המהלך השיווקי-פרסומי "אסקייפ" של חברת פלאפון הוא הזוכה הגדול (אלוף האלופים) בתחרות השיווק והפרסום, אפי, שהתקיימה אתמול (ג', 8.6.04) בתל-אביב.
התחרות חולקה ל-4 קטגוריות: מזון, מוצרי צריכה שאינם מזון, מוצרי צריכה לא-מתכלים וכן קטגוריית פיננסים, שירותים, תקשורת ומיחשוב. תואר אלוף האלופים (הגראנד אפי) ניתן לאחד מבין ארבעת הזוכים במקומות הראשונים בקטגוריות השונות.
קודם לזכייתה בפרס הראשון בתחרות, זכתה פלאפון עבור מהלך "אסקייפ" במקום הראשון בקטגוריית פיננסים, שירותים, תקשורת ומחשוב .
במקום השני בקטגוריה זו זכה בנק הפועלים על המהלך "יתרון מובנה - סיכוי בלי סיכון" (משרד הפרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי/GERY). במקום השלישי בקטגוריה זו זכתה חברת פרטנר על המהלך של אורנג' עסקים (משרד הפרסום: ראובני-פרידן).
במקום הראשון בקטגוריית המזון זכתה חברת טבעול על מהלך החדרת מעדני ירקות עם נגיעות גבינה (משרד הפרסום: גלר נסיס). במקום השני זכתה חברת סלטי צבר (משרד הפרסום: מקאן-אריקסון) ובמקום השלישי זכתה חברת טרה על מהלך החדרת קוטג' טרה 3% בטעם 5% (משרד הפרסום: טמיר-כהן/JWT).
במקום הראשון בקטגוריית מוצרי צריכה שאינם מזון זכתה חברת פרוקטר אנד גמבל על המהלך של "טייד" ו"אריאל-טייד" (משרדי הפרסום: גלר נסיס ובאומן-בר-ריבנאי).
במקום השני זכתה חברת חוגלה קימברלי בתחום טיטולים על המהלך השיווקי-פרסומי של "האגיס" ו"טיטולים" (משרד הפרסום: מקאן אריקסון). במקום השלישי בקטגוריה זו זכתה רשת סופרפארם על המהלך "כבר מרגישים יותר טוב" (משרד הפרסום:באומן-בר-ריבנאי).
המקום הראשון בקטגוריית מוצרי צריכה לא-מתכלים זכתה רשת הביגוד "מתאים לי" על מהלך המיתוג מחדש של הרשת (משרד הפרסום:יהושע/TBWA).
במקום השני בקטגוריה זו זכתה יבואניות הרכב "דלק מוטורס" על כלל מהלכי השיווק של המותגים "מאזדה" ו"פורד" (משרד הפרסום: באומן-בר-ריבנאי). במקום השלישי זכתה יבואנית הרכב צ'מפיון מוטורס על מהלך השקת "הטוארג" של פולקסווגן בישראל (משרד הפרסום: ליניאל/ DDB).
אפי 2004 - תחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי - נערכה זו הפעם הרביעית ברציפות. התחרות משותפת למרכז הישראלי לניהול (המי"ל), איגוד המפרסמים בישראל ואיגוד חברות הפרסום בישראל.