|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

בטרומית: תושב חוץ יהיה פטור מרווח הון במכירת מטבעות דיגיטליים

06/07/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת מס הכנסה פטור ממס במכירת מטבעות דיגיטליים לתושבי חוץ ובהקצאת מטבעות דיגיטליים לעובדים, התשפ"ג-2023 של חברי הכנסת דן אילוז, אריאל קלנר ושמחה רוטמן. 15 תמכו מול שני מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.

מוצע בה לקבוע כי תושב חוץ יהיה פטור מרווח הון במכירת מטבעות דיגיטליים של חברה תושבת ישראל, וכן לקבוע שיעור מס של 25% במקום מס שולי עבור הקצאת מטבעות דיגיטליים לעובדים.

תאריך:  06/07/2023   |   עודכן:  06/07/2023
עידן יוסף
+חברות הביטוח לרכב עומדות בפני לחץ להוריד מחירים
17:13 06/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ברקע נתונים של זינוק במספר גניבות הרכב ועלייה במחירי הביטוח, קורא יו"ר ועדת הכלכלה לטפל בהקדם בכשלים שהובילו לכך  ▪  רשות שוק ההון: ב-2022 חברות הביטוח הפסידו 1.5 מיליארד שקל מביטוחי רכב רכוש - הכשל בשוק החלפים מתדלק את גניבות הרכב  ▪  איגוד חברות הביטוח: עלייה של 200% בגניבות  ▪  המשטרה: ליחידת אתגר יש משימות נוספות כמו טיפול בנשק הבלתי חוקי
האם הרווחים מעליית מחירי הביטוח משתקפים בפרמיות נמוכות יותר? [בינג AI]
+ח"כ אלהרר: "הבריונות של רוטמן, זה כלום לעומת מכונת הרעל ברשתות החברתיות"
12:29 06/07/23  |  מירב ארד
ח"כ קארין אלהרר בראיון לכאן רשת ב': "הבריונות של רוטמן בוועדת חוקה, זה כלום לעומת מכונת הרעל ברשתות החברתיות. אתמול איימו עליי בטוויטר שצריך לשים לי חומר נפץ מסוג TNT על הכיסא גלגלים. אנשים איבדו את הצפון". על רוטמן עצמו אמרה אלהרר: "אין עם מי לדבר. כמו שהוא בוועדה, ככה הוא מתנהל בחוץ. אם נשב ונדבר על קפה, זה יהיה רק בדרך שלו. מבחינתו הוא הכי צודק והכי יודע".
+סופית: יוארך רישיון לישיבת ביקור של עובדי סיעוד זרים במקרים ייחודיים
04:48 06/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הכניסה לישראל (תיקון מס' 37 - הוראת שעה - נגיף הקורונה החדש), התשפ"ג 2023. 8 חברי כנסת תמכו בהצעת החוק, ללא מתנגדים או נמנעים.

יתאפשרו בהוראת שעה, התקפה למשך ארבעה חודשים, בחינה מחדש ואישור של בקשות הארכה לרישיון לישיבת ביקור, לשם העסקת עובדים זרים בסיעוד, אשר נדחו בתקופת מגפת הקורונה. רישיונות אלה יבחנו במקרים בהם הקשר בין המטופל לעובד הזר נמשך מעל מספר חודשים, בשל הסתמכות על תקופת ההיערכות הארוכה שניתנה בעקבות מגפת הקורונה, ובלבד שבעת הגשת הבקשה העובד הזר לא שהה בישראל מעל 13 שנים. כל זאת על-מנת למנוע ניתוקו של קשר טיפולי ארוך אשר יכול לגרום לפגיעה קשה במטופל.
+בקריאה ראשונה: הסדרים חדשים להורים באומנת חרום
04:45 06/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק אומנה לילדים (תיקון מס' 4) (אומנת חירום), התשפ"ג-2023 מ1636. להצעת החוק הוצמדה הצעת חוק דומה של חברי הכנסת יסמין פרידמן ומאיר כהן שאושרה בקריאה טרומית. בהצעת החוק הממשלתית תמכו 8 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים. ואילו בהצעת החוק הפרטית תמכו 11 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים. הצעות החוק יועברו לדיון בוועדת העבודה והרווחה.

מוצע בה לקבוע כי אומנים באומנת חירום יוכלו לאשר לילדים הנמצאים בהחזקתם ביצוע בדיקה רפואית או קבלת טיפול רפואי, לרבות נטילת תרופות, ביצוע בדיקות וקבלת חיסונים הניתנים לכלל ילדי ישראל, או להסכים בשמם לבדיקה או טיפול הכל בדומה לסמכות אישור שיש להורה אומנה באומנה רגילה. עוד מוצע לקבוע כי אם ניתן טיפול כאמור בבית חולים תחול חובה על עובד סוציאלי לחוק הנוער ליידע על כך את בית המשפט הדן בעניינו של אותו הקטין. כן מוצע להסיר את הגבלת הגיל ולקבוע כי הורה באומנת חירום יכול שיהיה מעל גיל 56, בניגוד להגבלה הקיימת לגבי הורה באומנה רגילה.
+בטרומית: סמכות חלוקת רשויות תורחב גם ליו"ש
04:43 06/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת העיריות (צדק חלוקתי בכל הרשויות המתוקצבות במדינת ישראל), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת יעקב אשר. בהצעה תמכו 39 חברי כנסת, אל מול 19 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכנסת.

מוצע בה כי סמכות שר הפנים לחלוקת הכנסות בין רשויות מקומיות סמוכות או גובלות, תורחב גם למקרים בהם הרשויות הסמוכות או הגובלות נמצאות באזור יהודה ושומרון.
+בטרומית: יצרני מוצרי עישון ידפיסו על חפיסת מוצר עישון תמונה מאיימת
04:41 06/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק איסור פרסומת והגבלת השיווק של מוצרי טבק ועישון (תיקון - איסור על ייצור ושיווק של מוצר עישון בטעם או בריח מובחן), התשפ"ג-2023. בהצעה תמכו 25 חברי כנסת, ללא מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכנסת.

מוצע בה לתקן את החוק כך שיחייב את היצרנים להדפיס על גבי כל חפיסה ואריזה של מוצר עישון, תמונה הממחישה את נזקי העישון. ההוראות לעניין התמונות, תוכנן וגודלן היחסי ייקבעו על-ידי שר הבריאות, באישור ועדת הכלכלה".

ח"כ אושר שקלים (הליכוד): הטבק שבסיגריות מכיל אלפי חומרים רעילים. פרסום תמונות נזקי העישון מפחיתות את מספר המעשנים וכבר היום 91 מדינות מפרסמות תמונות שממחישות את הנזקים שהסיגריות גורמות".
+בטרומית: ייאסר על ייצור ושיווק מוצרי עישון בטעם או בריח מובחן
04:38 06/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק איסור פרסומת והגבלת השיווק של מוצרי טבק ועישון (תיקון - איסור על ייצור ושיווק של מוצר עישון בטעם או בריח מובחן), התשפ"ג-2023 של ח"כ בועז ביסמוט וקבוצת חברי כנסת. בהצעה תמכו 27 חברי כנסת, אל מול 3 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכנסת.

מוצע בה לאסור על ייצור ושיווק של מוצרי עישון בטעם או בריח מובחן.
+בטרומית: מנגנון מזורז לקביעת שומת השבחה בעת מחלוקת על גובה היטל השבחה בסכומים נמוכים
04:37 06/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק התכנון והבנייה (תיקון - שומה מתוקנת מוסכמת), התשפ"ג-2022 של ח"כ אוריאל בוסו. בהצעה תמכו 17 חברי כנסת ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הכנסת

מוצע בה לקבוע מנגנון מזורז לקביעת שומת השבחה כאשר ישנה מחלוקת על גובהו של היטל השבחה בסכומים נמוכים. על-פי ההצעה, במקרה כזה, יוכל החייב להגיש שומה מטעמו. שמאי מטעם הוועדה המקומית יעביר את המלצתו בעניין ל"ועדת שומות בסכומים קטנים" שחבריה יהיו יו"ר הוועדה, גזבר הוועדה והיועץ המשפטי לוועדה, או מי מטעמם, והיא רשאית להחליט על שומה מתוקנת מוסכמת. ההחלטה תועבר לעיונו של השמאי הממשלתי הראשי שרשאי שלא לאשרה. אם לא הודיע השמאי הממשלתי על החלטתו בתקופה האמורה בהצעת החוק יראו את החלטת הוועדה כמאושרת.
+בטרומית: הסכמת המפקח על הבנקים לסגירת סניף בנק תהיה טעונה את אישור ועדת הכלכלה
04:35 06/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הבנקאות (רישוי) (תיקון - פיקוח פרלמנטרי על סגירת סניפים וצמצום שירותי בנק), התשפ"ג-2023 של חברי הכנסת יצחק פינדרוס, אלון שוסטר ואחמד טיבי, אליה הוצמדה הצעה של ח"כ ואליד אלהואשלה. בהצעה תמכו 25חברי כנסת, ללא מתנגדים והיא תועבר לדיון בוועדת הכלכלה.

מוצע בה לקבוע כי אישור המפקח על הבנקים לעניין סגירת סניף בנק קבוע, צמצום שטחי פעולה בסניף או הפחתה משמעותית בכוח אדם בסניף כאמור, תהיה טעונה אישור של ועדת הכלכלה. עוד מוצע כי בהחלטה כאמור יובא בחשבון, בין היתר, הימצאות סניף בנק אחר בקרבה סבירה לסניף לגביו הוגשה בקשת סגירה.
+בטרומית: פטור מכפל תשלום דמי ביטוח לאומי על הכנסה שמקורה בעבודה מחו"ל
04:34 06/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי, תיקון - פטור מכפל תשלום דמי ביטוח לאומי, התשפ"ג 2022 של חבר הכנסת שמחה רוטמן, אליה הוצמדה הצעה של ח"כ מירב בן ארי. 51 תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.

מוצע בה לקבוע פטור מתשלום דמי ביטוח לאומי על הכנסה שמקורה בעבודה מחוץ לישראל ושמשולמים בעדה דמי ביטוח סוציאלי במדינה האמורה. הסדר זה לא יחול על מי שנשלח מטעם מעסיקו הישראלי לעבוד בחו"ל או על מי שעובד כעצמאי לסירוגין בישראל ובחו"ל - לגבי הכנסה שהוא לא משלם בעדה דמי ביטוח סוציאלי בחו"ל.
+בטרומית: תברואן מוסמך יורשה לתת חוות דעת לצורך מתן רישיון לבית-ספר
04:33 06/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק פיקוח על בתי ספר (תיקון - מתן אישור בידי תברואן מוסמך), התשפ"ג-2023 של ח"כ ישראל אייכלר. בהצעה תמכו 36 חברי כנסת, אל מול 3 מתנגדים, והיא תועבר לוועדת הבריאות

מוצע בה לקבוע כי גם תברואן מוסמך כהגדרתו בתקנות בריאות העם (כשירויות עובדי בריאות הסביבה ואיכות הסביבה ברשויות סניטריות מקומיות ובשירות המדינה), התשנ"ג-1992, יוסמך לתת חוות דעת לצורך מתן רישיון לבית הספר.
+בטרומית: הוספה לחוק איסור על תמיכה והזדהות עם מבצע עבירת רצח או ניסיון רצח המהווים מעשה טרור
04:32 06/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה (ד') בקריאה טרומית את הצעת חוק המאבק בטרור, תיקון - הזדהות עם מבצע עבירת טרור מסוג המתה, התשפ"ג 2023, של חבר הכנסת צבי ידידיה סוכות. 33 חברי כנסת תמכו בהצעה מול 7 שהתנגדו והיא תועבר לוועדת הכנסת.

חוק המאבק בטרור אוסר על פרסום דברי שבח, אהדה או עידוד למעשה טרור, תמיכה בו או הזדהות עמו, אם על-פי תוכנו של הפרסום והנסיבות שבהן פורסם יש אפשרות ממשית שיביא לעשיית מעשה טרור.

מוצע לבטל את ההתניה לפיה העבירה תחול רק אם בשל תוכן הפרסום ונסיבותיו יש אפשרות ממשית לעשיית מעשה טרור, וכן להוסיף לאיסור גם איסור על תמיכה והזדהות עם מבצע עבירת רצח או ניסיון רצח המהווים מעשה טרור.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריאל קלנר / Ariel  Kallner   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בטרומית: תושב חוץ יהיה פטור מרווח הון במכירת מטבעות דיגיטליים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק מועצת עורכי הדין בישראל, התשפ"ג-2022 של חבר הכנסת חנוך דב מילביצקי וקבוצת חברי כנסת. 50 חברי כנסת תמכו בהצעה לעומת 43 שהתנגדו והיא תועבר לוועדת חוקה.
05/07/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
מאז הכריז המשרד להגנת הסביבה על אזור התחנה המרכזית בתל אביב כאזור נפגע זיהום אוויר, והקציב לעירייה ולמשרד התחבורה חצי שנה להגיש תוכנית פינוי, תוכנית שכזו טרם הוגשה, כפי שמחייב חוק אוויר נקי.
05/07/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה הלילה (יום ד', 5.7.23) סופית את הצעת החוק המבטלת את ההוראה האוסרת על מי שכיהן כחבר ועדה ממונה או שעמד בראשה, להתמודד בבחירות לרשות המקומית בה כיהן.
05/07/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת הכלכלה החלה (יום ג', 4.7.23) להכין לקריאה ראשונה שתי הצעות חוק, האחת של ח"כ נאור שירי והשנייה של ח"כ אלי דלל, העוסקות בהקמת מאגר מידע גנטי של כלבים. ברקע המציאות לפיה בעלי כלבים רבים נוטים שלא לאסוף את צרכי כלביהם, חברי הכנסת מציעים לחייב את בעלי הכלבים לתת דגימות דנ"א לצורך הקמת מאגר, שיאפשר להקל על הזיהוי והאכיפה נגד מי שישאירו גללים במרחב הציבורי.
04/07/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה אישרה תקנות שיאפשרו לנציב שירות המדינה לאשר הארכת שירות לעובד בשירות המדינה עד גיל 72, ובכך לאפשר הארכה של עד 5 שנים במצטבר מיום הגעתו של העובד לגיל הפרישה, זאת אל מול 4 שנים כיום.
04/07/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il