דיאט קוקה קולה יוצאת בסרטון תדמית חדש, והפעם - בהפקה ישראלית. הסרטון יעלה לאוויר ביום שישי (11.6.04).
מדובר בסרטון פרי הפקה ישראלית המשלב אלמנטים תלת מימדיים ושיטות צילום ייחודיות והופך את אולפן הצילומים לכפר אקזוטי במקסיקו, כל זאת בניסיון להמחיש לצופה את סיסמת מותג דיאט קוקה-קולה: DO WHAT FEELS GOOD.
בסרטון, זוג שחקנים/דוגמנים בריטיים (אגנס ובנג'מין) המגיעים לחופשה מלאת תענוגות בחוף אקזוטי במקסיקו. עולם החיים הטובים נפתח בפניהם לאחר שהם לוגמים דיאט קוקה-קולה.
גם המוסיקה לסרטון ישראלית - שמוליק נויפלד כתב ואייל גלזנר (אשף התיפוף על הגוף) שר.
מירב דבורי, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה, אמרה כי בחברה ממשיכים לחזק את הקשר בין דיאט קוקה-קולה לעולם החיים הטובים: "בסרטון התדמית החדש החלטנו להתמקד בשני אלמנטים מעולם הערכים: של המותג-FEEL GOOD: הנאה ומודעות. באמצעות סרטון התדמית הופכים הערכים הללו למוחשיים תוך חידוד מסרים המדגישים כיף והנאה, ומשולבים עם מודעות עצמית".
דיאט קוקה-קולה מהווה כ-66% מסך הכל היקף הצריכה בשוק המשקאות הדיאט המוגזים (לפי נתוני "נילסן" מתחילת אפריל). בשנה האחרונה העמיק את מובילותו דיאט קוקה-קולה עם ההשקה של דיאט קוקה-קולה לימון.
הקמפיין ישודר בערוץ-2, בערוץ 10, בערוץ-24, בקולנוע וברדיו. עלות הקמפיין 4.5 מיליון ש"ח.