|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
ביטן. "צעד מתבקש אחרי 14 שנה" [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית:

נתג"ז תוכל לפעול גם ברשת חלוקת הגז הטבעי

היו"ר ביטן: זה צעד מתבקש אחרי 14 שנה שבהם חיבור המשק לגז טבעי לא מתקדם; ההצעה צורפה לבקשת הממשלה לתקן את החוק ולאפשר לשרי האנרגיה והאוצר להאריך את רישיון ההולכה של נתג"ז ב-15 שנים נוספות
26/06/2023  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

ועדת הכלכלה אישרה (יום ב', 26.6.23) לקריאה שנייה ושלישית את הסעיף העוסק בהארכת תקופת רישיון ההולכה של חברת נתג"ז. התיקון נועד לאפשר לשר האנרגיה והתשתיות להאריך את רישיון ההולכה של נתג"ז ב-15 שנים נוספות, עד סוף יולי 2049. בנוסף, בהתאם לסיכום בישיבות הקודמות ולבקשת היו"ר ביטן, ההצעה כוללת תיקון שיאפשר לנתג"ז לפעול גם במקטע החלוקה, במקומות בהן יש בעיות בחיבור מפעלים לרשת הגז הטבעי.

מנהל רשות הגז הטבעי במשרד האנרגיה והתשתיות, משה גראזי, התייחס לכך בדיון אתמול (א') ואמר כי הוכן נוסח, והרשות קיבלה את התייחסויות נתג"ז ותואמה מול משרד האוצר והייעוץ המשפטי לוועדה. עו"ד צחי בר ציון ממשרד האנרגיה הוסיף כי לפי ההצעה שרי האנרגיה והאוצר יוכלו לאפשר את המהלך אם השתכנעו שלצורך פיתוח משק הגז הטבעי זה לא נכון לתת לגורם פרטי לבצע את עבודת החלוקה.

גראזי ציין, כי בנוסף תהייה הגבלה של עד 3 אזורי חלוקה שיוכלו לעבור לנתג"ז בו-זמנית (מתוך 6 הקיימים כיום). בעקבות זאת התקיים דיון בין נציגי הממשלה בעניין, והוועדה יצאה להפסקה. לאחר ההפסקה אמר רפרנט אנרגיה באגף התקציבים באוצר, עידו מור, אמר כי ההצעה המקובלת על הצדדים היא להגביל 3 אזורי חלוקה, או 50% ממספר אזורי החלוקה, לפי הגבוה מבניהם. כמו-כן, אושר, כי שר האנרגיה יוכל לקבוע מספר או שיעור אחר בתקנות באישור ועדת הכלכלה. במקרה של הגדלת מספר האזורים או השיעור יתייעץ שר האנרגיה עם שר האוצר.

מנכ"ל נתג"ז, שמואל תורג'מן, אמר כי החברה לא מתוקצבת ויש לה חוב גדול של 3 מיליארד שקלים וחצי, ולכן הוא מבקש שיהיה ברור שנתג"ז לא תחויב לבצע פעילות הפסדית. היו"ר ביטן אמר כי כבר 14 שנה מנסים לחבר את הגז הטבעי וזה לא קורה כנדרש, ובירושלים זה בכלל לא מתקדם. על-רקע זה הוא ביקש לאפשר לשרים להכניס גם חברה ממשלתית למקטע החלוקה, ואמר: "חברה ממשלתית היא חלק מהמדינה, גם אם רוצים שהיא תהייה רק כלכלית. זה אינטרס של המדינה, אחרת לא היו נותנים לכם רישיון ולא היו מאריכים אותו. האוצר מעוניין בתיקון, ויכול להיות שאם זה יעלה כסף אז תשלמו פחות דיבידנד למדינה, ואם יהיו הפסדים אני מאמין שהאוצר יפצה ולכן אני לא רואה בעיה עם החשש הזה".

מנכ"ל נגב גז טבעי, משה שפיצר, התייחס להצעה ואמר כי מדובר במדרון חלקלק. "נתג"ז מבקשת בצדק לדאוג שזה יהיה כלכלי, גם אנחנו רוצים שזה יהיה כלכלי. הפעילות לא תהייה בחברה בת, וזה אומר סבסוד צולב בין ההולכה לחלוקה ואפשר יהיה לעשות קניבליזציה של האזורים ואז יצא מצב שלא בא לפתור את הבעיה של המקרים הלא רבים של היעדר חיבורים. השאלה אם זה לא דרקוני מדי ביחס למשימה". בתגובה לכך אמר היו"ר ביטן: "אנחנו לא רוצים להיות בידיים של החברות הפרטיות, אין לנו עניין להעביר סתם אזורים. גם זה ש-14 שנה החיבור מתקדם בקושי זו גם בעיה שצריך לתת עליה את הדעת".

היום התכנסה הוועדה להצבעה על הסתייגויות להצעה שהגישה האופוזיציה. בעד ההסתייגויות הצביעה ח"כ שלי טל מירון, והתנגדו להן היו"ר ביטן וחברי הכנסת אריאל קלנר, דן אילוז, וסימון מושיאשוילי. לאחר שנדחו כל ההסתייגות אישרה הוועדה, כאמור, את ההצעה לקריאה שנייה ושלישית פה אחד.

תאריך:  26/06/2023   |   עודכן:  26/06/2023
מירב ארד
+סופית: הוארכה הוראת השעה המסדירה את מערך השיטור העירוני
23:37 26/06/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק לייעול האכיפה והפיקוח העירוניים ברשויות המקומיות (הוראת שעה) (תיקון מס' 10), התשפ"ג-2023. 12 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.

יוארך תוקפה של הוראת השעה המסדירה את מערך השיטור העירוני ברשויות המקומיות, עד ליום 31 בדצמבר 2023.
+תוארך בשנה הוראת השעה המאפשרת הכללת טביעות אצבע במאגר הביומטרי הלאומי
23:16 26/06/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה את צו הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים במסמכי זיהוי ובמאגרי מידע (תיקון הוראת שעה) (הארכת מועד), התשפ"ג-2023. הצו מבקש להאריך בשנה את תקופת הוראת השעה המאפשרת הכללת טביעות אצבע במאגר הביומטרי הלאומי, על-פי חוק הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים במסמכי זיהוי ובמאגר מידע.

בשנת 2017 נקבע כי המאגר הביומטרי יכיל תמונות פנים בלבד. במקביל, התקבלה הוראת שעה לחמש שנים, הניתנת לחידוש בצו שר הפנים, ולפיה ימשיך המאגר לכלול גם טביעות אצבע. הארכת תוקף הוראת השעה מבוקשת על-מנת לאפשר הכנסה של מערכת ביומטרית חדשה המתבססת על תמונות פנים בלבד ותחליף את זו הקיימת.

15 חברי כנסת הצביעו בעד אישור ההארכה, ללא מתנגדים או נמנעים.
+בקריאה ראשונה: הגברת ההרתעה מפני ביצוע הפרות בחוק הגנת הצרכן
23:15 26/06/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון מס' 67) הפרה בנסיבות מחמירות, התשפ"ג-2023. מדובר בהצעה ממשלתית אליה הוצמדה הצעה פרטית של חברי הכנסת מירב כהן, אורנה ברביבאי ודוד ביטן. 15 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכלכלה.

מוצע בה לשנות את ההגדרה "נסיבות מחמירות" לעניין עיצום כספי שהממונה על הגנת הצרכן והסחר ההוגן מוסמך להטיל על עוסק, ולכלול בה גם הפרה שבוצעה כלפי צרכן שהוא אזרח ותיק, עולה חדש, קטין, אדם הנתון במצב של חולשה שכלית, נפשית או גופנית, או אדם שניכר כי אינו שולט בשפה בה נקשרה העסקה במידה מספקת לשם הבנת העסקה.
+בקריאה ראשונה: הארכת הוראת המעבר לגופים המוכרים בשירות האזרחי
23:13 26/06/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה את הצעת חוק שירות אזרחי (תיקון מס' 5), התשפ"ג-2023. 15 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.

מוצע בה להאריך עד יום 31 באוגוסט 2025 את הוראת המעבר הקבועה בסעיף 112 לחוק שירות אזרחי, לפיה גוף מוכר שקיבל הכרה כגוף מוכר ערב יום התחילה של החוק לפי תקנות הביטוח הלאומי (בנות בשירות לאומי בהתנדבות), התשס"ב-2002 יראו אותו כגוף שהוכר לפי סעיף 48 לחוק גם אם אינו מקיים את תנאי אותו סעיף. הארכת תקופת המעבר נדרשת כיוון שטרם הושלמה התקנת התקנות לפי סעיף 48, וזאת על-מנת לשמור על רציפות פעילותם של הגופים המוכרים ולמנוע פגיעה בזכויות המתנדבים.
+בקריאה ראשונה: שינוי תנאי הכשירות למינוי עוזר בטיחות באתרי הבנייה
23:12 26/06/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הפיקוח על העבודה (תיקון מס' 13), התשפ"ג-2023. 17 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.

מוצע בה להוסיף לחוק ארגון הפיקוח על העבודה שתי חלופות נוספות בעניין תנאי הכשירות למינוי עוזר בטיחות באתרי הבנייה, וזאת על-מנת להרחיב את מעגל הכשירים שניתן למנות לתפקיד זה.

החלופה הראשונה - לאפשר למנות לעוזר בטיחות אדם שאינו בעל ניסיון מוכח בביצוע עבודות בנייה או עבודות בנייה הנדסית, ובלבד שעבר בהצלחה הכשרה ייעודית לעוזרי בטיחות בהיקף שעות רחב יותר מהקבוע היום בחוק. החלופה השנייה - לאפשר למנות לעוזר בטיחות אדם שהוא מהנדס או הנדסאי בענף ההנדסה האזרחית.
+"חוק טבריה" אושר בקריאה ראשונה
21:44 26/06/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הרשויות המקומיות, בחירות, (תיקון מס' 54 ) הזכות להיבחר, התשפ"ג-2023, המכונה "חוק טבריה". 47 חברי כנסת תמכו בהצעה מול 41 שהתנגדו והיא תוחזר לוועדת הפנים.

הצעת החוק מבקשת לבטל את ההוראה בחוק הקובעת כי ראש ועדה קרואה, אשר מונה על-ידי שר הפנים, יידרש לתקופת צינון של קדנציה אחת לפני שיתמודד בבחירות באותה רשות בה כיהן.

ח"כ טלי גוטליב טענה שמדובר בחוק פרסונלי ומושחת שהיא מתנגדת לו, אך ההיא מקוזזת ולכן לא תצביע בעדו. בקואליציה מתכוונים להביא את החוק כבר בשבוע הבא גם בקריאה השנייה והשלישית.
+נתניהו נזף בדנון: "אתה לא יותר חכם מאיתנו!"
20:40 26/06/23  |  עידן יוסף
רה"מ נתניהו נזף בישיבת סיעת הליכוד על ח"כ דני דנון שמתח ביקורת על הטיפול בטרור: ‏"אהיה תקיף, חד וקצר: אתה יושב בישיבות קבינט? אתה נחשף למה שאנחנו יודעים או מחליטים בחדרי חדרים? החיים והמוות ביד הלשון! אתה לא יותר חכם מאיתנו! אם אינני טועה, גם לפני המבצע האחרון בעזה דיברת. מציע לכל המדברים, לא רק לך: אם אין לכם מושג על מה אתם מדברים אז עדיף - פחות. גם לגבי הבנייה, יש דברים שצריך פשוט לעשות בשכל, לא לדבר - לעשות!" (עכשיו 14).
+נתניהו: "אתם באמת רוצים להיכנס לסטטיסטיקה של מי נופל בקרב?"
19:55 26/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה אמר כי הוא מחויב לשמור על מודל צבא העם, אך יש לעדכן את המודל כך שישקף את הדמוגרפיה המשתנה של ישראל  ▪  לפיד: נתניהו לא עושה מספיק כדי להגן על מודל צבא העם
נאום ראש הממשלה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+משרד שלא ישתף פעולה עם הכנסת, לא יזכה לשיתוף פעולה
14:37 26/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
דיון בוועדת הכנסת על הקשיים בפיקוח הכנסת על הממשלה  ▪  מנהלת מרכז המחקר והמידע של הכנסת: "כשצריך לקבל מידע ממשרד הביטחון, אנחנו מראש מודיעים לחה״כ שהסיכוי לקבל את המידע הוא קלוש"  ▪  ח"כ טור פז: חקיקת חוקים ללא מידע אמין היא כמו יציאה למבצע צבאי ללא מודיעין
כץ. לא "סופרים" את הכנסת [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+הגנה על חושפי שחיתויות גם מהמשטרה והשב"ס
13:47 26/06/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
החוק של ח"כ מירב בן ארי קובעת שמבקר המדינה יוכל להעניק צו הגנה על חושפי שחיתויות מתוך המשטרה והשב"ס בדומה לזה הקיים לשאר עובדי המדינה
הוועדה לביקורת המדינה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+ח"כ כסיף: "ממשלה מופרעת, מטורללת, פרועה ותומכת טרור"
12:32 26/06/23  |  מירב ארד
ח"כ עופר כסיף בדיון בוועדת חוקה נגד הממשלה כשברקע ההתפרעויות האחרונות באיו"ש: "ממשלה מופרעת, מטורללת, פרועה ותומכת טרור". הוסיף: "פוגרומיסטים שלא היו מביישים את פרעות קישיניב וחמלניצקי ופולשים, שורפים, יורים ושוברים בתים ושדות של פלשתינים שלווים".
+בן-גביר: "מהרגע הראשון סימנו אותי כשר שצריך לפגוע בו"
11:22 26/06/23  |  מירב ארד
"התקשורת לא נתנה דקה אחת של חסד, מהרגע הראשון סימנו אותי כשר שצריך לפגוע בו" - כך אמר \(יום ב') השר איתמר בן-גביר על היחס מצד התקשורת בסקירה שהציג השר על פעילות משרדו בוועדה לביטחון לאומי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריאל קלנר / Ariel  Kallner   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתג"ז תוכל לפעול גם ברשת חלוקת הגז הטבעי
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
ועדת הכנסת קיימה (יום ב', 26.6.23) דיון מיוחד בנושא הקשיים במימוש חובות הפיקוח של הכנסת על הממשלה וקביעת חובות הדיווח של הממשלה על-פי חוק לכנסת ולוועדותיה. סעיף 64 לחוק הכנסת קובע כי על גוף ציבורי למסור "ללא דיחוי" למרכז המחקר והמידע של הכנסת מידע, מסמכים ודוחות שמרכז המחקר והמידע דרש ממנו. כמו-כן, לפי סעיף 21 לחוק יסוד: הכנסת ועדה רשאית לדרוש מנושא משרה מידע, מסמכים ודוחות שבתחום סמכותו ודרושים לוועדה למילוי תפקידיה. על עובד שהתבקש למסור מידע להעבירו 24 שעות לפני פתיחת הישיבה.
26/06/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לביקורת המדינה אישרה (יום ב', 26.6.23) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק מבקר המדינה (תיקון - הגנה על חושפי שחיתויות במשטרת ישראל), התשפ"ג-2022. הצעת החוק של ח"כ מירב בן ארי קובעת שמבקר המדינה יוכל להעניק צו הגנה על חושפי שחיתויות מתוך המשטרה והשב"ס בדומה לזה הקיים לשאר עובדי המדינה.
26/06/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החוקה החלה (יום א', 25.6.23) להכין לקריאות שניה ושלישית את הצעת חוק הרבנות הראשית לישראל (הארכת כהונה של הרבנים הראשיים לישראל והארכת כהונה של חברי מועצת הרבנות הראשית לישראל) (הוראת שעה) התשפ"ג-2023. הצעת החוק נועדה לדחות, בהוראת שעה, את מועד סיום כהונתם של הרבנים הראשיים לישראל המכהנים כיום עד ל-9.4.24. כמו-כן, מוצע לדחות, בהוראת שעה, את מועד סיום כהונתם של חברי מועצת הרבנים הראשית עד ל.10.6.24.
26/06/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה החלה (יום א', 25.6.23) להכין לקריאה ראשונה את הצעת חוק יסוד: השפיטה (תיקון - עילת הסבירות). לפי הנוסח המוצע לסעיף 15 לחוק יסוד: השפיטה - "אחרי סעיף קטן (ד) יבוא: "(ד1) על-אף האמור בחוק-יסוד זה, מי שבידו סמכות שפיטה על-פי דין, לרבות בית המשפט העליון, לא ידון ולא ייתן צו נגד הממשלה, ראש הממשלה, שר משריה או נבחר ציבור אחר כפי שייקבע בחוק, בעניין סבירות החלטתם". במהלך הדיון הסוער והממושך, הורחקו מספר ח"כים שהפריעו לדיון ובהם דבי ביטון, יוראי להב הרצנו וטלי גוטליב.
25/06/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
הצעת חוק שהציע ח"כ ינון אזולאי (שס) מבקשת לחייב את הבנקים לשלם ריבית על יתרות העו"ש. הצעת החוק, הנתמכת בידי ועדת השרים לחקיקה, נועדה לתת מענה למצב הקיים בו הבנקים מסוגלים לגרוף רווחי אשראי של מיליארדי שקלים ללא סיכון, בעוד שלקוחותיהם נותרים במצב "שבוי" ואינם מקבלים ריבית על יתרותיהם בחשבון העובר ושב.
25/06/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il