השבת אמורה הפמליה להגיע לרישום-יציאה בשדה התעופה, אך משנודע הדבר תוקן הלו"ז ונדחה באופן שהשבת לא תחולל
28/05/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   ממשלה 37   |   תגובות

שרת התחבורה מירי רגב טסה הבוקר (יום א', 28.5.23) לנסיעת עבודה במרוקו שתימשך שבוע ימים, ותסתיים בשבת. אולם בלוח הזמנים שהופץ לפמליה הנלווית לשרה בערב החג, נכתב כי עליהם להגיע לרישום-יציאה בשדה התעופה כשעתיים לפני צאת השבת.

אולם עם היוודע הכוונה לחלל את השבת, תוקן הלו"ז, וממשרד התחבורה נמסר ל-News1: "המשרד לא פרסם שום לו"ז של השרה, וכנראה הלו"ז שפורסם אינו מעודכן. הנחיתה צפויה ב-07:00 בבוקר שעון ישראל, הטיסה ממריאה ממרוקו ב-02:00 בלילה, ועל אנשי הפמליה להיות ב-23:00 בשדה - מה שלא מצריך חילול שבת".

במהלך הביקור צפויה רגב לפגוש את עמיתה שר התחבורה המרוקני המרוקני ולחתום על הסכמים בתחום התחבורה בין שתי המדינות. הביקור במרוקו, שאליו נלווים גם בכירים בחברות נתיבי ישראל ורכבת ישראל, כולל קבלת פנים ע"י בכיר משרד התחבורה המרוקני; נסיעה ברכבת המהירה TGV מרבאט לט'נגיר שבמהלכה תקבל השרה סקירה משני נציגים בכירים מרשות הרכבות של מרוקו בליווי בכיר ממשרד התחבורה המקומי; ביקור מקצועי בנמל Med Tanger עם אופציה לפגישה עם TMSA (Tanger Med Special Agency) ארוחת צהריים באירוח משרד התחבר, אופציה פגישה עם ראש רשות הנמלים הממשלתית של מרוקו ANP (Agency Ports National The).

הנסיעה אומנם מוגדרת כנסיעת עבודה לימודית, אך חלק לא מבוטל ממנה כולל סיורים תיירותיים, בין היתר לקברי צדיקים, וטקסים. בכאן חדשות פורסם כי כחלק מהנסיעה, יצטרפו אל השרה רגב פעילי ליכוד, חברי מרכז וראשי ערים שהוזמנו על-ידי לשכתה להשתתף בביקורה במדינה.

לפעילים, שיגיעו ביום רביעי למרוקו, הוכן לוח זמנים מקביל לביקור השרה על-ידי חברת תיירות שגויסה לצורך המשימה. הם ישלמו כ-2,600 דולרים לאדם על הוצאות הנסיעה, יפגשו את השרה וישהו במחיצתה בסוף השבוע של הביקור.

מלשכת רגב נמסר בתגובה כי "השרה רגב יוצאת למשלחת עבודה מקצועית למרוקו, משלחת בה יחתמו הסכמים בליטרליים חשובים באוויר ובים. בסוף השבוע יש אופציה, כפי שקיימת בכל משלחת מדינית, להצטרף (על חשבון המצטרפים כמובן) ולפגוש את השרה בחלונות הזמן הפנויים".

תאריך:  28/05/2023   |   עודכן:  28/05/2023
עידן יוסף
+לוין: "ערבים קונים דירות ביישובים וזה גורם לעזיבה של יהודים"
00:18 29/05/23  |  עידן יוסף
שר המשפטים יריב לוין הסביר בישיבת הממשלה (א') למה צריך לבצע רפורמה בנוגע לוועדה לבחירת שופטים. לוין אמר בישיבת הממשלה: "ערבים קונים דירות ביישובים יהודיים בגליל וזה גורם לעזיבה של יהודים את הערים הללו, כי הם לא מוכנים לגור עם ערבים. צריך לדאוג לכך שבבית המשפט העליון יהיו שופטים שיבינו את זה" (כאן חדשות).
+תחנות כוח נוספות יוקמו בדוראד אשקלון ובאזור מחלף קסם
22:42 28/05/23  |  עידן יוסף
הממשלה אישרה את התוכניות לתשתיות לאומיות (תת"ל/98 ותת"ל/11/ב) שעניינן הקמתן של תחנות כוח נוספות בדוראד אשקלון ובאזור מחלף קסם.

עוד הוחלט על מספר צעדים לשם ייעול ייצור החשמל והבטחת יכולת אספקת חשמל ושרידות המערכת בהתאם לצורכי המשק בשנים הקרובות.

הלטה כלכלית נוספת היא לאשר את החלטת דירקטוריון החברה הממשלתית "התעשיה האוירית לישראל בע"מ" מיום 3.4.2023 בדבר רכישת חברה ביוון שמטרתה פיתוח, ייצור, מכירה ואספקה של מערכות הגנה ותעופה לרבות אלקטרוניקה לטילים.
+הממשלה אישרה איגום תקציבים לגרעינים התורניים
22:40 28/05/23  |  עידן יוסף
הממשלה איגמה תקציבים ממשרדי הממשלה השונים לצורך חיזוק פעילות הגרעינים החינוכיים התורניים במשרד החינוך והרחבתם. התקציבים יתוספו לבסיס תקציב תקנת התמיכה בגרעינים החינוכיים התורניים בנוסף לתקציבים שיינתנו מכוח הסכמים קואליציוניים בשנות התקציב 2024-2023.
+ברקת מקדם חיוב פרסום דוחות של מונופולים
20:23 28/05/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חברות כמו תנובה, אסם וקוקה קולה יחויבו במסגרת החוק לחשוף את הדוחות השנתיים שלהם לציבור, עם אפשרות למפקח לדרוש את גם את הרבעוניים  ▪  חברה שלא תעמוד בכך - יוטלו עליה עיצומים פליליים או כספיים  ▪  שעות לפני הדד ליין, בצל האיום להליך לפלילי: קוקה קולה העבירה את נתוניה למשרד הכלכלה
ברקת. "שקיפות בריאה לצרכן" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הממשלה תומכת בהקמת ועדה שתוסמך לפטר מורים תומכי טרור
19:19 28/05/23  |  עידן יוסף
ועדת השרים לחקיקה תומכת עקרונית (יום א', 28.5.23) בהצעת חוק של ח"כ לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית), לפיה תוקם ועדה שבסמכותה לפטר אנשי צוות במערכת החינוך שמעורבים בתמיכה בטרור או משויכים לארגון טרור, ונקבע איסור בדבר תמיכה והשתייכות לארגון טרור והפצת תעמולת טרור בבית הספר.

בשנים האחרונות גברו מקרים בהם מורים המועסקים בבתי ספר שבמימון משרד החינוך הביעו תמיכה במעשי טרור או בארגוני טרור הפועלים נגד קיומו של העם היהודי. כך לדוגמה, בתאריך 21.11.21 ביצע מחבל נאלח פיגוע בו נרצח אליהו דוד קיי ז"ל הי"ד, ואותו מחבל הועסק כמורה בבית ספר שבתמיכת משרד החינוך, אף שהיה ידוע למשטרת ישראל כי מדובר באיש חמאס.

הצעת החוק תאושר בקריאה טרומית כפוף להתניות הממשלה.
+מעצר עד תום ההליכים למחזיקי נשק שלא כדין
18:32 28/05/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הממשלה תומכת בהצעת חוק של ח"כ אחמד טיבי המבקשת להגדיר את עבירות החזקת נשק שלא כחוק ככאלו שניתן יהיה לעצור בהן חשודים עד תום ההליכים
ראיית העבירה כמסוכנת במיוחד [צילום: בינג IA]
+שר החוץ אלי כהן יוצא לביקור מדיני במרכז אירופה
15:07 28/05/23  |  מירב ארד
שר החוץ אלי כהן יוצא הערב (יום א') לביקור מדיני במרכז אירופה במהלכו ייפגש עם בכירי הממשל בקרואטיה, סלובקיה, הונגריה ואוסטריה. בנוסף שר החוץ כהן יהיה שר החוץ הישראלי הראשון שישתתף בכינוס מיוחד של שרי החוץ של פורום סלבקוב (הכולל את סלובקיה, אוסטריה וצ'כיה) עם ישראל. מדובר בביקור השביעי של שר החוץ כהן באירופה מאז נכנס לתפקידו כחלק מהמאמץ המדיני לחזק את היחסים עם האיחוד האירופאי ומדינות היבשת ולהעמיק את הקשר עם המדינות התומכות בישראל באיחוד.

+נתניהו בישיבת הממשלה: "נקים ועדת שרים למאבק ביוקר המחיה"
14:16 28/05/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הוסיף: המלחמה ביוקר המחיה נמצאת בראש סדר העדיפות הלאומית של הממשלה שלנו, ואנחנו נפעל בנחישות ובמקצועיות כדי להוריד מחירים בכל התחומים
ישיבת הממשלה [צילום: קובי גדעון, לע״מ]
+ואז מנסור ענה "אמן" חזק
12:35 28/05/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
מסע ההשחרה, ההסתה, הביזוי, השיסוי, ההשפלה, המסע בדרך הייסורים אותו מעבירים נבחרי הציבור השונים, את הציבור החרדי, מסע ייסורים שאלו שהניחו בפניהם דף ריק למלא לו רק היו מצטרפים אליהם הוא נורא מתמיד
לפיד. שמח [צילום: אמיל סלמן]
+לפיד: במקום כספים קואליציוניים - היה צורך לטפל ביוקר המחיה
10:05 28/05/23  |  איציק וולף
ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, אמר כי במקום לחלק כספים קואליציוניים באופן מופקר, הממשלה הייתה צריכה לטפל ביוקר המחיה. "הם לא עשו את זה, ואזרחי ישראל הולכים לשלם (הרבה מאוד). כשנחזור לשלטון נשנה את סדר העדיפות: במקום כסף לפוליטיקאים, כסף לאזרחי ישראל. במקום מלחמת אחים, מלחמה ביוקר המחיה", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.
+שר החינוך: כל סמכויות תוכניות ההעשרה - בידי
08:54 28/05/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הממשלה תאשר היום את מינויו של ח"כ אבי מעוז לסגן שר ואת הקמת המינהלת לזהות יהודית  ▪  השר קיש מבהיר שכל העברת מידע וכל תמיכה כספית - ייעשו רק באישור משרדו וכי אין כל שינוי במדיניות בנושא
שר החינוך קיש. "כל הסמכויות - במשרד החינוך" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי מקלב / Uri Maklev   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   דוד אמסלם / David Amsalem   חיים כץ / Haim Katz   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יעקב מרגי / yaakov Margi   יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop   יצחק שמעון סרלאוף    יריב לוין / Yariv Levin   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משרד התחבורה   ניר ברקת / Nir  Barkat   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   רון דרמר / Ron Dramer   רכבת ישראל   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לו"ז משלחת משרד התחבורה למרוקו תוקן מחשש לחילול השבת
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רו נן
28/05/23 11:31
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 37
שר החינוך, יואב קיש, הודיע (יום א', 28.5.23) כי אין מבחינת משרד החינוך כל שינוי במדיניות ובתוכניות ההעשרה בבתי הספר, וכי כל הסמכויות בנושא היו ונותרו בידי משרד החינוך בלבד.
28/05/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
ממשלת ישראל צפויה לדון מחר (יום א', 28.5.23) הצעת החלטה אשר קובעת כי "ערכי הציונות, כפי שהם באים לידי ביטוי בחוק יסוד: ישראל מדינת הלאום של העם היהודי, יהיו ערכים מנחים ומכריעים בעיצוב מדיניות המנהל הציבורי, מדיניות הפנים והחוץ, החקיקה והפעולות של הממשלה וכלל יחידותיה ומוסדותיה".
27/05/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
מדינת ישראל עומדת עתה בפני סיכונים גדולים. מדיניים, ביטחוניים וכלכליים. בראש וראשונה בגלל אירן - אשר במקביל לפיתוח המואץ של פרויקט הגרעין שעלול לסכן את קיומה של ישראל, מצליחה להקים נגדנו סיכון מידי וממשי מצפון (חיזבאללה) מדרום וממזרח (חמאס, ג'יהאד). מערכת הביטחון מתוחה עד הקצה. הפיצוץ עלול להתרחש בכל רגע. התרחיש מפניו נערכים הוא לירי של אלפי טילים ביום, משלוש חזיתות. ואצלנו, אוי לטרלול, עסוקים בהפגנות ענק כדי לסכל את תצאות הבחירות; וראשי האופוזיציה צוהלים על-כך שנשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, נמנע מלהזמין את ראש הממשלה בנימין נתניהו לבית הלבן.
27/05/2023  |  יואב יצחק  |   יומני בלוגרים
מתחילת 2023 חלה עלייה ניכרת בתופעות האלימות החמורה והפשיעה המאורגנת בחברה הערבית ומספר מעשי הרצח הגיע להיקף חסר תקדים. בראייה שנתית, מדובר על אפשרות שמספר הנרצחים והנרצחות הערבים אזרחי ישראל יגיע ליותר מ-200. זאת בהשוואה ל-106 בשנה החולפת, שבה נרשמה ירידה של 16% במספר הנרצחים שעלה בהתמדה בשנים שלפני כן (מ-74 בשנת 2018 ל-115 בשנת 2021).
ועד ראשי האוניברסיטות מבהיר כי הצעת חוק זכויות הסטודנט בעייתית ומסוכנת. "אנו מביעים תקווה ששר החינוך יעשה כל שביכולתו לבלום את קידום ההצעה. מדובר בפוליטיזציה ובהתערבות פנים-קמפוסית", נאמר בהודעת ור"ה.
25/05/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il