|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
סמ"ר מעוז מורל ז"ל [צילום: דובר צה"ל]
הותר לפרסום:

סמ"ר מעוז מורל מת מפצעיו לאחר שנפצע בקרב בדרום הרצועה

לוחם סיירת צנחנים, מת מפצעיו לאחר שנפצע אנוש לפני כשבוע הלוויתו תתקיים בשעה 12:00 בהר הרצל מספר החללים מתחילת המלחמה עלה ל-575
20/02/2024  |   מירב ארד   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

דובר צה"ל התיר לפרסום הבוקר (יום ג', 20.2.24) כי לוחם סיירת צנחנים, מעוז מורל (22), מת אמש מפצעיו לאחר שנפצע אנוש לפני כשבוע בקרב בדרום רצועת עזה. בכך, מספר החללים מתחילת המלחמה עלה ל-575. הלוויתו תתקיים בשעה 12:00 בהר הרצל.,

אחיו של מעוז, דוב מורל, ספד לו בפוסט שכתב ברשת החברתית X: "אחי היקר והאהוב מעוז השיב את נשמתו השמיימה הערב. מעוז נפטר בבית החולים, הספקנו לקרוא וידוי סביב המיטה שלו, ההורים והאחים. הוא האח הראשון שאני זוכר את הלידה שלו, ואני מקווה ומתפלל מאוד שהוא גם האח האחרון שילך לעולמו בימי חיי".

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ ספד למורל: "שבוע שלם שכב מעוז בין שמים לארץ, נפרד מהעולם הזה בהדרגה ונפרד מהארץ שלמענה לחם ואותה אהב. משפחתו המדהימה עטפה אותו באהבה עד שהחזיר את נשמתו לבורא. אנחנו בוכים ואבלים על עלם חמודות, מהדור הצעיר והיפה של בנימין שמוביל קדימה בערכים, במידות וגם בשדה הקרב. נלווה את משפחת מורל בכל שידרש".

אתמול הותר לפרסום כי סמ"ר סימון שלומוב, בן 20 מקריית ביאליק, נפל בקרב בדרום הרצועה. שלומוב, לוחם בגדוד 202 בחטיבת הצנחנים, נהרג בקרב עם מחבלים.

תאריך:  20/02/2024   |   עודכן:  20/02/2024
מירב ארד
+גורמים ערביים: חמאס טוען שסינוואר סובל מדלקת ריאות שהסתבכה
21:33 20/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מדינה ערבית שמקורבת לחמאס קראה לארגון הטרור לחדול את האש ודרשה להפסיק את המלחמה  ▪  בכירים ערבים אמרו לחמאס: "לא השגתם כלום, על איזה ניצחון אתם מדברים?"  ▪  בחמאס ענו: "מצבנו רע, יש מחסור בתחמושת"  ▪  ברקע הדיווחים שסינוואר מנותק קשר דווח: צמרת חמאס מגיבה על השמועות
פעילות כוחותינו ברצועה. הערכה: סינוואר עדיין מתחת לאדמה [צילום: דובר צה''ל]
פעילות כוחותינו ברצועה. הערכה: סינוואר עדיין מתחת לאדמה [צילום: דובר צה''ל]
+אחרי נתק: סינוואר חזר לתקשר עם הנהגת חמאס בחו"ל
19:57 20/02/24  |  עידן יוסף
לפי גורמים המעורבים במשא0ומתן לשחרור החטופים, יחיא סינוואר כבר לא נחשב ״מנותק קשר״ הוא חזר לתקשר עם הנהגת חמאס בחו״ל (כאן חדשות).

אות החיים המאומת האחרון מיחיא סינוואר התקבל ב-16 בינואר, לפני יותר מחודש. מאז התקבלו עוד מסרים שהנהגת חמאס חוץ ייחסה לסינוואר, אך אין כל אימות לכך שאכן הגיעו ממנו (חדשות 14).
+הכטב"ם בבוסתן הגליל שוגר ע"י חיזבאללה
19:44 20/02/24  |  עידן יוסף
כעת מתברר כי כטב"ם שנחת הבוקר בבוסתן הגליל שליד עכו שוגר בידי חיזבאללה. האירוע מתוחקר. כוחות צה"ל ומשטרת ישראל נמצאים במקום.
+קטר: קיבלנו ערובות שהתרופות הועברו לחטופים
19:12 20/02/24  |  עידן יוסף
דובר משרד החוץ הקטרי מוסר כי בקטר קיבלו ערובות מחמאס שהתרופות התקבלו והועברו לחטופים. ההודעה הקטרית לא כללה הוכחה ויזואלית כלשהי.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "הצהרת קטר היא תוצאה ישירה של התעקשותו של ראש הממשלה נתניהו לקבל הוכחה על הגעת התרופות לחטופינו. ישראל תבחן את אמינות הדיווח ותמשיך לפעול למען שלום חטופינו".
+סמוטריץ': "נושא החטופים חשוב מאוד, אך לא הכי חשוב"
19:03 20/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השר אמר כי "מי שקורא לעסקה בכל מחיר, יביא לתבוסת ישראל במלחמה וגם ירחיק את הסיכוי להחזיר את החטופים הביתה"  ▪  קרא להעמיק את הלחץ על החמאס ברמדאן ואומר כי איזנקוט מתנגד לפעולה ברפיח
סמוטריץ'. לא בכל מחיר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הנשיא הרצוג: חופש הפולחן יישמר כפוף לשיקולים הביטחוניים
18:34 20/02/24  |  עידן יוסף
נשיא המדינה יצחק הרצוג: ״אני מבקש להבהיר לקהילה הבינלאומית וכמובן לאחינו ואחיותינו המוסלמים בארץ ובעולם - מדינת ישראל תמיד תשמור על חופש פולחן ודת בירושלים, וכמובן בכל המקומות הקדושים ברחבי הארץ, בהר-הבית, ובמסגדים - בהתאם לשיקולים הביטחוניים.

"אנו יודעים שיש גורמים נוקשים, קבוצות פונדמנטליסטיות של איסלמיסטים קיצוניים שתמיד מבקשות להבעיר את השטח עם בואם של החגים והתפילות, ולא נאפשר זאת. עם זאת, יש להבהיר באופן חד-משמעי: מדינת ישראל מחויבת לחלוטין לחופש הדת מאז הקמתה, והיא תמיד שמרה על כך - האופן שבו אנו נוהגים, כמו גם כל ההחלטות שהתקבלו, אפילו השבוע - כולן בהלימה לחופש הדת והפולחן״.
+המחנה הממלכתי: וטו על החוק לסגירת אלג'זירה בנוסחו המתוקן
18:29 20/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
זאת לאחר שיו"ר הוועדה לביטחון לאומי הכנס תוספות להצעת החוק שתאפשר סגירה של גוף שידור זר הפוגע בביטחון המדינה  ▪  שר התקשורת בוועדה לביטחון לאומי: "סגרנו את רשת אלמיאדין והכנו את התשתית הנדרשת לצורך סגירת אלג'זירה
פוגל. תיקונים לא מוסכמים [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+ארה״ב הטילה וטו על החלטת מועצת הביטחון שקראה להפסקת אש
17:55 20/02/24  |  עידן יוסף
ארצות הברית הטילה וטו על החלטת מועצת הביטחון שקראה להפסקת אש. בריטניה נמנעה. 13 תמכו. ארה"ב עצמה הגישה הצעה להחלטה הקוראת להפסקת אש, אך מתנה זאת בהחזרת החטופים.
[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+צה״ל תקף מטרות טרור נוספות בשטח לבנון
17:29 20/02/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב תקפו תשתית טרור במרחב בליידא ומספר מבנים צבאיים במרחבים עייתא א-שעב בשימוש חיזבאללה. מבנה צבאי נוסף, שבו זוהו מספר פעילים, הותקף במרחב כפר כילא. כוחות צה״ל תקפו מרחבים נוספים בשטח לבנון.

מוקדם יותר זוהו מספר שיגורים למרחבים משגב עם ומרגליות, אין נפגעים.
+נשיא ונצואלה: ישראל עושה לפלשתינים את מה שהיטלר עשה ליהודים
16:48 20/02/24  |  עידן יוסף
נשיא ונצואלה ניקולס מדורו תוקף את ישראל: "היטלר היה מבנה, מפלצת שנוצרה על-ידי האליטות המערביות. כיום, המנגנון הצבאי הפלילי של ישראל נהנה מאותו עידוד, מימון ותמיכה...כפי שאמר הנשיא לולה [נשיא ברזיל], מה שממשלת ישראל עושה [לפלשתינים] זה אותו דבר, [עושה להם את מה] שהיטלר עשה נגד העם היהודי".
+שר החוץ כ"ץ לנשיא ברזיל: "ירקת בפרצוף של יהודי ברזיל"
16:27 20/02/24  |  עידן יוסף
שר החוץ ישראל כ"ץ פנה ברשת אקס לנשיא ברזיל לולה בעקבות השוואתו את מעשי ישראל למעשי היטלר, וכתב לו בפורטוגזית: "מיליוני יהודים ברחבי העולם מחכים להתנצלות שלך. להזכיר לך מה היטלר עשה? לקח מיליוני אנשים לגטאות, גנב את רכושם, השתמש בהם כעובדי כפייה ואז באכזריות אין קץ התחיל לרצוח אותם באופן שיטתי. בהתחלה בירי, ואז בגז. תעשיה של השמדת יהודים, בצורה מסודרת ואכזרית.

"ישראל יצאה למלחמת מגן נגד הנאצים החדשים שרצחו כל יהודי שראו. לא שינה להם. זקן, תינוק, נכה. הם רצחו נערה בכיסא גלגלים. הם חטפו תינוקות. אם לא היה לנו צבא, הם היו רוצחים עוד עשרות אלפים.

"תתבייש. ההשוואה שלך מופקרת, הזויה. בושה לברזיל ויריקה בפרצוף של יהודי ברזיל. לא מאוחר ללמוד היסטוריה ולבקש סליחה. עד אז - תישאר אישיות בלתי רצויה בישראל!".

אתמול זימנה ברזיל את שגריר ישראל לשיחת נזיפה.
+מושל בסיני: כ-10,000 בני אדם עברו מעזה למצרים דרך מעבר רפיח
16:15 20/02/24  |  עידן יוסף
מושל מחוז צפון סיני: מתחילת המלחמה, כ-10,000 בני אדם עברו מעזה למצרים דרך מעבר רפיח. זאת בנוסף לכ-1,500 פצועים וחולים עזתים שעברו במעבר לצורך קבלת טיפול בבתי חולים במצרים ובמדינות אחרות.
+סמ"ר סימון שלומוב שנפל ברצועה ייקבר בארץ
16:07 20/02/24  |  עידן יוסף
אמו של סמ"ר סימון שלומוב, שעלה מקזחסטן ונהרג בלחימה ברצועת עזה, החליטה לקבור אותו בארץ. קרוביו קוראים לכל מי שיוכל להגיע לבית העלמין הצבאי בראשון לציון ביום חמישי בשעה 12:00.
+מיארה: למנוע השפעה בלתי ראויה על המשטרה
16:04 20/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
יוצאת נגד בן-גביר: שיטת המשטר הדמוקרטית שלנו מחייבת מערכת משטרה ממלכתית, עצמאית ובלתי-תלויה  ▪  אומרת על התבטאויות של אישים פוליטיים: יש להוקיע כל התבטאות או קריאה לפגיעה בחפים מפשע
מיארה. עצמאות כתנאי הכרחי [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
+דו"צ בערבית: ברפיח התקבלו פי 8 פניות בנושא חטופים לעומת שבוע שעבר
15:41 20/02/24  |  מירב ארד
דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי, קרא לתושבי עזה להעביר לישראל מידע על החטופים, וציין כי באזור רפיח, כמות הפניות שהתקבלו למוקד שהוקם בנושא "גדלה פי שמונה בהשוואה לשבוע הקודם".
+הביטוח הלאומי: מאז תחילת המלחמה 237,585 ביקשו דמי אבטלה
15:26 20/02/24  |  מירב ארד
עפ"י נתוני הביטוח הלאומי, מתחילת המלחמה ב-7 באוקטובר, 237,585 ביקשו דמי אבטלה, כאשר 150,604 יצאו לחל"ת שלא מרצון. מתחילת חודש פברואר - 11,464 אזרחים ביקשו דמי אבטלה כאשר 3,689 הוצאו לחל"ת שלא מרצון. מבין כלל מבקשי דמי האבטלה - 61% הם בני 20-40, 38% בין גילי - 41-67 ומסך הבקשות 45% היו של גברים ו-55% של נשים.
+עימות בלתי רצוי בהחלט
14:10 20/02/24  |  זלמן שובל   |   לרשימה המלאה
מה שבולט במיוחד ברעיונות המועלים עכשיו הוא הפרת הגישה של ממשלי ארה"ב בעבר להתנות כל הסדר במו"מ ישיר בין הצדדים
ביידן. מתעלם מהמציאות [צילום: אנדרו הרניק/AP]
+חברה אמריקנית מבטחת מיכליות המבריחות נפט אירני - גם לאחר 7 באוקטובר
13:32 20/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
חברת אמריקן קלאב ביטחה בשנה האחרונה 27 מיכליות שביצעו 59 מסעות בהן הובילו נפט בשווי של לפחות 2.8 מיליארד דולר - למרות העיצומים האמריקניים  ▪  קובע: מדובר בכשל משמעותי של הממשל באכיפת העיצומים על אירן  ▪  החברה: לא יכולים לדעת מה כל מיכלית עושה בכל רגע
המיכליות משתמשות בטקטיקות של הטעיה [צילום אילוסטרציה: AP]
+משרד העבודה: ההסכם הקיבוצי למען המשרתים יורחב גם על בני ובנות הזוג
12:54 20/02/24  |  מירב ארד
שר העבודה יואב בן צור חתם אמש (ב) על כוונתו להרחיב את הסכם הקיבוצי שנחתם למען משרתי המילואים שיחול על כל המשק ועל בני ובנות זוג של משרתים בכוחות הביטחון. הרחבת ההסכם הקיבוצי תעניק הטבות מהותיות הן למשרתים והן לבני/בנות זוגם והצו יורחב בפועל עד 50 יום לאחר הצהרה זו על כלל המשק. ההטבות אשר ינתנו: הארכת תקופת ההגנה מפיטורים מ-30 ימים ל-60 ימים למשרתים החוזרים לעבודה וכן עד 8 ימי העדרות בתשלום להורים לילד עד גיל 14. בנוסף ככל שלא התאפשר לעובד/ת לנצל צבירת חופשה בשנת 2024 בשל מלחמת חרבות ברזל, יתאפשר לנצלם ב-2024 (גרירת החופשה, שאינה מותרת כיום).


+צה״ל תקף מטרות טרור של חיזבאללה במספר מרחבים בשטח לבנון
12:45 20/02/24  |  מירב ארד
משעות הבוקר מטוסי קרב תקפו מספר מטרות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון. הכוחות תקפו שתי עמדות שיגור במרחבים יארון ומרווחין, לצד שתי תשתיות טרור במרחבים א-דהירה ויארון. במרחבים חולא ובליידא הותקפו שני מבנים צבאיים
צה״ל תקף מטרות טרור בחמישה מרחבים שונים בשטח לבנון
+בן-גביר מחמם את האווירה מול ערביי ישראל
11:40 20/02/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
לצערי, ההתלהמות המשיחית של איתמר בן-גביר לא הייתה קשובה לקול האחראי של גורמי הביטחון, שצריך לאפשר כניסת מוסלמים בני יותר מ-50, שיקבלו את אישור שב"כ ושייבדקו בכניסה למתחם התפילה וביציאה
בן-גביר. התלהמות משיחית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+דיווח: משלחת חמאס בראשות הנייה תגיע לקהיר
10:58 20/02/24  |  מירב ארד
ערוץ אל-מיאדין הלבנוני מדווח כי מנהיג חמאס אסמאעיל הנייה יגיע היום בראש משלחת של ארגון חמאס לקהיר.
+63% מהציבור מתנגד להסכמה עקרונית למדינה פלשתינית
10:24 20/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
שיעור זעום מהציבור היהודי חושבים כי הטרור ייפסק אם תקום מדינה פלשתינית  ▪  רוב (55%) הציבור חושבים כי נמוכים הסיכויים ל"ניצחון מוחלט" במלחמה בעזה  ▪  68% מהציבור היהודי אינו תומך בהעברת סיוע הומניטרי
[צילום: נאסר אישתייה, פלאש 90]
+דיווח סעודי: חשש בישראל כי סינוואר נמלט למצרים
09:47 20/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
עיתון "אילאף" הסעודי דווח כי גורם ביטחוני ציין כי קיימת הערכה בישראל על כך שמנהיג חמאס ואחיו הצליחו להימלט דרך מנהרות בין רפיח לשטח מצרים
סינוואר. הצליח להימלט למצרים?
+מי אתם ההוזים על מדינה פלשתינית
08:45 20/02/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
העם בישראל בריא ברוחו, בנפשו, בתבונתו, רובו המכריע של העם היהודי מתנגד להקמת ישות פלשתינית רצחנית על סף ביתו, רובו המכריע של העם היהודי מסרב לפשוט צווארו למאכלת השחיטה של הפלשתינים, מסרב להישחט להיאנס, להישרף, למות
ברק. מערכה מגד ראש הממשלה [צילום: פלאש 90]
+צה"ל ממשיך בלחימה ברצועה וחיסל מחבלים שניסו לפגוע בכוחותינו
08:43 20/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
במרכז הרצועה צוות הקרב של חטיבת הנח״ל ממשיך לפעול וחיסל מספר מחבלים לאורך היממה האחרונה  ▪  כוחות צוות הקרב החטיבתי 7 ממשיכים בלחימה עצימה במערב ח'אן יונס וחיסלו ביממה האחרונה עשרות מחבלים
[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+גדי כותב דרמה לילדים
08:17 20/02/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
אילו היה בידי הייתי מנסח אחד מסעיפיו כך: בנימין נתניהו הלך אחרי איתמר בן-גביר המבקש לחסום בחודש רמדאן את אל-אקצה וכיפת הסלע בפני מוסלמים  ▪  אני, גדי, מתנגד ודורש כי העניין יובא לדיון ולהכרעה בהצבעה במליאת קבינט המלחמה
איזנקוט. דייסה לילדים [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סמ"ר מעוז מורל מת מפצעיו לאחר שנפצע בקרב בדרום הרצועה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
ענני הסערה מתקרבים. משרד התחבורה קיים (יום ב', 19.2.24) דיון דחוף להיערכות לתרחיש של עלטה נרחבת ברחבי הארץ, כתוצאה מהסלמה אפשרית בלחימה בצפון.
19/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
תחקיר מקיף של העיתון הצרפתי "ליברסיון" חושף (18.2.24) רשת מנהרות עצומה שחפר חיזבאללה בדרום לבנון לאורך יותר מ-30 שנה. על-פי הדיווח, המנהרות, שחלקן חצובות בעומק של 40 עד 80 מטרים, נחפרו בעזרת טכנולוגיה צפון-קוריאנית ומהוות איום משמעותי על ישראל.
19/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
דובר משרד החוץ הקטרי, מאג'ד אל-אנסארי, דחה (יום ב', 19.2.24) בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו והצהרותיו, את טענותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפיהן קטר אינה עושה מספיק כדי לשחרר את החטופים הישראלים ודרש מקטר להפעיל לחץ על חמאס כדי לשחרר את החטופים הישראלים. "זהו ניסיון חדש שלו לנקוט סחבת ולהאריך את משך המלחמה מסיבות שידועות לכולם", אמר אל-אנסארי.
19/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
צה"ל חושף (19.2.24) תיעוד של שניים מבני משפחת ביבס ביום החטיפה. דובר צה״ל תא"ל דניאל הגרי בהצהרה: ״התיעוד של משפחת ביבס הושג ממצלמת-רחוב בח'אן יונס ביום החטיפה. שירי נחטפה עם אריאל וכפיר בסמוך ל-10:00 בבוקר ומשם הועברו לטנדר למזרח ח'אן יונס״.
19/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
צה"ל תקף (19.2.24) מחסני אמצעי לחימה של ארגון הטרור חיזבאללה סמוך לעיר צידון, כ-60 ק"מ צפונה מגבול ישראל, בתגובה לשיגור הכטב״ם לעבר הגליל התחתון.
19/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il