|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
הפגנה בחיפה בעד עזה [צילום ארכיון: פלאש 90]

המפכ״ל: מי שרוצה להזדהות עם עזה - אעלה אותו על אוטובוס לעזה

רנ"צ קובי שבתאי אוסר על הפגנות הזדהות עם האויב, והערב פיזרו שוטרים שתי הפגנות ערבים שהוכרזו כלא-חוקיות בחיפה ובטייבה ועצרו ארבעה ממשתתפיהן שב"כ עצר מציתי חנות בטייבה, שבעליה תרם לילדי העוטף
18/10/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

ארבעה משתתפים נעצרו הערב (יום ד', 18.10.23) בהפגנה בעד עזה ונגד המלחמה בחמאס, לאחר שהמשטרה הכריזה על ההפגנה כבלתי חוקית. "לא נשקוט על הטבח הציוני ומפלי הדם", קראו המפגינים ערבים ופעילי שמאל רדיקלי במושבה הגרמנית.

קומץ מפגינים הפגינו גם בטייבה כתמיכה בתושבי עזה, והמשטרה פיזרה את המחאה.

מפכ״ל המשטרה רב-ניצב קובי שבתאי אוסר על הפגנות בעד עזה בשטח המדינה. שבתאי אמר כי "מי שרוצה להיות אזרח ישראל, אהלן וסהלן. מי שרוצה להזדהות עם עזה - מוזמן. אני אעלה אותו לאוטובוסים שמפנים לשם עכשיו״.

בתוך-כך, שירות הביטחון הכללי עצר שני חשודים בהצתת חנות בטייבה, שבעליה תרם לילדי העוטף שפונו מבתיהם.

‏ח"כ ⁦‪עופר כסיף, שוועדת האתיקה החליטה להשעותו בעקבות השוואת מעשי ישראל למעשים בשואה, תקף את להחלטה⁩: ‏"הממשלה אכן מנהלת טבח והיא רצתה שתהיה מלחמה ואלימות. אלה אמירות פוליטיות חוקיות, לגיטימיות ואתיות. הענישה שלי היא רדיפה פוליטית. ממשלת הזוועות מנהלת אסון נגד העם הפלשתיני ועכשיו גם מנהלת מסע ציד נגד כל מי שמשמיע קול ביקורתי".

דובר המשטרה אלי לוי עדכן כי "63 בני אדם נכלאו מתחילת המלחמה בחשד לעבירות של הסתה לטרור".

תאריך:  18/10/2023   |   עודכן:  18/10/2023
עידן יוסף
+נתניהו בהצהרה עם ר"מ בריטניה: "לעמוד יחד, כמו מול הנאצים"
12:26 19/10/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
נתניהו הוסיף: "אתם נלחמתם בנאצים לפני שמונים שנה, וכך צריך להילחם גם עכשיו ולהביס את חמאס"  ▪  סונאק: "שמחים לעמוד לצדכם בשעתכם הקשה ביותר ולהפגין סולידריות"  ▪  הרצוג אמר בפגישה: אנחנו נמצאים בהתנגשות מסוימת של האנושות. זה האינטרס הביטחוני של כל עמי אירופה  ▪  הנשיא התייחס לדיווחים ב-BBC ואמר: הדרך שבה ה-BBC מציג את חמאס, היא עיוות של העובדות
נתניהו בפגישה עם סונאק. "רוצים שתנצחו" [צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ]
+הברברנים
12:14 19/10/23  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה
נראה לי ונשמע לי כאילו כל אותם פרשנים, דוברים, מומחים, אלופי מיל וכיו"ב, שיושבים קבע באולפנים, רוצים להתחרות בצה"ל לגבי ממדי הבליץ של הברברת
הגרי. התאהב בקולו [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+צה"ל: זוהו שני שיגורים משטח לבנון. אין נפגעים
11:55 19/10/23  |  מירב ארד
דובר צה"ל: זוהו שני שיגורים משטח לבנון. אין נפגעים. בתגובה, צה"ל תוקף כעת בירי ארטילריה לעבר מקור הירי.
+הנשיא הרצוג: הדיווח של ה-BBC הוא מזעזע
11:26 19/10/23  |  מירב ארד
הנשיא הרצוג בראיון ל-"Daily Mail": "הדיווח של ה-BBC הוא מזעזע - העובדה שהערוץ לא מכיר בחמאס כארגון טרור מחייבת מאבק משפטי ומאבק ציבורי מוחלט. זה לא ייאמן". הנשיא הרצוג הוסיף: "ראיתי ראשים כרותים, תמונות מחרידות, ילדים ירויים ומשפחות שלמות שנמחקו מעל פני האדמה. מה עוד הם צריכים כדי שיודו שיש לנו עסק עם ארגון הטרור הגרוע בעולם?".
+דרום אדום
11:23 19/10/23  |  דוד ארגז   |   לרשימה המלאה
ברגע אחד, כמו באבחת סכין, התהפכה מציאות חיינו וחזרנו בתודעה עשרות שנים אחורה  ▪  בבת אחת הפכנו מעם חופשי בארצו לאוסף יהודים נרדפים מתקופת השואה
זעם שלא ניתן לשאת [צילום: ויסאם השלמון/פלאש 90]
+ערוץ המסנג׳ר של משרד התחבורה נפתח לטובת מתן שירות
11:23 19/10/23  |  מירב ארד
כמענה לצרכי המצב הביטחוני, משרד התחבורה הקים מערכת לניהול פניות אשר ינותבו בין היתר דרך המסנג'ר בפייסבוק שישמש כערוץ תקשורת נוסף עם הציבור. המערכת תנתב את האזרח לקבלת תשובה והעברה לנציג, מעקב וטיפול. ערוץ המסנג'ר והטפסים המקוונים, עלו לאוויר היום (יום ה'). המוקד מופעל על ידי צוות חרום שהוקם במיוחד ביוזמת מנכ"ל המשרד ונותן מענה מהיר בשעות פעילות נרחבות.

+ישראל זקוקה לאשרף מרוואן בצמרת חמאס
11:10 19/10/23  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה
מערכת המודיעין הישראלי קרסה וייקח זמן רב לאתר את הליקויים ולשקמה. חמאס לא יחכה, ישראל זקוקה בדחיפות לסוכן אמין בצמרת חמאס עד שמערכת המודיעין שלה תתגבר על המשבר העמוק
האלוף חליווה. מערכת המודיעין הישראלי זקוקה לטלטלה עמוקה [צילום: דובר צה"ל]
+המשרד להגנת הסביבה מסייע לבעלי החיים בדרום
10:59 19/10/23  |  יפעת גדות
במיוחד בעת מלחמה, דואגים גם לחברים ההולכים על ארבע - המשרד להגנת הסביבה מסייע גם לבעלי החיים בדרום; השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן: "בזמנים מורכבים אלו, אנו רואים חשיבות רבה לסייע בחילוצים, במזון, בתרופות, בציוד רפואי ובלוגיסטיקה למשפחות ולכלל בעלי החיים שנפגעו באזורי הלחימה"

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן: "בעת המורכבת הזו כל נושא הדאגה לבעלי החיים חשוב במיוחד. לאור הלחימה, התעורר צורך לפנות עשרות בעלי חיים שנותרו ללא השגחה וטיפול בשל האירועים הקשים, ולהעביר מזון וציוד רפואי. במיוחד בשעה קשה זו, חשוב לנו להמשיך ולעזור גם לחברינו הטובים והנאמנים, בעלי החיים, בעזרת שיתופי פעולה עם גורמים רבים. נמשיך לדאוג לבעלי החיים, אשר רבים מהם נותרו ללא בית וללא טיפול".

חברות לייצור מזון לבעלי חיים ויבואנים פנו לחמ"ל הלוגיסטי ותרמו כמויות גדולות של מזון לבעלי החיים, וגם המשרד להגנת הסביבה הקצה תקציב ייעודי למזון ולציוד רפואי לבעלי החיים למטרות אלה, להמשך ימי הלחימה באזור הדרום.

לפרטים נוספים על-אודות חלוקת מזון, ניתן לפנות לכתובת: pniotdarom@sviva.gov.il, או לטלפון של החמ"ל, 050-6227493.
+משרד החקלאות מציג את כמויות ומחירי התוצרת הטרייה שנמכרו בשבוע המלחמה הראשון
10:51 19/10/23  |  יפעת גדות
מניתוח החטיבה למחקר, כלכלה ואסטרטגיה במשרד החקלאות על-פי נתוני "סטורנקסט", עולה כי בשבוע הראשון למלחמה ביחס לשבוע שקדם לו נרשמה עלייה של 5%-10% בצריכת מזון טרי במחלקות השונות, למעט בצריכת ביצים וחלב, בהם נרשמה עלייה של כ-40% וכ-30% בהתאמה.

כלכלני המשרד מסבירים כי בהלת המלחמה הובילה את הציבור לצרוך יותר מהרגיל. על כל פנים, לא נרשם מחסור בתוצרת הטרייה ברמת המאקרו, ברמת הפרט לעיתים הצרכן חווה מחסור על המדף לאור "ההתנפלות" על המדפים וחיסול המלאי בחלק מהמוצרים. במחלקות הירקות עלתה הצריכה ב-7%, בפירות ב-10%, בבשר בקר ב-5% ובעוף טרי הצריכה נותרה ללא שינוי.

באשר למחירי המזון, נרשמה עלייה ממוצעת של כ-5% במחירי הירקות ברשתות השיווק. מבין הירקות, שיעור עליית המחירים הגבוה ביותר נרשם בכרוב (13%), אחריו בגזר (12%) ובמלפפון (11%). מחירי העגבניות הטריות עלו בממוצע בכ-7%. לעומתם, נרשמו ירידות מחירים בבשר בקר בשיעור ממוצע של 9% ובפירות הטריים בשיעור ממוצע של כ-3%. בשאר מחלקות התוצרת הטרייה - ביצים, חלב לשתייה ועוף - המחירים נשארו זהים לשבוע שקדם ללחימה.
+משרד התחבורה מאריך את רישיונות השיט שתוקפם פג בימים אלה
10:38 19/10/23  |  מירב ארד
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב חתמה על צו המאריך את תוקפם של רשיונות השיט ב-60 יום בשל מלחמת ״חרבות ברזל״. מדובר ברישיונות שיט שתוקפם פג בין ה-7 באוקטובר, עם תחילת המלחמה ל- 31 בדצמבר 2023. כתנאי לחידוש הרישיון לאחר מועד זה, מחזיקי הרישיון יתבקשו לעבור בהצלחה בדיקה של כלי השיט תוך 30 יום החל מ-31 בדצמבר 2023.

+דובר צה״ל: ״אנחנו עדיין מתייחסים לאזור העוטף כאזור מלחמה"
10:37 19/10/23  |  מירב ארד
דובר צה״ל תא"ל דניאל הגרי בהצהרה: ״אנחנו עדיין מתייחסים לאזור העוטף כאזור מלחמה. אתמול תפסנו מחבל מותש בדרכו לעזה״.
+וושינגטון מול מוסקבה ובייג'ינג - פרק נוסף
10:25 19/10/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ג'ו ביידן בתל אביב, ולדימיר פוטין בבייג'ינג - הביקורים המקבילים אתמול מדגימים את המחנות היריבים גם במלחמת חרבות ברזל, מסביר ניו-יורק טיימס
18 באוקטובר, בייג'ינג [צילום: לואיז דלמוט, AP]
+קצת אופטימיות
10:22 19/10/23  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה

למנוע פגיעה עתידית [צילום: משרד החקלאות]
[צילום: משרד החקלאות]
+פנייה למקבלי ההחלטות בירושלים
10:19 19/10/23  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
חשוב לי לציין, שאני תומך בהוצאה להורג של כל פלשתיני, שנטל חלק במעשי טבח אכזריים של יהודים, אך אני אביע את צערי אם התגובה הנקמנית תעלה על שרטון של נקמה והריגת אזרחים פלשתינים
תגובה מתבקשת [צילום: אטיה מוחמד/פלאש 90]
+נתב"ג פועל כסידרו; מתחילת הלחימה חזרו כ-205 אלף ישראלים
10:03 19/10/23  |  מירב ארד
נתב"ג פועל כסידרו ופתוח לטיסות עבור כלל חברות התעופה. מתחילת הלחימה בשבת שעברה (7.10) ועד יום ד' (18.0, כולל) נכנסו לישראל כ-205,000 ישראלים.
היום (יום ה') יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-28,300 נוסעים ב-186 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות וטיסות חילוץ. מתוכם כ 11,900 נוסעים נכנסים.
+מושלת ניו יורק הגיעה לביקור בכותל המערבי בצל הלחימה
09:47 19/10/23  |  מירב ארד
במסגרת ביקור ההזדהות של מושלת ניו יורק בישראל בצל מלחמת ״חרבות ברזל״, הגיעה הבוקר (ה׳) המושלת, קאתי הוקול, לביקור ותפילה בכותל המערבי. במהלך ביקורה בכותל, אמרה המושלת קאתי הוקול: "באתי לכאן להעביר מסר כי תושבי ניו יורק וארה"ב כולם יהיו עם ישראל. עכשיו ובעתיד. אני מאמינה שהטוב ינצח, כי אסור לתת לרע לנצח. באתי להתפלל במקום הקדוש לשלום וביטחון ולחזרתם של השבויים והחטופים. אני מקווה לבקר כאן שוב לאחר הניצחון".



+משרד הבריאות עם הביטוח הלאומי פותחים מרכז חוסן ארצי טיפולי בעקבות המלחמה
09:43 19/10/23  |  מירב ארד
משרד הבריאות עם הביטוח הלאומי פותחים מרכז חוסן ארצי טיפולי בעקבות המלחמה. החל מהיום יספק מרכז החוסן הארצי מענה טיפולי בחינם (במימון הביטוח הלאומי) לנפגעי דחק (חרדה) על רקע המלחמה באמצעות אנשי מקצוע מורשים בעלי מומחיות בתחום טיפול ממוקד טראומה. הטיפול מיועד למי שנפגע מאירוע ביטחוני וחווה חרדה ופגיעה בתפקוד.

    המרכז יאפשר קבלת טיפולים פרטניים, קבוצתיים ומשפחתיים בטלפון, בזום או פנים אל פנים במרכזי טיפול בפריסה ארצית. הטיפול ללא עלות. המרכז פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-20:00. טלפון מרכז החוסן הארצי הטיפולי
  • 5486
+דיווח: ג׳מילה א-שנטי, חברת הלשכה המדינית של חמאס, חוסלה ברצועה
09:38 19/10/23  |  מירב ארד
רדיו חמאס מדווח על חיסולה של ד"ר ג'מילה א-שאנטי, חברת הלשכה המדינית של חמאס. א-שאנטי הייתה האישה היחידה שחברה במועצה המחוקקת הפלשתינית.
+ראש ממשלת בריטניה הגיע לביקור בישראל
08:49 19/10/23  |  מירב ארד
ראש ממשלת בריטניה, רישי סונאק, הגיע (יום ה') לביקור בישראל. סונאק צפוי להיפגש עם נשיא המדינה יצחק הרצוג וראש הממשלה בנימין נתניהו, וימשיך למדינות נוספות באזור. עם נחיתתו אמר סונאק: "מעל הכל אני כאן כדי להביע סולידריות עם העם בישראל. אתם סבלתם פעולת טרור נוראית ואני רוצה שתדעו שבריטניה ואני ניצבים לצידכם".
+משרד הבריאות: 309 פצועים מאושפזים בבתי החולים, בהם 80 במצב קשה
08:32 19/10/23  |  מירב ארד
משרד הבריאות עדכן (יום ה') כי בבתי החולים ברחבי הארץ מאושפזים 309 פצועים כתוצאה מהמלחמה, בהם 80 במצב קשה, 159 במצב בינוני ו-70 במצב קל. עד כה פונו לבתי החולים 4,629 פצועים.
+אקונומיסט: חיסול מנהרות חמאס יצריך שנים, לא חודשים
08:24 19/10/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
העיתון מפרט את הקשיים הניכרים שמציבות המנהרות ואת האמצעים שפיתח צה"ל בשנים האחרונות כדי להתמודד איתן, אך סבור שבשל ההיקף בו מדובר - יידרש זמן רב מאוד להתגבר עליהן
איש הג'יהאד האיסלמי במנהרה בבית חנון [צילום: עטייה מוחמד, פלאש 90]
+חתונה בהפתעה ללוחם צה״ל וירח דבש מקלאב הוטל
08:23 19/10/23  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
את הטקס ניהל הרב עו"ד צוריאל בובליל אשר ירד עם הורי הצדדים והכלה לקיבוץ בעוטף ישראל, ובירך את החיילים בברכת ה' ליהושע - חזק ואמץ
שמחה גדולה בתוך העצב [צילום: קלאב הוטל]
+עודכנו 203 משפחות חטופים; נערכים ללחימה ממושכת
08:23 19/10/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
חוסל בעזה ראש הזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית  ▪  ביו"ש נעצרו 100 מבוקשים פלשתינים  ▪  ברמאללה נעצר השייח חסן יוסף, מבכירי חמאס ביו"ש  ▪  צעיר פלשתיני נהרג בעימותים ברמאללה עם כוחות הביטחון
תמונות החטופים על קיר מחוץ למשרד הביטחון [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה חללי צה״ל נוספים
08:09 19/10/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בין ההרוגים רבש"צ בארי, לוחם ביחידה לאבטחת אישים וחבר כיתת הכוננות מנחל עוז
[צילום: יוסי זמיר, פלאש 90]
+ב-7 באוקטובר הוכח שצה"ל אינו מסוגל להגן על העורף האזרחי של ישראל
07:58 19/10/23  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
דיון עומק עם יוסי בלום הלוי, מנתח מערכות ומומחה באסטרטגיה ביטחונית, הטוען כי ב-7 באוקטובר הוכח שצה"ל אינו מסוגל להגן על העורף האזרחי של ישראל
הטבח בקיבוץ בארי [צילום: אריק מרמור, פלאש 90]
+גורמים רשמיים בארה"ב: היקף הנזק בביה"ח אינו יכול לגרום למאות הרוגים
02:24 19/10/23  |  עידן יוסף
היקף הנזק במתחם בית החולים בעזה שולל את קביעת משרד הבריאות בעזה שבשליטת חמאס כאילו 471 בני אדם נהרגו מהרקטה הכושלת. ארה"ב אספה מודיעין אמין רב המצביע על כך שהפיצוץ בבית החולים בעזה נגרם על ידי הג'יהאד האסלאמי, כך אמרו גורמים רשמיים בארה"ב לוול סטריט ג'ורנל, תוך חיזוק טענת ישראל שהיא אינה אחראית לפיצוץ.
+כ-50% משטחי גידול האבוקדו בגליל העליון מושבתים
01:59 19/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חקלאי יישובי גבול הצפון לא יכולים להגיע לשטחי החקלאות שלהם בגלל סכנה ביטחונית  ▪  כתוצאה מכך, הם מתקשים לקטוף פירות כמו תפוח, אבוקדו וקיווי  ▪  אם הפירות לא ייקטפו בזמן, הם יירקבו על העצים והנזק הכלכלי למגדלים עלול להיות כבד
מטע אבוקדו בגליל [צילום: החברה לפיתוח הגליל]
+הסתיימה ישיבת קבינט המלחמה על המשך שלבי הלחימה והכניסה הקרקעית
01:08 19/10/23  |  עידן יוסף
הדיון בקבינט המלחמה הסתיים. החברים בו אישרו את שלבי המשך הלחימה ודנו בשלב הכניסה הקרקעית. ארה"ב נתנה לישראל גיבוי מלא להתקדם למהלך רחב. בערב צפוי כינוס קבינט מדיני ביטחוני רחב - לקראת הרחבת המערכה בדרום.
+הנהגת הרש"פ: הפסקת התיאום הביטחוני עם ישראל תימשך
01:06 19/10/23  |  עידן יוסף
הנהגת הרשות הפלשתינית בתום ישיבה שהתקיימה אמש (ד'): מחויבים לכל ההחלטות שהתקבלו ב-3.7 כשצה"ל ערך מבצע בג'נין, לגבי היחסים עם ישראל, לרבות הפסקת התיאום הביטחוני לחלוטין.

בקלקיליה, רמאללה וחברון התקיימו הפגנות תמיכה בחמאס ובפלגים הפלשתיניים. כוחות הביטחון הפלשתיניים מנסים לפזר בכוח ובירי גז מדמיע את המפגינים.
+תגובת ארה"ב למתקפת חמאס: ביידן ישא נאום לאומה
01:04 19/10/23  |  עידן יוסף
נשיא ארה"ב ביידן צפוי לשאת נאום לאומה האמריקנית לגבי תגובת ארה"ב למתקפת הטרור של חמאס נגד ישראל, כך נמסר מהבית הלבן. ביידן יישא את נאומו מהחדר הסגלגל בשעה 3 בלילה (שעון ישראל), אור ליום שישי.

+ביידן: מצרים הסכימה לפתוח את מעבר רפיח לציוד הומניטרי
01:01 19/10/23  |  עידן יוסף
נשיא ארה"ב ביידן אומר לעיתונאים האמריקנים המלווים אותו כי הנשיא המצרי א-סיסי הסכים לפתוח את מעבר רפיח לתנועת 20 משאיות ציוד הומניטרי ביום.
+"100 מיליון דולר מתנה של ביידן לחמאס"
01:00 19/10/23  |  עידן יוסף
"100 מיליון דולר מתנה של ביידן לחמאס". מושל פלורידה רון דה סנטיס מותח ביקורת על הסיוע שהעביר ממשל ביידן לערביי עזה. ״חמאס מחזיק בני ערובה אמריקנים וביידן רוצה לממן אותם?״.

[צילום: רבקה בלקוול, AP]
+מתחמי אשפוז תת-קרקעיים מוקמים בבתי החולים של הדסה בירושלים
00:58 19/10/23  |  עידן יוסף
בבתי החולים של הדסה, עין כרם והר הצופים, מקימים בימים אלו מתחמי אשפוז תת-קרקעיים ובהם מאות מיטות אשפוז - מחשש לפגיעה בבתי חולים בצפון, ועומסים צפויים בבתי חולים במרכז עם התקדמות הלחימה (ידיעות ירושלים).
+שיקום מחנה כיסופים: הוכנס ספר תורה למחנה
00:55 19/10/23  |  עידן יוסף
לוחמי מילואים התחילו (ד') בשיקום מוצב כיסופים שנפגע במתקפת הפתע, עם הכנסת ספר תורה לבית הכנסת של המחנה.
+דונלד טראמפ שוקל להגיע לארץ
00:50 19/10/23  |  עידן יוסף
נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ לכתבים: "ייתכן שגם אני אבוא לישראל".
[צילום: באץ' דיל, AP]
+זוהו גופותיהם של אב ובתו שהיו במסיבה ברעים
00:48 19/10/23  |  עידן יוסף
זוהו גופותיהם של אריק ורות פרץ, אב ובתו שהיו במסיבה ברעים. רות, בת 17, עם שיתוק מוחין. הכיסא הממונע שלה נמצא בשטח והיה חשש שנחטפו, היום אותרו גופותיהם.

כמו כן, נמצאה גופתו של סוהייב ראזם, בן 22 תושב מזרח ירושלים, שנהרג מירי מחבלים במתקפת הפתע של חמאס על עוטף עזה בשבת השחורה. סוהייב היה נהג אוטובוס, ונרצח כשחזר מעבודתו.

+בי"ח השרון הגיש תלונה במשטרה נגד רופא שפרסם רשומה תומכת טרור
00:45 19/10/23  |  עידן יוסף
דוברות בי"ח השרון: בעקבות תלונות שהתקבלו לגבי פרסום של רופא מבית חולים השרון בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו אשר לכאורה תומך בטרור, הוצא הרופא לאלתר מהעבודה והנהלת בית החולים הגישה במקביל תלונה במשטרה.
+קשב שארגן מבצע הצלה בעוטף חושף: "גורמי הצבא לא התייחסו הפעם ברצינות לאזהרות"
00:41 19/10/23  |  עידן יוסף
רפאל חיון, אזרח שעסק באיסוף מודיעין ברשתות הקשר של חמאס גילה בראיון לרדיו קול חי: "ב-2019 החלו להיערך למבצע גדול. ב-2022 כבר תיכננו ממש אירוע השתלטות על כל העוטף. הזהרתי, אבל במערכת הביטחון פקפקו ואמרו הם חיים בעולם דמיוני. גייסתי עשרות מתנדבים שמסייעים לי. אנחנו מכסים את כל הגזרות. בגבולות, ביו"ש, ובכל מקום. היה ערוץ פתוח עם גורמי הצבא שהתייחסו בדרך כלל ברצינות, הפעם לא".

עוד סיפר הקשב: "כאשר התחילה התופת - התקשרתי להמון חברים שלי בעוטף ואף אחד לא היה זמין. הצלחתי לחלץ יותר מ-30 איש על ידי הכוונה של כוחות הביטחון". לדבריו, אחרי האירוע התקשר אליו אחד מבכירי מערכת הביטחון והקצה לו צוות לוחמים שיעשו כל מה שיורה להם להמשך מבצע ההצלה. "לצערי גם עכשיו עוד לא החזירו לי את רישיון ההאזנה, וזה עצוב מאוד".
+המלצה לישראלים להימנע מלנסוע למלדיביים
00:36 19/10/23  |  עידן יוסף
משרד החוץ בהמלצה לאזרחים: האווירה במלדיביים נגד ישראל מחריפה ולפיכך ממליצים לאזרחים ישראלים להימנע מנסיעה ליעד.
+צה"ל תוקף כעת מטרות חיזבאללה בלבנון
00:35 19/10/23  |  עידן יוסף
תושבים מדווחים על מטוסי קרב החגים באוויר. בחיזבאללה כבר סופרים 13 הרוגים בחילופי אש בגבול לבנון מתחילת המלחמה. מקורות לבנוניים: ישראל תקפה היום את ביתו של פעיל חיזבאללה בדרום לבנון.
+מעדנייה יהודית בניו יורק הושחתה עם צלב קרס
00:32 19/10/23  |  עידן יוסף
מעדנייה יהודית בניו יורק הושחתה עם צלב קרס לאחר פרסומים פרו-ישראליים ברשתות חברתיות. המסעדה הכשרה הציגה תוכן פרו-ישראלי כולל תמונה של דגל ישראל, מאז מתקפת הטרור של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר (בחדרי חרדים).
+שגריר ישראל לאו"ם דורש התנצלות מהמזכ"ל
23:48 18/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ארדן תקף את מזכ״ל האו״ם אנטוניו גוטרש, ודרש את התנצלותו לאחר שלדבריו אימץ את השקרים של חמאס בקשר לנסיבות הפגיעה בבית החולים  ▪  תקף את חברות המועצה: "איפה היה האו״ם כשרק לפני שבוע חמאס תקף במכוון את בית החולים ברזילי באשקלון?! אתם מעדיפים להאמין לשקרים של רוצחי תינוקות- מה זה אומר עליכם?"
כרזות עם תמונות החטופים והנעדרים מחוץ למשרד הביטחון [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+65 גופות שנאספו מאזור הגדר נמסרו לזיהוי במחנה שורה
23:29 18/10/23  |  עידן יוסף
‏כ-65 גופות שנאספו היום ע״י צה"ל מאזור הגדר הובאו הלילה למחנה שורה לזיהוי. נבדק האם מדובר בישראלים או במחבלים/עזתים שנכנסו בגל השני. בגלל הזמן שחלף והקושי לזהותם, הוחלט להביא לזיהוי ודאי ע״י הצוות שפועל שם. בתחילת הערב, לפני העדכון, מספר החללים הלא-מזוהים עמד על 234.

‏כ-1200 ישראלים שותפים למאמץ הזיהוי שנמשך כבר 12 יממות. במלאכת הקודש שותפים גופים רבים ובהם זק"א, הרבנות הצבאית, חיל הרפואה, המשטרה (מז״פ, יחידת זיהוי חללים, להב 433) המכון לרפואה משפטית באבו כביר, רופאים מתנדבים (כולל מחו״ל. יהודים ושאינם) משרד הפנים והמשרד לשירותי דת (חדשות 12).
+בכיר הג'יהאד: המטרה היא לשנות את פני המזרח התיכון
23:21 18/10/23  |  עידן יוסף
בכיר הג'האד האסלאמי, מוחמד אל-הינדי, לאל-מיאדין: "הדבר האחרון שארה"ב וישראל רוצות הוא שהמערכה תתפשט לחזית הצפונית, הן יודעות שחיזבאללה עלול להסב נזק גדול. זו לא מערכה נגד ישראל, אלא נגד המערב בראשות ביידן. המטרה היא לשנות את פני המזרח התיכון".
+תקיפות נרחבות בח'אן-יונס, בג'באליה ובזייתון בתגובה לירי למרכז הארץ
23:05 18/10/23  |  עידן יוסף
צה"ל מבצע הערב (ד') תקיפות נרחבות בח'אן-יונס, בג'באליה ובזייתון שברצועת עזה, לאחר מטח הירי הרקטי לאיזור המרכז - כך לפי דיווחים פלשתינים. מדובר ברקטות ספורות ששוגרו בשעה 22:00 למרכז הארץ.
+ראש ממשלת בריטניה יגיע מחר לישראל
22:27 18/10/23  |  עידן יוסף
אחרי ביידן וקנצלר גרמניה: ראש ממשלת בריטניה יגיע מחר לישראל. רישי סונאק התבטא הפיצוץ בבית החולים: "צריך להתייחס למידע של החמאס כמו למידע שיוצא מהקרמלין". בבריטניה הודיעו כי מספר האזרחים הבריטים שנרצחו ונהרגו במתקפה של חמאס עלה לשבעה, ועוד תשעה נוספים נעדרים.
+גרמניה פורסת בקפריסין כוחות מיוחדים המתמחים בחילוץ בני ערובה
22:11 18/10/23  |  עידן יוסף
דיווחים בגרמניה: גרמניה פורסת בקפריסין כוחות מיוחדים המתמחים בחילוץ בני ערובה.
+גלנט: להערך בזירה הצפונית; חיזבאללה חזק פי 10 מחמאס
21:32 18/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון בדיון סגור, יחד עם בכירים מהממשלה, מזהיר מהתלקחות הגזרה הצפונית ודורש להשלים חוסרים והערכויות  ▪  צה"ל יקים בית חולים שדה בגליל
גני התותחים מכוונים לעבר לבנון [צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
+הערכה: מחבלים קיבלו מקלט בקרב ערבים מישראל
21:10 18/10/23  |  עידן יוסף
הערכה במערכת הביטחון: עשרות מחבלי חמאס שחדרו לפני 12 יום נותרו בשטח ישראל, חלקם קיבלו מקלט בקהילות של ערביי ישראל (חדשות 13). שב"כ הקים חמ"ל מיוחד שתפקידו לאתר את כל שמות אנשי החמאס שהשתתפו בטבח ולהביא לחיסולם (ינוניוז).

+מספר חללי המשטרה עלה ל-57
20:51 18/10/23  |  עידן יוסף
גבורה תחת אש: המשטרה התירה לפרסום כי רס"ב גולימה סמצאו ז"ל הי"ד, שוטר קהילתי בתחנת שדרות, נפל בקרב בתחנת המשטרה בעיר. בכך מניין חללי המשטרה עומד על 57.

בפעילות משטרת ישראל, צה"ל ומתנדבי זק"א בתחנת ריכוז החללים, נמשך מאמץ הזיהוי של קרבנות הרצח ההמוני מתחילת הלחימה. עד שעות הבוקר (ד') זוהו בתחנת ריכוז החללים במחנה שורה 732 חללים שהם למעלה מ 80% מהאזרחים (שאינם חיילים) אשר נרצחו במערכה וגופותיהם הובאו לזיהוי במחנה. עד כה הועברו לקבורה 607 חללים.
()
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המפכ״ל: מי שרוצה להזדהות עם עזה - אעלה אותו על אוטובוס לעזה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
שר הביטחון יואב גלנט שוחח (יום ד', 18.10.23) עם בכירים בממשלה בדיון סגור ואמר כי יש להיערך בחזית הצפונית, מכיוון שחיזבאללה, לטענתו, "חזק פי עשרה מחמאס".
18/10/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
במהלך 12 השנים שבהן כיהנתי כיו"ר ועדת הביטחון של השלטון המקומי, חזרתי ואמרתי כי מדינת ישראל חייבת לשנות באופן קיצוני את יחסה לרבש"צים ולכיתות הכוננות, בעוטף עזה, ברמת הגולן, ביו"ש ובהתיישבות העובדת.
18/10/2023  |  אבי נעים  |   יומני בלוגרים
ועדת האתיקה מרחיקה את חבר הכנסת עופר כסיף (חד"ש-תע"ל) ל-45 ימים ושוללת ממנו שכר של 14 ימים בשל הקשר שערך בראיונות בין מדיניות הממשלה לעולמות התוכן של השואה. את הקובלנות נגדו הגישו כ-400 קובלנות של אזרחים וחברי הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) וניסים ואטורי (ליכוד).
18/10/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ישראל הסכימה להעביר סיוע הומניטרי ממצרים לרצועה עזה; הממשל יבקש השבוע מהקונגרס לאשר חבילת סיוע חסרת תקדים לישראל; הפיצוץ בבית החולים בעזה אתמול היה תוצאה של שיגור כושל של ארגון טרור פלשתיני. אלו עיקרי דבריו של הנשיא ג'ו ביידן (18.10.23) עם סיום ביקורו בישראל.
18/10/2023  |  איתמר לוין  |   חדשות
לשכת ראש הממשלה הודיעה (יום ד', 18.10.23) כי לאור התמיכה האמריקנית הגורפת והחיונית במאמץ המלחמתי ולאור הדרישה של נשיא ארה״ב ביידן לסיוע הומניטרי בסיסי, הקבינט המצומצם (מטבחון המלחמה) החליט פה אחד שלוש החלטות:
18/10/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אמיר אביבי
אמיר אביבי
המתקפה האירנית כשלה לחלוטין והעניקה למדינת ישראל הזדמנויות להבין את כוחה מול אירן, ליצור בריתות חשובות, לרתום את דעת הקהל העולמית, ולקבל חופש פעולה בעזה ובלבנון    עם זאת, המתקפה גם...
[צילום: AP]
יאיר נבות
הנשיא לשעבר הוסיף: איש לא הטיל ספק בכך שהמחוקקים האמריקנים יאשרו "עזרה" לכנופייה של ניאו נאצים. זו הייתה הצבעה של ממזרים אמריקנים צוהלים על: המשך מלחמת האזרחים של העם המפולג של ארצ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il