|   15:07:40
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
42 פרויקטים ב-10 מיליארד שקל

עלייה של 12% ברווחי דניה-סיבוס ל-196 מיליון שקל

ההכנסות של חברת הבנייה, מן הגדולות בארץ, עלו ב-21% ל-5.4 מיליארד שקל מתריעה: מתווה התמיכה והפיצויים שגובש ע"י המדינה, אינו נותן מענה מספק לענף
07/03/2024  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

חברת דניה-סיבוס, מן הגדולות בארץ בתחומי הבנייה והתשתיות למגזר הפרטי ולמגזר הציבורי, מדווחת (7.3.24) על רווח נקי של 196 מיליון שקל בשנת 2023 - עלייה של 12% לעומת השנה הקודמת. הכנסות החברה הסתכמו ב-5.41 מיליארד שקל, עלייה של 21%.

דניה-סיבוס הוא חלק מקבוצת אפריקה השקעות שבשליטת יעקב לוקסנבורג והיא נסחרת בשווי של 3 מיליארד שקל. היא פועלת בישראל, ארה"ב, רומניה ופולין. נכון לסוף 2023 היא פעלה ב-42 פרויקטים, בהם היא צופה הכנסות של 10.3 מיליארד שקל ורווח תפעולי של 300 מיליון שקל.

על השפעות מלחמת חרבות ברזל אומרת דניה-סיבוס: "חלק מההשפעות המיידיות של המלחמה הינו גיוס משמעותי של חלק מעובדי החברה ללחימה, איסור העסקתם של עובדי הרשות הפלשתינאית, פתיחה חלקית של אתרי הבנייה בתקופה הראשונה של המלחמה, מחסור בעובדים זרים אשר חלקם עזבו לארץ מוצאם ופעילות מצומצת יותר של קבלני משנה וספקים של החברה. ככלל, השפעת המצב הבטחוני כאמור, על היקף הביצוע הכולל של החברה לא משמעותי (ירידה של כ-9% ביחס להיקף המחזור ברבעון השלישי).

"יחד עם זאת, בחלק מהפרויקטים הצמצום בהיקף הביצוע וההשלכות הצפויות בשל כך על לוחות הזמנים ועל עלויות הפרויקטים, ייבחנו על ציר הזמן כתלות במצב המלחמתי ובהשלכות שלו על המשק. כמו כן, מתווה התמיכה והפיצויים שגובש ע"י המדינה, אינו נותן מענה מספק לענף. המחסור הכללי בעובדים מחייב התאמות של החברה לאירועים ולהחלטות הממשלה, בעיקר בהקשר של הגדלת ההעסקה בפועל של עובדים זרים, כל עוד יימשך איסור העסקת עובדי הרשות הפלשתינאית.

"לאור האמור להערכת החברה, ככל שהמלחמה תימשך וככל ולא יגובש מתווה לתמיכה בענף הבנייה ופתרון למחסור בעובדי הבנייה, עלולה להיות לכך השפעה שלילית מצטברת על תוצאותיה העסקיות.
יחד עם זאת, לא מסתמן חשש לאיתנותה הפיננסית של החברה, נוכח יתרות המזומנים הגבוהות שלה, והיקף האשראי הזניח. נכון למועד זה, אין ביכולתה של החברה לאמוד את היקף ההשפעה המצטברת
הצפויה על תוצאות פעילותה. החברה תמשיך לנקוט בפעולות משמעותיות, ככל יכולתה, לצמצום ההשפעה, כאמור".

תאריך:  07/03/2024   |   עודכן:  07/03/2024
איתמר לוין
+לשלב יוזמה מדינית במלחמה צודקת
00:02 08/03/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
מצער שהמלחמה הצודקת נגד החמאס הרצחני אינה משלבת יוזמה שיש בה מהלכים מדיניים בשיתוף אמריקני-מצרי לשיקום רצועת עזה בעזרת העולם הערבי, וקידום הסדר עם הפלשתינים בגיבוי בינלאומי
מלחמה ללא סוף [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+ראש ה-CIA, ויליאם ברנס, ביקר אתמול בחשאי בקהיר
22:55 07/03/24  |  עידן יוסף
ראש ה-CIA, ויליאם ברנס, ביקר אתמול בחשאי בקהיר כאשר משלחת חמאס הייתה שם. היום נחת ברנס בדוחא שבקטר, כחלק מהניסיונות של האמריקנים לקדם את העסקה לשחרור חטופים.
+מתאם האו"ם מגנה קידום התנחלויות
22:25 07/03/24  |  עידן יוסף
המתאם המיוחד מטעם האו״ם לתהליך השלום במזרח התיכון, תור ונסלנד, מגנה את הרשויות הישראליות על קידום תוכניות בנייה ליותר מ-3,400 יחידות דיור ב"התנחלויות בגדה המערבית הכבושה", כלשונו.

לטענתו, הרחבת ההתנחלויות על ידי ישראל ממשיכה להוות גורם לסכסוך, מעמיקה עוד יותר את הכיבוש וחותרת תחת זכותם של הפלשתינים להגדרה עצמית ולמדינה עצמאית.

"אני שב ומדגיש כי כל ההתנחלויות אינן חוקיות על פי החוק הבינלאומי, וקורא לרשויות הישראליות להפסיק כל פעילות התנחלותית ולהימנע מפעולות מתגרות", דברי ונסלנד.


+שר החוץ במענה למזכ"ל האו"ם: "השתיקה שלך מחרישת אוזניים"
22:14 07/03/24  |  עידן יוסף
שר החוץ ישראל כ"ץ שיגר מכתב למזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש, שבו כתב: "השתיקה הבולטת מלשכתך, בעקבות דוח האו"ם על המעשים הקשים של חמאס, מטרידה מאוד. במשך 3 ימים, למרות הדוח המדגיש אלימות מינית מתמשכת נגד החטופות, לא נשמעה קריאה לכינוס ישיבת מועצת הביטחון, אין תגובה ציבורית והיעדר פעולה שקשה ליישב עם משימת האו"ם להגן על זכויות האדם.

"בעבר לא היססת להפעיל את סעיף 99 כדי למנוע את תגובתה של ישראל לחמאס. כעת, מול זוועות חמורות בהרבה, השתיקה שלך מחרישת אוזניים. הנאום האחרון שלך ליום האישה הבינלאומי והעדר כל אזכור לדוח מדגישים עוד יותר דיכוטומיה מאכזבת בגישתך לנושאי זכויות אדם".

"כשר החוץ של ישראל", סיכם כ"ץ, "אני קורא לך לטפל בעוולות החמורות הללו בדחיפות הראויה, על ידי כינוס מחדש של מועצת הביטחון לאלתר כדי לטפל בפשעי חמאס ולהבטיח שחרור מיידי של כל החטופים".

+התרעה הופעלה בשדרות ובאיבים
22:01 07/03/24  |  עידן יוסף
שלוש רקטות שוגרו מהרצועה לעבר שדרות. רקטה אחת נפלה בשטח פתוח בתחומי העיר ושתיים אחרות נפלו בשטחים לא מאוכלסים מחוץ לעיר. לא דווח על נפגעים בגוף או נזק לרכוש.
+כוחות צה"ל יירטו רחפן נפץ של חיזבאללה
21:55 07/03/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב תקפו הערב (ה') שני מבנים צבאיים של ארגון חיזבאללה במרחב זבקין.

כוחות צה״ל יירטו מוקדם יותר היום רחפן נפץ של הארגון אשר זוהה חוצה משטח לבנון למרחב ברעם.

בנוסף, כלי טיס בלתי מאויש של חיזבאללה שחצה מוקדם יותר משטח לבנון נפל במרחב החרמון, אין נפגעים.

מספר שיגורים זוהו בשעות האחרונות משטח לבנון לשטח ישראל במרחב הר דב ובמטולה, צה"ל תקף בארטילריה את מקורות הירי.
+לוחמי יחידות העילית מבצעים פשיטות מדויקות בשכונת היוקרה
20:00 07/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לוחמי יחידות העילית מגלן ואגוז תחת עוצבת הקומנדו ושייטת 13 איתרו בשכונת חמד עשרות אמצעי לחימה במקומות מסתור  ▪  מחבלים רבים חוסלו ומקצתם נעצרו
לוחמים בפעולה לילית [צילום: דובר צה''ל]
נשק על מיטת ילדים [צילום: דובר צה''ל]
+מחלוקת בין סינוואר להנייה על דרישות חמאס במו"מ
18:43 07/03/24  |  עידן יוסף
מחלוקת בין סינוואר להנייה על דרישות חמאס במו"מ, סינוואר דרש ויתורים משמעותיים מישראל הכוללים את הפסקת הלחימה ונסיגת צה"ל מהרצועה, הנייה הסכים לתנאים שהועלו על-ידי המתווכים (וול סטריט ג'ורנל).

שר החוץ הבריטי קמרון אמר היום: "יש קבוצה של אנשים שיכולים להפסיק את המלחמה ברגע זה, וזה חמאס. הם יכולים לחתום על ההסכם, יכולים לשחרר את החטופים, הם יכולים להניח את נשקם ולעזוב את עזה ולהעניק לעם הפלשתיני סיכוי לעתיד נורמלי".
+גורם מדיני: ישראל לא הציבה מועד אחרון לחיזבאללה
18:37 07/03/24  |  עידן יוסף
גורם מדיני: "הדיווחים על מועד אחרון שהציבה ישראל לחיזבאללה אינם נכונים ומגיעים מגורמים שאינם מוסמכים לנהל את השיח למציאת פתרון בצפון".
+רוסיה: לא ניסינו לפגוע בזלנסקי
18:35 07/03/24  |  עידן יוסף
ברוסיה מבהירים רשמית שלא ניסו לפגוע אתמול בזלנסקי. דמיטרי מדוודב, סגן היועץ לביטחון לאומי של רוסיה והנשיא לשעבר, הבהיר בעקבות הירי אתמול לאודסה: "לא ניסינו לפגוע בשיירה של זלנסקי".
+כטב"ם של צה"ל נפל בדרום בעקבת תקלה
18:34 07/03/24  |  עידן יוסף
כלי טיס מאויש מרחוק של חיל-האוויר שהיה בפעילות שגרתית נפל אמש במרחב הימי בדרום הארץ בעקבות תקלה טכנית. כוחות צה"ל אספו את הכלי, אין חשש לדליפת מידע.
+חיזבאללה קיבל אחריות לירי למושב עבדון
17:12 07/03/24  |  עידן יוסף
חיזבאללה קיבל אחריות על שיגור מטח רקטות קטיושה לעבר מושב עבדון בגליל המערבי בשעה 14:50, בתגובה לתקיפות צה"ל על כפרי דרום לבנון ובמיוחד כתגובה לתקיפה בא-דהיירה בה נהרג אזרח לבנוני. זוהי קבלת אחריות שלישית להיום.
+הרמטכ"ל: מילוי השורות החסרות בצה"ל יסייע לחיזוק הלכידות החברתית
16:40 07/03/24  |  עידן יוסף
הרמטכ״ל שב ומתייחס לסוגיית חוק הגיוס, ואומר כי ״בעת הזו לא די לשבח את הגיוון הקיים בצה"ל, אלא לקרוא להרחיבו ולהוסיף אליו משרתים מכל קצוות החברה". בטקס סיום קורס קצינים קרביים מחזור 68, אמר רא"ל הרצי הלוי: "זהו צו השעה, לא רק כי צה"ל זקוק למלא את השורות החסרות ולהרחיב גייסותיו, אלא בעיקר לשם חיזוק הלכידות החברתית, מקור חוסננו ועוצמתנו ומרכיב חשוב באנטי-שבירות הישראלית".
+נתניהו: מי שמבקש מאיתנו לא לפעול ברפיח מבקש מאיתנו להפסיד
16:34 07/03/24  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו, בטקס סיום קורס קצינים קרביים מחזור 68: "נפעל ברפיח, המעוז האחרון של חמאס, מי שאומר לנו לא לפעול שם - מבקש מאיתנו להפסיד במלחמה - זה לא יקרה".
[צילום: דובר צה''ל]
+שגריר ארה"ב: מנהיגות צריכה לקבל החלטות קשות
15:57 07/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ג'ק לו התייחס לצורך בקבלת החלטות לצורך סיום המלחמה ולהתקדמות לקראת שלום  ▪  "אני יודע שהיום קשה מאוד לחשוב על שתי מדינות, אבל השאלה היא מהי החלופה"
לו. "הייתי מתחיל מהביטחון ברחובות" [צילום: ינס מאייר, AP]
+צה"ל מתחיל לתחקר את המחדלים שקדמו למלחמה ואת ימיה הראשונים
15:08 07/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
התחקיר יעסוק בארבעה תחומים: התפתחות התפיסה מול עזה מאז מארס 2018, המודיעין ותפיסת האויב עד פרוץ המלחמה, המודיעין וקבלת ההחלטות ב-7 באוקטובר ובימים שקדמו לו, וניהול הלחימה עד 10 באוקטובר  ▪  היעד: להגיש את הממצאים לרמטכ"ל בעוד שלושה חודשים
הלוי. "כשלנו בהגנה על אזרחים – משימה עליונה" [צילום: דובר צה"ל]
+אין שקט
14:46 07/03/24  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה

יירוטים בשמי קרית שמונה [צילום: איל מרגולין/פלאש 90]
+הבהלה לגנרטור ותרחיש העלטה
14:10 07/03/24  |  אריאל סגל   |   לרשימה המלאה
בהלה התעוררה בקרב אזרחים שנחשפו למסמך שהועבר מאגף הביטחון תחת הכותרת "היערכות לתרחיש עלטה" במקרה של מלחמה בצפון נכנסו לבהלה.  ▪  כל מה שאתם צריכים לדעת מההיבט המקצועי והבטיחותי
כינוס חירום [צילום: יח"צ]
+34 מבוקשים נעצרו הלילה ברחבי יהודה ושומרון
13:06 07/03/24  |  מירב ארד
כוחות צה״ל, שב״כ ומג״ב פעלו הלילה למעצר 34 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים. חמישה מתוכם במבצע לסיכול טרור בבקעה והעמקים בהובלת חטיבת כפיר ובהכוונת שב״כ. עד כה נעצרו מתחילת המלחמה כ-3,450 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, כ-1,500 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס
+ראש פורום קו העימות: נתניהו רואה בנו פרי ביאושים
11:37 07/03/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש מועצת מטה אשר תוקף בכנס INSS וטוען שלמרות הצהרות בנושא - הממשלה עדיין לא הגישה תוכנית עבור מפוני הצפון  ▪  "הם 'ממקסרים' אותנו - מכניסים אותנו למיקסר ועושים מאיתנו עיסה. עד לרגע זה אין תוכנית"  ▪  טוען שהלחץ של המלונות לפינוי התושבים בגלל עונת השיא התיירותית מפרק את החוסן ואת היכולת של האנשים להאמין שיש מי שמזדהה איתם
משה דוידוביץ. תוך שנה-שנתיים אנשי אדמית ומטולה לא יחזרו לבתיהם [צילום: מתוך שידור כנס INSS]
+זיגזוג אמריקני
11:18 07/03/24  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה
התייצבותו של הנשיא ביידן לטובת רעיון המדינה הפלשתינית, אינו יותר משליפה מהמותן של רעיון עיוועים שנעדר מן המדיניות האמריקנית עד ה-7 באוקטובר  ▪  מקסם השווא הזה לא רק מסכן קיומית את ישראל אלא מהווה מפגן מרהיב של הענקת פרס לטרור וראיה לכך שלפעמים הטרור משתלם
ביידן. מזגזג [צילום: אלכס ברנדון/AP]
+לפיד: "מוכרחים שכל חלקי הממשלה יתבעו ועדת חקירה ממלכתית"
11:11 07/03/24  |  מירב ארד
ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר הבוקר (יום ה', 7.3.24) בכנס INSS: "אנחנו מוכרחים שכל חלקי הממשלה יתבעו מיד ועדת חקירה ממלכתית על אירועי ה-7.10, זה אבסורד שהיא לא קיימת עדיין.״

לדבריו, "מפלגת השלטון הישראלית הורעלה מבפנים וזה לא מאפשר לנו לנהל ויכוח. אין מנהלים במדינה, הממשלה איבדה שליטה בעצמה".

עוד אמר לפיד: ״כרגע יש לנו קבינט אחד שהחליט להכניס משאיות לעזה והקבינט השני שלח מפגינים לכרם שלום ואז הקבינט הראשון תיאם עם האמריקאים הנחתה של סיוע לעזה כדי לעקוף את הפרעות הקבינט הגדול. אנחנו באירוע מטורלל לגגמרי של ממשלה שאין לה מדיניות.

״אני לא רוצה לחיות במדינה שמי אשם במה שקרה ב-7.10 מקבל במתנה קואליציה של 100 ח״כים. זה רעיון נורא. כל מה שמעניין את נתניהו הוא הצד הפוליטי. במדינה דמוקרטית כדאי שתהיה אופוזיציה. יש מדינות שמנהלות מלחמה באחדות מלחמות - סוריה, רוסיה, אפגניסטן״.

+אחריות - כדי למנוע את האסון הבא
10:20 07/03/24  |  מיכאל מירו   |   לרשימה המלאה
האחריות היא חלק בלתי נפרד מהאמון הפרטי והציבורי  ▪  טוב שהמסר הזה יחלחל כאן ועכשיו ובעיקר טוב שאזרחי ישראל יבינו שמנהיגים נבחנים ביכולת שלהם לקחת אחריות על ההחלטות ותוצאותיהן
לקחת אחריות [צילום: משה שי/פלאש 90]
+ישראל קבעה את ה-15 במרס כתאריך אחרון להסדר מדיני עם לבנון
10:14 07/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כך מדווח העיתון הלבנוני "אל-אח'באר  ▪  בישראל מאייימים להרחיב הפעולות הצבאיות - עד למצב של מלחמה בקנה מידה מלא
גבול ישראל-לבנון [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+ארה"ב שוקלת להגביל את ישראל בתחום הנשק
10:14 07/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הפרשן הבכיר המקורב לפנטגון אומר כי התסכול הגובר של ביידן מנתניהו גורם לפקידים בממשלו לבדוק את האפשרות למנוע מישראל להשתמש בנשק אמריקני למתקפה ברפיח
רפיח. חשש מאסון הומניטרי [צילום: פטימה שבאיר, AP]
+חוסלה חוליית מחבלים חמושה שנכנסה למבנה ובו עמדת שיגור
09:16 07/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
לוחמי עוצבת הקומנדו המשיכו בפשיטות ובסריקות על מבנים בשכונה, איתרו אמצעי לחימה וחיסלו מספר מחבלים
[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+מלחמה מתמשכת עלולה להרוס את מדינת ישראל
08:24 07/03/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
לצערי, אנחנו משלים את עצמנו בניצחון המוחלט ושבהישג ידינו האפשרות להגיע להבסה מוחלטת של החמאס  ▪  מה שמצער אלו התופעות המכאיבות של גילויים רבים של מדינות בעולם שאיבדו את סבלנותם כלפינו
יכולת צבאית [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עלייה של 12% ברווחי דניה-סיבוס ל-196 מיליון שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
מהי אחריות? הבנה והכרה בסיסית של התחייבות לחפץ או לערך. אפשר לקחת את המונח הזה בפשטות, אני אחראי על עצמי, כי אז אני מחויב לנהוג בדרך ששלומי ובריאותי תישמר. מהרגע שיש לי משפחה, האחריות מתרחבת באופן אוטומטי ומכאן ההסתכלות אל מי שקיבל על עצמו אחריות לנהל קבוצה קטנה כמו למשל מפעל או לחלופין, בית ספר, או לחלופין מדינה, לוקח על עצמו אחריות על כל מה שקורה. כשם שאנחנו כפרטים מצווים לקחת אחריות, כך גם אנחנו כפרטים מובילים מצווים לשאת אותה על גבנו.
07/03/2024  |  מיכאל מירו  |   יומני בלוגרים
ישראל הודיעה למתווכים כי ה-15 במרx נקבע כתאריך יעד להסכם מדיני עם לבנון ועם ארגון הטרור חיזבאללה, על-רקע עימותים יומיומיים בגבול. כך דווח בעיתון "אל-אח'באר" הלבנוני, מפי "מקורות דיפלומטיים מערביים".
07/03/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
ממשל ביידן בוחן את האפשרות להגביל ואולי אף למנוע מישראל את השימוש בנשק אמריקני במתקפה על רפיח - חושף (7.3.24) דייוויד איגנציוס, מבכירי הפרשנים של וושינגטון פוסט. איגנציוס הוא מן העיתונאים המובילים בארה"ב בתחומי החוץ והביטחון, מחובר היטב לממשל ונפגש בישראל עם בכירי המערכת הביטחונית בשלב מוקדם יותר של המלחמה, תוך שהוא מביע דעה אוהדת לפעילותו של צה"ל.
07/03/2024  |  איתמר לוין  |   חדשות
כוחות צוות הקרב החטיבתי 7 המשיכו ביממה האחרונה בפשיטות על מספר תשתיות טרור בשכונת חמד בח'אן יונס ואיתרו מחסן המשמש לייצור אמצעי לחימה, מטענים וציוד צבאי. כמו-כן, הכוחות איתרו במרחב פירים והשמידו מפקדות השייכות לארגוני הטרור ברצועת עזה.
07/03/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
מדינת ישראל חוטאת לעצמה אם תיכנס לנתיב של הכרעת המלחמה במישוריות צבאית מתמשכת. ישראל נכנסה למלחמה צודקת בהחלט נגד חמאס רצחני, שטבח באכזריות רבה במאות יהודים ב-7 באוקטובר 2023 בלמעלה מעשרים יישובים כפריים בדרום הארץ.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il