|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
ארגמן. רומז לסרבנות [צילום: פלאש 90]

נדב ארגמן: אם החוק עובר - לא חייבים לעמוד בחוזה שחתמו איתנו

ראש השב"כ לשעבר: "הייתי אומר לראשי הארגונים שחובתם להגיע אל ראש הממשלה, להציג בפניו את ההשלכות הרות הגורל של המעשים שקורים כרגע במדינה" השר אופיר סופר: ״מהראיונות המסוכנים ששמעתי״ השר דוד אמסלם: "ארגמן מלא ברעל, לא יודע מה קרה לו"
20/07/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   סערת הרפורמה במשפט   |   תגובות

תגובות חריפות לדברים שהשמיע (יום ה', 20.7.23) ראש השב"כ לשעבר, נדב ארגמן, בראיון לגלי צה"ל בזכות צעדי הימנעות משירות צבאי במסגרת המחאה נגד הממשלה. על החשש הממשי מהתפרקות ארגוני הביטחון של ישראל, אמר: "אנחנו רואים מה קורה כרגע בצה"ל, אנחנו רואים באיזו דילמות נמצאות יחידות, אנחנו יודעים שיש אנשי קבע, אני יודע לומר זאת לגבי השירות בוודאות, שיש אנשים שמתחילים להתלבט, לגבי המשך דרכם פעם אחת, ובוודאי לגבי אלו שחשבו להתגייס. ולכן אני משוכנע דרך אגב, שאם החקיקה הזו עוברת, יהיו כאלה שיגידו: 'אנחנו לא לוקחים חלק בכוח ביטחוני של דיקטטורה', ואנחנו נראה עזיבה, אנחנו נראה התפוררות. דרך אגב אחד האיומים הגדולים ביותר של החוק הזה, זה איום על ראשי הארגונים ואנחנו איננו רוצים שראשי הארגונים יהיו תחת איום של פוליטיקאי כזה או אחר אלא שיהיו עצמאים בדעותיהם ויוכלו לעשות מעשה ולשמור על ביטחונה של מדינת ישראל".

כשנשאל כיצד היה נוהג לו היה עדיין במילואים, ענה: "הייתי שולח מכתב ומאיים - אילו החוק הזה עובר אני מפסיק להתנדב. הייתי עושה אותו מעשה שנייה אחרי שהחקיקה הזו הייתה עוברת".

ארגמן אמר כי: "אם החוק יהיה שונה יצטרך ראש השב"כ להחליט, האם הוא רוצה לשרת תחת אות סיטואציה וזה שמור להחלטתו שלו", והפציר בראשי מערכת הביטחון לשקף את ההשלכות הצפויות: "הייתי אומר לראשי הארגונים שחובתם להגיע אל ראש הממשלה, להציג בפניו את ההשלכות הרות הגורל של המעשים שקורים כרגע במדינת ישראל, פירוק החברה הישראלית ואיום ממשי על ביטחון מדינת ישראל, כתוצאה ממהלכים משפטיים וכתוצאה מהעובדה שזה מפרק, פוגע ברוח צה"ל וביכולת של צה"ל לעמוד במשימותיו, ולכן יש להם חובה להגיע לראש הממשלה, לתאר בפניו את הדברים ולהציג בפניו את כל המשמעויות".

הוא הבהיר כי לתפישתו ראשי ארגוני הביטחון מחויבים להישמע ליועצת המשפטית לממשלה במקרה של מחלוקת: "ראשי מערכת הביטחון, שומרי הסף מרים אך ורק למרותו של החוק. מהרגע שמדובר בפקודה שהיא עומדת בסתירה לחוק בוודאי, אם עומדת סתירה, וזאת שאלה שצריכה לעלות לדיון מורכב, שראש השב"כ או כל ראש מערכת אחרת, איננו משוכנע, הוא צריך להתייעץ עם היועמ"שית, הוא צרך לקבל את חוות דעתה ולהיות צמוד אך ורק לחוק, לעמדת היועמ"שית ולבתי המשפט בישראל, אין לו שום אופציה אחרת".

כמו-כן התייחס ראש השב"כ לשעבר לאמירות שהופנו נגד היועמ"שית ואמר: "אני חושב שהאמירות מאוד מאוד מסוכנות, אני הייתי מצפה מראש הממשלה לעצור את השיח הזה, לרסן את השרים וחברי הכנסת שלו, אני חושב שאי אפשר לקבל את השיח הזה. הוא מסוכן ואתה לא יכול לדעת מי שומע שר בממשלת ישראל מדבר ומחליט לעשות מעשה. אילו הייתי בתפקידו של רונן כעת הייתי מודאג מאוד-מאוד".

עוד הוסיף: "ההכפשה שנעשית כרגע בציבור היא הדבר הנורא ביותר, שיש שרים וחברי כנסת שעומדים ומנבלים את הפה על אנשים שעם ישראל חייב להם, וחייב להם רבות. הם הלכו בראש המחנה על-מנת להילחם והם עומדים היום בראש המחנה, על-מנת לשמור על הדמוקרטיה הישראלית".

כשנשאל מדוע החליט לדבר עכשיו השיב: "אני חייב לדבר כי ביום שני צפוי לעבור חוק, שאחריו אני חושש מאוד שאנחנו מדינה אחרת. אני חרד מאוד לעצמאות שומרי הסף, אני חרד למדינת ישראל, אני חושש מאוד שאנחנו על פתחה של מלחמת אזרחים. מרגיש שהמכונית מהפרק הקודם של רוטמן, לוין וביבי עם שני גלגלים באוויר מעל תהום. ולכן החלטתי לדבר".


  • ראש המטה לביטחון לאומי (מל"ל) לשעבר יעקב עמידרור: "ארגמן חצה כל קו אדום. מה שקורה כאן זה כמו המרד של הפלמ״ח נגד בן-גוריון, ובן גוריון באמצע מלחמה לא היסס".

  • שר האנרגיה והתשתיות, ישראל כ"ץ: "לראש השב"כ לשעבר נדב ארגמן יש זכויות רבות בתחום המאבק בטרור, אבל לא את הזכות לקרוא לסרבנות – שמעודדת את מנהיגי הטרור".

  • שר העלייה והקליטה, אופיר סופר: ״אני מדבר מדם ליבי, כמי שפיקד על לוחמים. נפצעתי קשה וחזרתי לפיקוד לאחר שיקום, התנגדתי להליך אוסלו אך לא העזתי לסרב לשרת ובטח שלא להתבטא בעד סרבנות כאשר ראיתי את האסון של אוסלו בעיניים. הכנסת צה״ל לתוך הוויכוח הפוליטי יוצרת נזק לעשרות שנים. מה המסר של ראש השב״כ לשעבר בהמלצות לראשי מערכת הביטחון שהוא מתבטא בצורה כזאת?״

  • השר המקשר בין הכנסת והממשלה, דודי אמסלם: ״מאז שארגמן פרש ופשט את המדים – הוא מלא ברעל, לא יודע מה קרה לו. אם הוא מעודד סרבנות אני שוב מפנה את האצבע המאשימה ליועמשית. ארגמן לא יסגיר את עצמו למשטרה ויבקש שיחקרו אותו״.

  • ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית): "נשמות בשמאל, חוץ מתרחיש האימה שהממשלה תמנה סוס למפכ"ל וכלב למנכ"ל מה עוד מפריע לכם בצמצום עילת הסבירות? בשם מה בכלל ראש שב"כ מאיים בהפיכה צבאית? באמת שואל".

תאריך:  20/07/2023   |   עודכן:  20/07/2023
עידן יוסף
+'ליל התנגדות': נתיבי איילון נחסמים לסירוגין
23:16 20/07/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
אלפי מפגינים יצאו הערב למוקדי מחאה ברחבי הארץ  ▪  צומת רעננה נחסם למשך כשלוש שעות  ▪  המשטרה פינתה באלימות את המפגינים ואחת המפגינות נזקקה להתפנות לבית חולים
המשטרה מפעילה פרשים בתל אביב [צילום: אוהד צוויגנברג, AP]
+מחשש להפגנות בכנסת: רק בעלי אישורים קבועים ייכנסו ביום א'
22:40 20/07/23  |  איציק וולף
קצין הכנסת הודיע כי ביום ראשון הקרוב לא תתאפשר כניסתם של מי שלא מחזיקים באישורי כניסה קבועים לכנסת, מחשש להפרות סדר על רקע המשך חקיקת צמצום עילת הסבירות.

לדבריו, בכוונתו לאפשר בימים אלו את כניסתם החופשית למשכן של בעלי האישורים הקבועים ובכללם: חברי הכנסת, עובדי הכנסת, היועצים הפרלמנטרים, אנשי התקשרות ועוד; ולא לאפשר את קיומם של סיורים, ארועים וביקורים באישורים חד-יומיים.

+סמוטריץ': קורא לאופוזיצה לא להיגרר אחרי הנהגת המחאה, בואו נתקדם בהסכמה במושב הבא של הכנסת
21:26 20/07/23  |  איציק וולף
שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', קרא לאופוזיציה להגיע להסכמות במושב הבא של הכנסת על המשך חקיקת הרפורמה המשפטית.

ליבי יוצא לציבור המוחים היקר, אנשים יקרים וטובים, מיטב בניו ובנותיו של העם היקר שלנו. אנו ערים לכאב ולחשש שלכם. היינו רגישים לקולות השונים, ואנו עושים זאת ברגישות, לאט ובאחריות. ונעשה כל שביכולתנו כדי להגיע להסכמות", אמר תוך שהוא תוקף את ראשי המחאה ומכנה את הנהגת המחאה 'קיצונית'.

"חבריי באופוזיציה - רבים מכם מאמינים בתיקונים הנדרשים. גלו מנהיגות, אל תגררו אחרי הנהגת המחאה הקיצונית, הקשיבו לקולם של רוב אזרחי ישראל שרוצים הסכמה, רוצים באחדות. בואו נתקדם בהסכמה במושב הבא של הכנסת, יחד", דברי סמוטריץ'.
+ח"כ סער: נתניהו משקר, מעולם לא הצעתי ביטול עילת הסבירות
20:42 20/07/23  |  איציק וולף
ח"כ גדעון סער הגיב על הצהרת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אשר ציטט דברים שלכאורה כלל סער במצע מפלגתו בעניין ביטול עילת הסבירות, וטען כי מדובר בשקר.

"נתניהו, כהרגלו, משקר. מעולם לא הצעתי לא במצע מפלגתי, לא בהצעת חוק, לא בהצהרה, לא בראיון ולא בשום דרך אחרת לחוקק את ביטול עילת הסבירות. כח״כ ב-9 כנסות וכשר משפטים הייתה לי אג׳נדה סדורה שחלקה הגדול מפאר את ספר החוקים של מדינת ישראל. הצעתי וביצעתי רפורמות רבות במשפט. לא מסע ההרס מבוסס הכזבים שסולל נתניהו על גבה של החברה בישראל. תתעשת על סף תהום", אמר.

+נתניהו: בשעה זו - מאמצים להגיע להסכמה על עילת הסבירות
20:28 20/07/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה תקף בחריפות את המתנגדים לצמצום עילת הסבירות, הצהיר כי בכל מצב ישראל תמשיך להיות דמוקרטית ותמשיך להיות מדינה ליברלית וטען כי הדיבורים על הרס הדמוקרטיה הם אבסורד
נתניהו. לא הצהיר על עצירת חקיקה [צילום: לע"מ]
+גלנט: הסרטון בזוי ולא ישיג את מטרתו
17:55 20/07/23  |  עידן יוסף
שר הביטחון יואב גלנט תקף את הסרטון הקורא לימין ולשמאל להוציא את הפוליטיקה מהצבא וכתב: ״הסרטון שרץ ברשת ביממה האחרונה הוא סרטון בזוי שלא ישיג את מטרתו. צה"ל הוא צבא שמרחיק את אויבינו אבל מקרב בין חלקי העם״.
+פעיל מחאה נוסף נחקר במשטרה בחשד לפגיעה בפרטיות של השר אקוניס
17:49 20/07/23  |  עידן יוסף
פעיל מחאה נוסף שהוא שכן של השר אקוניס עוכב ונחקר כעת במשטרה בחשד לפגיעה בפרטיות של אקוניס בשל התקנת מצלמה בביתו מול החנייה של השר אקוניס ().
+נתניהו צפוי לשאת הצהרה בנושא הרפורמה
17:38 20/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ההצהרה תוכננה כבר אתמול במענה לנאומו של גנץ  ▪  גורמים פוליטיים מעריכים: "משהו מתבשל בשעות האחרונות בלשכת נתניהו"  ▪  בפגישה עם יו"ר ההסתדרות אמר נתניהו כי עילת הסבירות תצומצם, אך בפגרת הכנסת הוא נכון להידברות
נתניהו השבוע באזכרה לז'בוטינסקי [צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90]
+ח"כ מלול שאל את שר המשפטים לאיזה לחצים התכוונה היועמ"ש
17:10 20/07/23  |  עידן יוסף
ח"כ ארז מלול (שס) שיגר פנייה דחופה, לשר המשפטים לוין, שבה נכתב: "האם ידוע לך לאלו לחצים היועמ"שית התכוונה בנאומה השבוע? והאם היא שיתפה את השר בלחצים שמופעלים לטענתה, עליה ועל פרקליטות המדינה".
+תשע אוניברסיטות-מחקר ישבתו בדרישה לעצירת הרפורמה
17:04 20/07/23  |  עידן יוסף
כלל נשיאי תשע אוניברסיטות-המחקר בארץ הכריזו כי ישבתו ביום ראשון ויצטרפו למחאה נגד הרפורמה המשפטית תוך קריאה לעצירת החקיקה (גלי צה"ל).
+תנו לצה"ל לנצח
16:51 20/07/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
כאן צה"ל במתינותו ושיקול הדעת האחראי שלו ובהבנתו ללב המסרבים להתנדב לעבוד בשירותה של הדיקטטורה הוא כנראה מי שיחד עם השב"כ יציל אותנו מידם של חורשי המזימה
נתניהו, לוין ואמסלן. חורשי המזימה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+ח"כ קריב לגלנט: "אתה מכהן היום כשר בטחון בזכות אזרחים שיצאו לרחובות נגד ההדחה"
15:39 20/07/23  |  מירב ארד
ח"כ גלעד קריב בפניה לשר הביטחון גלנט: "השר גלנט. ישראל זקוקה לשר ביטחון אמיץ. לא פחדן. הסיבה היחידה שאתה מכהן היום כשר בטחון היא כי מאות אלפי אזרחים יצאו לרחובות נגד ההדחה שלך. הם מצפים שעכשיו תצא מאזור הנוחות שלך ותתייצב נגד החקיקה האנטי דמוקרטית, נגד ההתבהמות של חלק משותפיך, נגד הפגיעה בכיפת הברזל המשפטית של צה"ל."
+ביבי רוכב על גב נמר וישראל על-פי תהום
14:14 20/07/23  |  בצלאל לביא   |   לרשימה המלאה
שוב התבררה העובדה הידועה כי נתניהו הוא מנהיגו ומייצגו רק של חלק מהעם היושב בציון: בהקמת הממשלה ובהצגת הרפורמה המשפטית הוא הוכיח כי במקום להיות המוביל הוא היה למובל המטולטל מצד לצד
נתניהו. נתפס לא מוכן [צילום: נועם רבקין פמנטום/פלאש 90]
+עו"ד בכר על צמצום עילת הסבירות: חלק מניסיון לשינוי שיטת המשטר
13:13 20/07/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
תקף: "ועדת חוקה ביצעה אתמול התנקשות בדמוקרטיה הישראלית"  ▪  במהלך הכנס, עורכי דין מהימין התפרצו בטענה שהכנס חד-צדדי  ▪  מנדלבליט הזהיר: "הדבר עלול להוביל לעריצות השליט, ללא שום איזון והגנה"
עו"ד בכר. שינוי של שיטת המשטר [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]
+מנדלביט: תכלית ביטול עילת הסבירות - פגיעה בעצמאות בית המשפט
13:04 20/07/23  |  מירב ארד
היועמ"ש מנדלבליט אמר (יום ה') בנאומו בכנס החירום של לשכת עורכי הדין: "ביטול עילת הסבירות הינו ספין מסווה שתכליתו ריסוק עצמאות מערכת המשפט".
+להיות שם - גרסת 2023
12:45 20/07/23  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה
האנושות, תמיד, וביתר שאת בעתות מצוקה - כפליטים, נעה תמיד כמו היקום שבה היא נמצאת. ישראל, לטוב ולרע, היא חלק מן העולם ובימינו לנוכח ההתקדמות הטכנולוגית התנועה הבינארצית של האנשים גדלה מאוד
עולים או יורדים [צילום: בן דוריי/פלאש 90]
+הרהורים נוגים במהלך הפגנת ה-100
10:43 20/07/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
בני גנץ נכנס לתמונה. הוא הציע לחדש את המשא-ומתן בבית הנשיא בתנאי שאם תושג פשרה בעניין הסבירות תיגנז כל שאר החקיקה  ▪  דפנה ליאל מיהרה להעריך שהליכוד לא יסכים
גנץ. נגולה אבן מהלב [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+תומאס פרידמן: בבית הלבן שואלים איך נתניהו מקבל פקודות מיריב לוין
10:02 20/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
העיתונאי המקורב לבית הלבן, תום פרידמן: ביידן ביקש מנתניהו לעצור את החקיקה וזה גם מה שהוא אמר להרצוג בפגישה. אחרי שהוא דיבר אל הנשיא וראש הממשלה, הוא רצה גם לדבר לעם ישראל"
תומאס פרידמן. ביידן דואג לישראל [צילום: פלאש 90]
+מבוכת המקוששים מעוררת חמלה
09:19 20/07/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
הם הצליחו מעבר למשוער כאשר הצליחו לבסס אמונה שקרית כי קוריאה הצפונית זה כאן, אירן זה כאן והונגריה כבר מזמן כאן  ▪  הם הצליחו לזרוע פחד, פילוג, להטיל אימה ולשטוף בהצלחה גדולה את מוחם של המאמינים כי הם הם מגיני הדמוקרטיה
ללא הפסקה [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+הרהורים סביב נושא הסבירות (ב')
08:33 20/07/23  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
מצער, שבנימין נתניהו שבוי בידי מנהיגי המשיחיות הדתית הקנאית, המכריזים: "שהשלב הבא בחקיקה צריך להיות השינוי בהרכב הוועדה לבחירת שופטים"  ▪  כך הכריזו השרים בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן-גביר
בן-גביר. השלב הבא [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נדב ארגמן: אם החוק עובר - לא חייבים לעמוד בחוזה שחתמו איתנו
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
באום
20/07/23 12:59
2
מומו
20/07/23 16:32
3
אבי כהן
20/07/23 16:53
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סערת הרפורמה במשפט
חתני אילן שילוח בא עמי להפגנת ה-100 שלי, שנערכה ברחבת בית אריאלה, תל אביב, והיה בה משהו ייחודי. לוחמי היחידות הקרביות והטכנולוגיות התייצבו בטור ארוך לחתום, שלא יתנדבו עוד לשרות בצה"ל בגלל מהלכי הממשלה לכונן דיקטטורה במולדת.
20/07/2023  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
העיתונאי העיתונאי המקורב לבית הלב תומאס פרידמן התייחס הבוקר (יום ה', 20.7.23) בגלי צה"ל לטור שלו בניו-יורק טיימס, בו טען כי ביידן מבקש מנתניהו לעצור את החקיקה המשפטית. פרידמן שוחח עם אילנה דיין ואמר: "בהחלט התרשמתי שביידן ביקש מנתניהו לעצור את החקיקה וזה גם מה שהוא אמר להרצוג בפגישה. אחרי שהוא דיבר אל הנשיא וראש הממשלה, הוא רצה גם לדבר לעם ישראל".
20/07/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
קאטו הזקן, המדינאי הרומי, טבע את מטבע הלשון: "מלבד זאת אני סבור שיש להרוס את קרתגו", במטבע לשון זו חתם קאטו הזקן כל נאום שנשא.
נעם סולברג, שופט בבית המשפט העליון, פרסם השבוע הודעה חריגה. הוא טען, שקריאתו לפני שלוש שנים לצמצום השימוש בעילת הסבירות, לא כוונה לעשות זאת בפעולות של חקיקה בכנסת. השופט נעם סולברג מדגיש בבהירות רבה - "שלא חשבתי על תיקון בדרך של חקיקה, חשבתי על מגמה שתבוא לידי ביטוי בפסיקה".
גורמים בכירים בבית הלבן אישרו (יום ד', 19.7.23) כי הדברים שיוחסו לנשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, על-ידי הפרשן האמריקני טום פרידמן בטורו בניו-יורק טיימס, היו מדויקים. על-פי הפרסום, שנעשה לאחר שפרידמן נפגש בבית הלבן עם ביידן, הנשיא האמריקני העביר לראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, מסר ולפיו עליו לעצור מייד את החקיקה המשפטית ולהימנע מהעברתה ללא הסכמה רחבה בישראל.
19/07/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il