חברת טמפו, משווקת משקאות פפסי, מצטרפת לקמפיין הבינלאומי של פפסי העולמית ברוח אווירת הכדורגל שאפיינה את השקת פפסי טוויסט. הקמפיין מתקיים בו זמנית ב-18 מדינות ברחבי העולם תחת הסיסמא "שחקו אותה בקהאם".
הקמפיין מקדם מבצע, אשר מבטיח להגשים חלום שלא ניתן להעריך אותו בכסף (A dream money can't buy). במסגרתו, 18 אנשים מ-18 מדינות יזכו להגשים חלום ולהיפגש עם הכדורגלן הכוכב דייוויד בקהאם. סה"כ ההשקעה בפרויקט בישראל - מיליון דולר.
המבצע הענק מלווה בפעילות גורפת, החל מעיצוב בקבוקים במראה חדש ועדכני לכל מוצרי פפסי ועד פתיחת אתר אינטרנט ייחודי הכולל משחקי כדורגל מאתגרים שפותחו עבור פפסי בחו"ל.
עוד במבצע
- פקקי הולוגרמה עם הטבעות של ענקי הכדורגל דייוויד בקהאם, ראול גונזלס, רוברטו קרלוס, פרנצ'סקו טוטי ורונלדינו. הפקקים הם פרי פיתוח ששותפה לו פפסיקו אינטרנשיונל.
- פחיות של כל משפחת פפסי, עם לשוניות שעל גביהן מספרים וכוכביות להשתתפות במבצע, כולל מארזי שישיות פחיות.
- מארז שישיות ייחודי לשישיות בקבוקי 1.5 ליטר הכולל פרפורציה ליצירת שער כדורגל.
פרטי המבצע:
מתחת לכל פקק הולוגרמה מסתתר מספר בין 0-8 או סימן - . מהם יש להרכיב שילוב נתון הכולל רצף של עד ארבעה פקקים.
כל שילוב נתון מעניק פרס מיידי אותו ניתן לקבל באחד מסניפי הדואר ליד מקום המגורים.
סה"כ תעניק פפסי מאות אלפי פרסים מ-7 סוגים: הפרס הגדול - כרטיסי טיסה זוגיים ליעד באירופה +3 ימי אירוח במלון + 500 דולר לביזבוזים - אחד מתוך הזוכים בכרטיס הטיסה יקבל כרטיס זוגי להגשים חלום ולפגוש את דייוויד בקהאם פנים אל פנים.
פרסים נוספים: גופיות עם הדפס בקהאם, חולצות כדורגל של בקהאם, תיקים ספורטיבים הנושאים את חתימותיהם של חמשת השחקנים הכוכבים, משחקי כדורגל שולחניים, מחזיקי מפתחות עם הולגרמה של דייוויד בקהאם ובקבוקי ליטר וחצי פפסי טוויסט.
המבצע ילווה כאמור בקמפיין רחב היקף בטלוויזיה, בעיתונות וברדיו, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, בעלות מדווחת של מיליון דולר. המבצע מתקיים במהלך כל חודש יוני.