|   15:07:40
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
ההפרשות להפסדי אשראי זינקו פי ארבעה

עלייה של 20% ברווחי דיסקונט: 4.2 מיליארד שקל

נובעת בעיקר מן הגידול בהכנסות ריבית נטו בשל עליית הריבית המוניטרית ההפרשה הקבוצתית לסיכוני אשראי הוכפלה במחצית השנייה של 2023 בשל השלכות המלחמה
11/03/2024  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

הרווח הנקי של בנק דיסקונט עלה אשתקד ב-20% והסתכם ב-4.2 מיליארד שקל. הבנק מדווח (11.3.24), כי ברבעון הרביעי הסתכם הרווח ב-919 מיליון שקל - עלייה של 12.5%. הבנק יחלק דיבידנד של 180 מיליון שקל - 20% מהרווח הרבעוני - לעומת 30% אשתקד, וזאת על-פי הנחיית בנק ישראל על-רקע מלחמת חרבות ברזל.

דיסקונט הוא הבנק השלישי בגודלו בארץ, נסחר בשווי של 22.5 מיליארד שקל ואין בו גרעין שליטה; בעלי העניין בו הם משקיעים מוסדיים (ודרכם - הציבור). הגידול ברווח נובע בעיקרו מן העלייה בהכנסות הריבית נטו בשל עליית הריבית המוניטרית: הן הסתכמו ב-10.9 מיליארד שקל, עלייה של 25%. במקביל, ההפרשות להפסדי אשראי זינקו כמעט פי ארבעה ל-1.5 מיליארד שקל, בשל ההשלכות האפשריות של המלחמה על מצב המשק ויכולת הפרעון של הלווים. ההכנסות מעמלות עלו ב-3% ל-3.5 מיליארד שקל. התשואה על ההון הגיעה ל-15.7%, לעומת 15.1% בשנה הקודמת.

ברבעון הרביעי הפריש דיסקונט 390 מיליון שקל להפסדי אשראי (עלייה של 70% לעומת אשתקד), מתוכם 313 מיליון שקל להפרשה קבוצתית (דהיינו, בשל סיכון ענפי ולא בשל לווים ספציפיים). ההפרשות ברבעון השלישי היו גבוהות בהרבה, לאחר שבנק ישראל הורה לבנקים לבצע את ההתאמות באותו רבעון למרות שהמלחמה פרצה בתחילת הרבעון הרביעי אך לפני פרסום הדוחות. במחצית השנייה של השנה הסתכמה ההפרשה הקבוצתית ב-986 מיליון שקל, כפליים מאשר ב-2022. ההפרשות גדלו בכל התחומים ובמיוחד בתעשיה ונדל"ן.

בנק דיסקונט אומר: "אתגרי סביבת המקרו ובכלל זה ההשפעה של המלחמה על רמת האינפלציה ומתווה הריבית, שערי החליפין ורמת התעסוקה במשק, עלולים להשפיע בצורה מהותית על הכנסות ורווחיות המערכת הבנקאית ולהוביל לעליה בסיכון, בדגש על סיכוני אשראי, מודל עסקי ושוק. הסיכון המובנה המיוחס לתחום האשראי עלה. הבנק ביטא עליה זו בעיקר במודל ההפרשה הקבוצתית במחצית השנייה של שנת 2023".

דיסקונט מציין את השלכות המלחמה כגורם הסיכון מספר אחת: "פגיעת המלחמה בכלכלה המקומית ואי-הוודאות לגבי נגזרות ההשפעה העתידיות, לצד הצפי לירידת ריבית, מעלים את הצפי
לפגיעה בהכנסות, בכושר ההחזר של הלווים וברווחיות המערכת הבנקאית. זאת לצד היבטים גיאופוליטיים, המשפיעים על הכלכלה העולמית והמקומית ועל השווקים. השלכות סביבת המקרו משפיעות בעיקר על סיכוני אשראי, השקעות, שוק ונזילות, סייבר ומודלים". לצד זאת אומר הבנק, כי "למועד פרסום הדוח, טרם זוהו אינדיקטורים המשקפים שינוי מהותי בסיכון האשראי של תיק משקי הבית כתוצאה מהשפעות המלחמה, אולם ייתכן שהדבר הינו נגזרת של השפעות התמיכה שהוענקה ללקוחות וחוק דחיית מועדים".

תאריך:  11/03/2024   |   עודכן:  11/03/2024
איתמר לוין, איציק וולף
+ישראל תקפה כ-100 ק"מ בעומק לבנון
22:49 11/03/24  |  עידן יוסף
בלבנון מדווחים על ארבע תקיפות ישראליות באזור בעלבכ, כ-100 ק"מ מגבול ישראל, שגרמו להרוג ושישה נפגעים לפחות. כזכור לפני שבועיים ישראל תקפה לראשונה שם מאז תחילת המלחמה בתגובה על הפלת הכטב"ם הישראלי הרמס 450 שמערך ההגנה האווירית של חיזבאללה יירט בדרום לבנון.

‏לפי דיווחים ערביים, אחד היעדים בתקיפה הוא מרכז תחזוקה השייך לחיזבאללה ליד בית החולים דאר אל-אמל באזור בעלבכ. על-פי דיווח אחר, הותקף בית בד.

מדובר צה"ל נמסר: מטוסי קרב תקפו שני מתחמים של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב הבקעא שבעומק לבנון. המתחמים משויכים לכוח האווירי של חיזבאללה שתכנן והוציא לפועל מתווים שונים אל עבר שטח מדינת ישראל.

התקיפות בוצעו בתגובה להפעלת כלי טיס של חיזבאללה לעבר רמת הגולן במהלך הימים האחרונים.
זירת אחת התקיפות
+הגרי: במנהרה עם מרואן עיסא שהה בכיר נוסף בחמאס
21:10 11/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הבכיר ע'אזי אבו טמאעה היה אחראי על כל אמצעי ההלחימה של חמאס בעזה  ▪  איתו במנהרה שהופצצה היו מחבלים נוספים וגוברת ההערכה שכולם חוסלו  ▪  המבצע תוכנן ימים רבים, לאחר וידוא שבמקום לא מוחזקים חטופים
המתחם התת-קרקעי שהותקף [צילום: דובר צה''ל]
+צה"ל תקף מבנים צבאיים ותשתית טרור של חיזבאללה בדרום לבנון
21:09 11/03/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב תקפו תשתית טרור ומבנים צבאיים ששימשו את חיזבאללה במרחבים עייתא א-שעב וא-נקורה שבדרום לבנון. בנוסף, חילות התותחנים והשריון תקפו במרחב עייתא א-שעב שבדרום לבנון.
+חוסל מחבל שתכנן לבצע פיגוע ענק בתל אביב
20:59 11/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לוחמי דובדבן ושב"כ חיסלו מחבל פלשתיני מג'נין שתכנן לבצע פיגוע באמצעות מטען חבלה גדול ונשק בלב העיר  ▪  הפיגוע תוכנן להתבצע בטווח זמן המיידי
אילוסטרציה
+מתחזקת ההערכה שרמטכ"ל חמאס חוסל בעודו בתוך מנהרה
19:29 11/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+נתניהו על המתיחות עם ביידן: "אני לא נדרש להוריד את הרגל מהגז"
18:57 11/03/24  |  עידן יוסף

+ישראל מעבירה עשרות יתומים פלשתינים מעזה ליו"ש
17:17 11/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בלי מחוות מחמאס, בלי אישור הקבינט - ישראל מעבירה יתומים פלשתינים, בליווי עזתים מבוגרים, מעזה לבית לחם  ▪  השר סמוטריץ' דורש מראש הממשלה הבהרות "מי נתן את הפקודה הבלתי מוסרית הזאת ובאיזו סמכות"
לוחמים ברצועת עזה [צילום אילוסטרציה: דובר צה''ל]
+מאה שערים: המשטרה פיזרה תהלוכה נגד המדינה ועצרה מצית דגל הלאום
16:55 11/03/24  |  עידן יוסף
במהלך תהלוכת פלג חרדי קיצוני בשכונת מאה שערים, נעצר תושב ירושלים בן 24 שהצית את דגל הלאום, והועבר לחקירה בתחנת משטרה. במהלך התהלוכה הונפו דגלי הרשות הפלשתינית וכרזות בגנות המדינה.

בין משתתפי התהלוכה לתושבים התפתח עימות, שכלל בין היתר השלכת ביצים לעברם של הצועדים בשל התנגדות נחרצת למעשיהם. כוחות המשטרה מתחנת לב הבירה בסיוע לוחמי מג"ב פעלו לפיזורם של הצועדים.
[צילום: דוברות המשטרה]
+אזעקות הופעלו במעלות תרשיחא בקריית שמונה ובאילת
16:05 11/03/24  |  עידן יוסף
האזעקות בגליל המערבי: 22 שיגורים זוהו, 4 מהם יורטו, אחד מהם מעל מעלות, והשאר נפלו בשטחים לא מאוכלסים - אין נפגעים ואין נזק. האזעקות בגליל העליון וקריית שמונה: 4 שיגורים זוהו שנפלו בשטחים לא מאוכלסים - אין נזק ונפגעים. אחד השיגורים יורט מעל מעלות. האזעקה באילת התבררה כאזזעקת שווא.

האזעקה באילת [צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+נתניהו לפוקס ניוז: לא עוזר כאשר חילוקי הדעות בין ישראל וארה״ב ניכרים
15:41 11/03/24  |  מירב ארד
ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו התייחס בראיון לרשת האמריקנית פוקס ניוז למחלוקות עם נשיא ארה"ב ביידן: "אם חמאס רואה שיש בינינו אי הסכמות, זה לא עוזר. אני מעריך את התמיכה שהנשיא ביידן והממשל נתנו לנו מאז תחילת המלחמה. אני רק יכול לקוות שזה ימשיך".
+בן-גביר לגלנט: "ההערה לחירם מבישה, סירוס של מפקדים גיבורים"
14:51 11/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
השר לביטחון פנים קרא לשר הביטחון להורות לרמטכ"ל לבטל את ההערה הפיקודית לתא"ל ברק חירם: "זו החלטה מבישה, שעלולה לסרס את יכולתם של מפקדי צה"ל לקבל החלטות אמיצות בזמן אמת"
בן-גביר. גיבוי למפקדים [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+מטוסי קרב תקפו אתר צבאי של חיזבאללה במרחב אל ג'בין
14:00 11/03/24  |  מירב ארד
מטוסי קרב תקפו (יום ב') לפני זמן קצר אתר צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב אל ג'בין. במהלך הלילה הותקף אתר צבאי נוסף של הארגון במרחב א - טייבה. בהמשך להתרעה על חדירת כלי טיס עוין בצפון הגולן, זוהו שתי מטרות אוויריות שחצו משטח לבנון לשטח ישראל ונפלו בשטחים פתוחים בצפון הגולן
+שלום עכשיו בין היהודים לבין עצמם
13:49 11/03/24  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה
בכלל הידיעות המגיעות מהחזית, מצויות גם כאלו המספרות על נפילת חיילים/גיבורים העושים שירות מילואים ולעיתים קרובות מצורפות להן המילים "הותיר אחריו אלמנה ו-3 ילדים" ולעיתים קרובות, קרובות מדי, אף יותר ילדים, תולדת הזיקה של משפחות הנופלים לאורח החיים של הציונות הדתית
[צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+השר גלנט בירך על פתיחת חודש רמדאן; הזהיר: "אל תנסו אותנו"
13:36 11/03/24  |  מירב ארד
שר הביטחון יואב גלנט פרסם ברכה לרגל חודש רמדאן, ושלח אזהרה לחוגגים המוסלמים: מברך את הציבור המוסלמי לקראת חודש רמצ׳אן, שיהיה חודש של שיפור יחסי השכנות וחיזוק קשרי המשפחה. אני אומר לכל מי שחושב לנסות אותנו בחודש זה: אנחנו מוכנים - אל תעשו טעויות."
+השתיקה תהדהד את חרפת השותקים
13:22 11/03/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
על מצחן של ארגוני הנשים הבינלאומיים הוטבע בטבח שבת שמחת תורה אות קין לדראון עולם  ▪  ארגונים אלה בגדו ברעיון ההזדהות, המחאה, שהוכיחו כי הרגישות, כמו הזעזוע, סלקטיביים, דין אחד לנאנסת בכל העולם ודין אחד לנאנסת במדינת ישראל
זעזוע סלקטיבי [צילום: יעקב בנימין/פלאש 90]
+הפעילות בשכונת 'חמד': אותרו פירי לחימה וחומרי מודיעין
12:01 11/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הלוחמים איתרו פיר לחימה בתוך מקלט, ובתוכו אמצעים לייצור אמצעי לחימה ומפעל בטון ששימש לייצור רכיבים למנהרות
[צילום: דובר צה"ל]
+20 מבוקשים נעצרו הלילה ברחבי יהודה ושומרון
11:39 11/03/24  |  מירב ארד
במהלך הלילה, לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו 20 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון.
הכוחות השלימו הלילה מבצע לסיכול טרור במרחבים נור א שמס וטולכרם שבחטיבת מנשה.במסגרת המבצע, חשפו כוחות הנדסה מטענים שהוטמנו מתחת לצירים במטרה לפגוע בכוחותינו. מבצע נוסף לסיכול טרור באותו המרחב התקיים לפני יומיים, בו הושמדו מטענים נוספים. בקלקיליה שבאפרים הוחרמו כספי טרור רבים.


+געגוע לאיש ההוא
11:21 11/03/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
דיין הבין כי זו צרה צרורה והעדיף לצור על צבא ירדן שבירושלים העתיקה ולהגיע להסכם על ניהול הר-הבית ולא לקבל מדי שנה פתיחה כה מסוכנת ורוויית איבה בפרוס חודש רמדאן
דיין. געגועים [צילום: משה שי/פלאש 90]
+דוח הנקח"ל: קצין היכה חייל באמצעות חוטר
10:47 11/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מהדוח עולה תמונה מטרידה של התנהגות בוטה ואלימה של מפקדים צעירים, לרבות אלימות פיזית ומילולית כלפי חיילים, איומים, כינויים משפילים והתבטאויות גזעניות  ▪  נחשפו מקרים חמורים של פגיעה בזכויות חיילים, כגון פגיעה בשכר, בזכאות לחופשה, מתן מידע שגוי והבטחות שלא כובדו  ▪  תנאי המגורים והתשתיות בכמה בסיסים נמצאו ירודים ביותר, עם בעיות כמו תשתיות רעועות, חדרים מוזנחים, תקלות מים וחשמל, עובש ומזיקים
השר גלנט, מקבל את הדוח מנציבת קבילות החיילים רחלי טבת ויזל [צילום: אלעד מלכה]
+צביעות עולמית
10:45 11/03/24  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה
נשיא ארה"ב משעבד את התמיכה המוחלטת בדמוקרטיה היחידה במזה"ת לצורכי מערכת הבחירות שלו - תחילה בתוך מפלגתו הדמוקרטית ולאחר מכן אל מול היריב הקשוח, טראמפ הרפובליקני
גם נורבגיה תוחבת את האף [צילום: גילי יערי/פלאש 90]
+נתניהו רומז למבצע חיסול עיסא: "חיסלנו כבר את מספר 4 בחמאס. 3, 2, ו-1 בדרך"
10:38 11/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה פרסם סרטון ורמז למבצע שבו ניסו צה"ל ושב"כ לחסל את מרואן עיסא בעזה - והצהיר: "כולם בני מוות - נגיע לכולם"
מרוואן עיסא
ביתו של מרואן עיסא [צילום: דובר צה"ל]
+"האוליגרכיה הצבאית נלחמת על חייה ומשמידה מסמכים לתחקיר 7 באוקטובר מטעמה"
10:01 11/03/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
חלק ראשון של דיון עומק שבועי של מומחים צבאיים, בהנחייתי, על המצב האסטרטגי בארץ ובעולם היום. לפי עורך לשעבר של כתב העת המקצועי של צה"ל "מערכות", אביתר בן צדף: "האוליגרכיה הצבאית שלנו נלחמת על חייה, מפברקת ראיון ומשמידה מסמכים לתחקיר 7 באוקטובר מטעמה"
[צילום: דובר צה''ל]
+ירידה של 25% ברווחי מליסרון בשל צניחה בשערוך הנדל"ן
09:46 11/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
רווחי החברה שבבעלות ליאורה עופר הסתכמו אשתקד ב-1.04 מיליארד שקל  ▪  מדווחת על התאוששות מלאה בפעילות בקניונים: המכירות בינואר השנה היו גבוהות ב-11% מאשר אשתקד
534,000 מ"ר ב-22 קניונים
+בחמאס בודקים אם מרואן עיסא חוסל בתקיפות צה"ל ברצועה
09:44 11/03/24  |  מירב ארד
בחמאס בודקים אם מספר 3 בארגון, סגנו של מוחמד דף מרואן עיסא, חוסל בתקיפות צה"ל ברצועת עזה.
+טיל נ"ט נורה לעבר לוחמי חטיבת גבעתי, ללא נפגעים
09:00 11/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
זמן קצר לאחר הירי, הלוחמים זיהו מחבל נע במרחב ממנו בוצע השיגור ולאחר מעקב מדויק, המחבל חוסל מטווח קרוב
[צילום: דובר צה"ל]
+תחינה לימין בישראל
08:33 11/03/24  |  יעקב אחימאיר   |   לרשימה המלאה
עלינו לזכור ולהזכיר: הנשיא עצמו הבהיר בראיון האחרון כי הוא ימשיך להצדיק את הסיוע של ארה"ב לישראל  ▪  דבריו האחרונים לא מיועדים להחליש את ישראל מבחינה ביטחונית
ביידן. לנהוג באיפוק [צילום: מנואל בלס סנטה/AP]
+הרמטכ"ל הנחה לרשום הערה פיקודית לתא"ל ברק חירם
08:27 11/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חירם נתן בלחימה ברצועה פקודה בניגוד לנהלים להריסת אוניברסיטה שתחתיה עברה מערכת מנהרות שסיכנה את הלוחמים, מבלי לקבל אישור ממפקד הפיקוד כנדרש במקרים שלהם רגישות מבחינה בינלאומית
חירם. חריגה מההוראות [צילום: דובר צה''ל]
+השר טרופר: נכון לנהל את מה שיהיה אחרי המלחמה כבר עכשיו
08:16 11/03/24  |  מירב ארד
השר חילי טרופר מהמחנה הממלכתי התייחס בראיון לכאן רשת ב' ליום שאחרי הלחימה: "לא חושבים שמדינה פלסטינית על הפרק. נכון לנהל את מה שיהיה אחרי המלחמה כבר עכשיו - בצפון הרצועה אנחנו כבר שם. נצטרך להמשיך לפעול בעזה באופן ביטחוני שנים קדימה - לא נכון שננהל את הצד האזרחי".
+השגריר ארדן: חמאס מצפה שהעולם ילחץ עלינו ובזכות הפסקת אש הם ישרדו
08:14 11/03/24  |  מירב ארד
שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן התייחס למתיחות בין ארה"ב לישראל בראיון לגל"צ ואמר: "אני חושב שהם עושים טעות בהתבטאויות, חמאס מצפה שהעולם ילחץ עלינו ובזכות הפסקת אש הם ישרדו. זה מאוד מתסכל אותנו כי מערכת הביטחון עושה הכל כדי לאפשר סיוע הומניטרי בתוך הרצועה".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עלייה של 20% ברווחי דיסקונט: 4.2 מיליארד שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
לוחמי צוות הקרב של חטיבת הנח״ל ממשיכים בלחימה במרכז הרצועה. במהלך היממה האחרונה, סגרו הכוחות מעגל על כ-15 מחבלים באמצעות ירי צלפים, קרבות פנים אל פנים ותקיפות חיל-האוויר
11/03/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
לנו לא זכור כי נשיא מנשיאי ארה"ב אמר לראש הממשלה בנימין נתניהו ולאזרחי המדינה, לפוליטיקאים ולאזרחים נאמנים, כי ראש הממשלה גורם לישראל יותר נזק מאשר תועלת. אכן, זו ביקורת אישית על מי שהיה ידידו של הנשיא ביידן זה עשרות שנים. "נתניהו גורם נזק יותר מאשר תועלת"? - מה עוד יאמר הנשיא ביידן בנאומו או בראיון שיעניק בימים הבאים?
הרמטכ״ל הרצי הלוי הנחה לרשום הערה פיקודית לחובתו של תא״ל ברק חירם, מפקד אוגדה 99, בעקבות אירוע שקרה במהלך הלחימה בתמרון ברצועה, לפני כחודשיים. על-פי פרסום (11.3.24) בגלי צה"ל, תא״ל חירם אישר ללוחמיו לפוצץ את מתחם אוניברסיטת אל-אסרא בדרום העיר עזה, מבלי לקבל את האישור הנדרש לכך ממפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן.
11/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים (יום א', 10.3.24) דיון ביטחוני בין-משרדי בנושא מצוקת מקומות הכליאה לאסירים ביטחוניים, בקריה בתל אביב. נתניהו הנחה את משרדי האוצר, הביטחון והביטחון הלאומי להכין בדחיפות אלפי מקומות כליאה לעצורים ולאסירים חדשים.
10/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
‏ראש הממשלה בנימין נתניהו משיב לביקורת שהשמיע כלפיו נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בראיון לרשת NBC. ‏"אני לא יודע למה הנשיא (ביידן) התכוון", אמר נתניהו בראיון (10.3.24) לפוליטיקו, שבבעלות Axel Springer SE, "אבל אם הוא התכוון לכך שאני מוביל מדיניות נגד רוב הציבור הישראלי ושזה פוגע באינטרסים של ישראל, הוא טועה בשני הסעיפים".
10/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il