|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
גם משקפי ראיית לילה מוקפאים [צילום: קווין פרייר/AP]

גורמים בתעשיה הביטחונית: "מוטל עלינו אמברגו נשק בפועל"

בכלל המדינות גם קנדה שהקפיאה אישור ייצוא צבאי לא-קטלני לישראל בשווי מיליוני דולרים שמונה סנאטורים דמוקרטיים קראו לנשיא ביידן להפסיק לספק נשק לישראל עד שתסיר הגבלות על סיוע הומניטרי לעזה ארה"ב העבירה לישראל בחשאי יותר מ-100 עסקות נשק קטנות שלא הוצגו לאישור הקונגרס
14/03/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

גורמים בתעשיה הביטחונית הישראלית אומרים (14.3.24) כי מוטל עלינו אמברגו נשק בפועל. כך פורסם בגלי צה"ל. במקביל, הערב פורסם כי קנדה הקפיאה את אישורי הייצוא הצבאי הלא-קטלני לישראל מאז 8 בינואר ברקע החששות המעמיקים לגבי הפרות אפשריות של זכויות אדם. כך לפי דיווח בעיתון הטורונטו סטאר.

עוד נכתב בדיוח, כי הקפאת הציוד, בשווי עשרות מיליוני דולרים הכולל פריטים כגון משקפי ראיית לילה היא זמנית. גורם ממשלתי מסר לעיתון שהקפאת האישורים היא גם בגלל המצב המתפתח במהירות בשטח.

שר הביטחון יואב גלנט חתם על המכתב ההתחייבות האמריקני שישראל משתמשת בנשק שמועבר אליה על-פי החוק הבינלאומי. בנוסף לכך, המכתב קובע, שישראל לא תפריע לסיוע הומניטרי אמריקני מלהיכנס לרצועת עזה.

השבוע פורסם בניו-יורק טיימס כי שמונה סנאטורים דמוקרטיים, בהם ברני סנדרס, קראו לנשיא ביידן להפסיק לספק נשק לישראל עד שתסיר את ההגבלות על הכנסת סיוע הומניטרי לעזה.

מוקדם יותר פורסם בוושינגטון פוסט, כי מתחילת המלחמה העבירה ארה"ב לישראל "בחשאי" יותר מ-100 עסקות נשק - שלא הוצגו לאישור הקונגרס מכיוון שהיו מתחת לערך הכספי המינימלי המחייב עידכון רשמי. למעשה, רק שתי עסקות נשק לישראל הוצגו בקונגרס - תחמושת לטנקים בשווי 106 מיליון דולר ורכיבים לפגזי ארטילריה 155 מ"מ בשווי 147.5 מיליון דולר - וגררו ביקורת. היתר, יותר מ-100 עסקות שונות עברו בלא פיקוח של המחוקקים, מה שעלול להגביר כעת את הביקורת על ממשל ביידן. בין אמצעי הלחימה שסופקו: חימושים מדויקים, פצצות מונחות SDB, פצצות חודרות בונקרים ואמצעים קטלניים נוספים.

תאריך:  14/03/2024   |   עודכן:  15/03/2024
עידן יוסף
+איזיג'ט תחדש את טיסותיה לישראל
13:35 15/03/24  |  עידן יוסף
איזיג'ט הודיעה כי תחדש את טיסותיה לישראל מה-25.3.24. תחילה תפעיל החברה טיסות מישראל ללונדון (לוטון), אמסטרדם, ברלין, באזל, ז'נבה ומילאנו. הטיסות זמינות במערכת ההזמנות של החברה.

+מטען חבלה נתפס ברכב חשוד שעוכב לבידוק בחסם צופים
13:19 15/03/24  |  עידן יוסף
במעבר חסם צופים עצרו לוחמי צה"ל לבידוק רכב בו ארבעה חשודים. לאחר שסרקו את הרכב, איתרו הלוחמים מטען חבלה בצד הדלת ותמונות של אמצעי לחימה בטלפונים של החשודים. הכוחות עצרו את החשודים והם הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון.

במהלך הלילה, כוחות צה"ל שב"כ ומג"ב עצרו 14 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון.

בכפר עראבה ובטולכרם שבחטיבת מנשה, עצרו הכוחות חמישה מבוקשים.

בנוסף, במהלך הלילה כוחות צה"ל עצרו שני חשודים סמוך לכפר אלדד שבחטיבת עציון, עליהם אותרו סכינים, ביטא שיהודה הוחרמו חלקי נשק.

המבוקשים שנעצרו ואמצעי הלחימה שהוחרמו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון, אין נפגעים לכוחותינו.
+מתחת לשדה פלפלים: רימונים, רקטות ומנהרות טרור
13:12 15/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בפעילות בשכונת חמד בח'אן יונס של צוות קרב מחטיבה 7 הושמדו פירי טרור ומתחמי לחימה  ▪  במהלך הסריקות, אותרה בשדה חקלאי מנהרת טרור התקפית באורך של כ-200 מטרים
[צילום: דובר צה''ל]
[צילום: דובר צה''ל]
+צה"ל: לא התבצע ירי לעבר שיירת הסיוע בעזה
12:31 15/03/24  |  עידן יוסף
צה"ל על הטענות על ירי אתמול (ה') לעבר שיירת סיוע בעזה: "לא התבצע ירי לעברה, חמושים פלשתיניים ירו בסביבתה - ארגוני הטרור מפיצים שקרים כדי להלהיט את הרוחות ברמדאן".

לדברי הצבא, איפשר מעבר שיירה של 31 משאיות סיוע הומניטרי המכילות מזון ואספקה שיועדו לחלוקה לעזתים בצפון רצועת עזה. כשעה לפני הגעת שיירת הסיוע למסדרון ההומניטרי, זוהו חמושים פלשתיניים יורים בסביבת אזרחים עזתים שחיכו לשיירה. עם כניסת המשאיות, החמושים ירו בזמן שההמון החל לבזוז את המשאיות. כמו-כן, זוהו אזרחים שנפגעו מדריסה על-ידי המשאיות.

על בסיס תחקיר ראשוני ומעמיק שצה"ל ביצע במהלך הלילה, נמצא כי לא בוצע ירי לעבר שיירת הסיוע בכיכר כווית. בדיקה של המערכות המבצעיות ושל כוחות צה"ל שללה ירי טנקים, ירי מהאוויר, או ירי של כוחות קרקעיים לעבר ההמון העזתי באזור שיירת הסיוע בכיכר כווית. צה״ל ממשיך בתחקור האירוע.
+החות'ים מפקידים את גורלם של אנשי הצוות בספינה שנחטפה בידי חמאס
12:20 15/03/24  |  עידן יוסף
החות'ים בתימן הודיעו כי העבירו את ההחלטה על גורלם של אנשי צוות הספינה "גלקסי לידר" (Galaxy Leader), שנחטפה על ידי המורדים בחודש נובמבר, לידי חמאס.

דיפלומט פיליפיני אמר ל-CNN: נראה שהחות'ים לא מתכוונים לשחרר את אנשי הספינה שנחטפה בנובמבר לפני שתסתיים המלחמה בעזה, החות'ים עצמם טוענים שבני הערובה "בידיים של חמאס". מדובר ב-17 פיליפינים, שלושה אוקראינים, שני בולגרים, שני מקסיקנים ורומני אחד.
+ספינת הסיוע הספרדית הגיעה לחופי עזה
12:17 15/03/24  |  עידן יוסף
דיווח: ספינת הסיוע הספרדית Open Arms הגיעה לחופי רצועת עזה, ועליה 200 טון של סיוע, לאחר שהחלה את דרכה מנמל לרנקה בקפריסין ביום שלישי בבוקר.
+הערכות סותרות לגבי מספר המוסלמים שהגיעו לתפילת רמדאן בהר-הבית
12:13 15/03/24  |  עידן יוסף
תפילת יום השישי ה-1 בחודש רמדאן: לאחר הערכת המצב בכותל, גורמים בסביבת השר בן-גביר טוענים 16,000 מתפללים בהר, במשטרה מעריכים יותר מ-30,000 (דלי צה"ל).
+"היהודי הבכיר ביותר" נגד נתניהו
11:22 15/03/24  |  יעקב אחימאיר   |   לרשימה המלאה
הסנאטור צ'אק שומר יצא בקריאה להביא לסיום כהונתו של נתניהו כראש ממשלת ישראל  ▪  דבריו משרתים את המפלגה הרפובליקנית בשנת בחירות  ▪  יו"ר בית הנבחרים, ג'ונסון, הוא בין השוללים לחלוטין את עמדתו של הסנאטור שומר
שומר. נגד נתניהו [צילום: סקוט אפלווייט, AP]
+דיווח בלבנון: ישראל מתכננת פעולות ממוקדות ברפיח לשחרור חטופים
10:38 15/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
העיתון אל-אח'באר: ישראל הודיעה למצרים על כוונתה לבצע פעולות אלו עוד לפני כניסה קרקעית מסיבית לעיר, וארה"ב נתנה את אישורה לתוכנית זו
רפיח. 1.5 מיליון תושבים [צילום: עבד אל-רחים חטיב, פלאש 90]
+דיווח: חמאס דורש לשחרר אלפי מחבלים ולקבוע תאריך לנסיגה מהרצועה
08:17 15/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
רויטרס: הארגון מציע לשחרר בשני שלבים את כל החטופים וכל האסירים הפלשתינים, וכבר בשלב הראשון לקבוע מתי צה"ל ייסוג  ▪  אם הדיווח מדויק - מדובר בפער ניכר בין עמדות הצדדים  ▪  הקבינט ידון היום בתשובת חמאס
[צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+רפיח היא הבעיה הקטנה ביחסי ביידן-נתניהו
07:31 15/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הפרשן הבכיר דייוויד איגנציוס מסביר בוושינגטון פוסט, כי חילוקי הדעות העמוקים הם בנוגע לעתידו הפוליטי של נתניהו, וכי חוסר האמון של ביידן נובע מהעדר תוכנית ממשית ל"יום שאחרי"
עימות גלוי גם ברמת גן [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
+האסון הנורא ביותר
07:31 15/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
בהנהגת נתניהו ישראל מאבדת את התמיכה האמריקנית  ▪  שוב איתמר בן-גביר  ▪  ההפקרות הכלכלית  ▪  כיצד מסתיימת מלחמה  ▪  עוד על הטיפול המשפטי באנשי חמאס  ▪  מי הציע את הסיוע הימי
שומר, ביידן והאריס. באותו שבוע [צילום: אוון ווצ'י, AP]
+בנימין נתניהו שוגה במהלכיו המדיניים
00:40 15/03/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
אני חושש לעתידה של מדינת ישראל, כשמדינה שתמכה וסייעה לנו בנדיבות רבה כמו ארצות הברית מסתייגת ממדיניות ממשלתי  ▪  אני חושש לעתידה של הארץ היקרה לי
נתניהו. מתייחס בביטול [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מחבלים התבצרו בקומה 5 - הלוחמים חיסלו מקומה 4 ומהאוויר
23:59 14/03/24  |  עידן יוסף
במהלך פשיטה של לוחמי מגלן בבניין בשכונת חמד בח'אן יונס, הכוח נתקל בחוליה של מחבלים שהתבצרו בקומה החמישית. הלוחמים פרצו מהקומה הרביעית, הפעילו אש מאסיבית לעבר המחבלים, והכווינו לעברם רחפני 'מעוז' לצד חימושים מדויקים נוספים. המחבלים ביצעו ירי RPG על כוחותינו ובמהלך חילופי האש חיסלו הלוחמים מספר מחבלים.
+המפכ"ל דורש מנתניהו החלטה דחופה בעניין הגבלת מספר המוסלמים בהר-הבית
23:41 14/03/24  |  עידן יוסף
ברגע האחרון לפני שישי של רמדאן, מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי פנה לראש הממשלה בדרישה לקבל החלטה סופית אם להגביל את מספר המתפללים בהר-הבית (כאן חדשות).
+החות'ים: נפעל למנוע תנועת כלי שיט ישראליים גם מהאוקיינוס ההודי
22:06 14/03/24  |  עידן יוסף
עבד אל-מאלכ אל-חות'י, מנהיג החות'ים בתימן, אמר שאנשיו יפעלו למנוע מכלי שיט ישראליים לנוע גם מהאוקיינוס ההודי לעבר כף התקווה הטובה, ולא רק בים סוף. הוא ציין בנאומו גם כי מאז החלו התקיפות של החות'ים נהרגו 34 מאנשי הארגון.
+חמאס מסר באצעות קטר את את תשובתו הרשמית
21:53 14/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בכירים ישראלים: "מדובר בדרישות הגיונית והתקדמות חיובית. ניתן להגיע להסכם"  ▪  נתניהו קרא למשפחות החטופים לקרוא לקטר ללחוץ על ארגון הטרור
אופטימיות זהירה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+משרד החוץ של ארה"ב על נאום שומר: "זו עמדתו, לא עמדתנו"
21:47 14/03/24  |  עידן יוסף
דובר משרד החוץ של ארה"ב: אנחנו רוצים לראות מישראל תוכנית לפעולה ברפיח. קיבלנו התראה על הנאום של שומר אך עמדתו היא שלו ולא שלנו. הישראלים בחרו בממשלת ישראל.
+"אירן עשתה לישראל 'בית ספר' אסטרטגי: הרתעה הדדית גרעינית ופגיעה והצקה על-ידי גרורות - חמאס וחיזבאללה"
19:42 14/03/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
חלק שני של דיון עומק שבועי על מלחמת "חרבות ברזל", שאותו הנחֵיתי. ד"ר חיים אסא, האסטרטג הבכיר של יצחק רבין ושל השמאל, טען ש"אירן עשתה לישראל 'בית ספר' אסטרטגי: הרתעה הדדית גרעינית ופגיעה והצקה על-ידי גרורות - חמאס וחיזבאללה"
+פצוע הפיגוע בצומת קמה מת מפצעיו
19:26 14/03/24  |  עידן יוסף
הפצוע בפיגוע בבית קמה מת מפצעיו. ההרוג הוא רנ״ג אורי מויאל ז"ל הי"ד. הוא נולד וגדל בירוחם ועבר להתגורר בדימונה. מויאל שירת כרס״ר בכיר בבא״פ נח״ל.

מעיריית דימונה נמסר כי "עשרות אם לא מאות חיילים עברו דרכו והוא היה להם למשענת ולעזרה. נוצרה בינינו קירבה אישית כאשר אורי היה זמין וקשוב לכל צורך שעלה מאיתנו עבור חייל מבני דימונה וירוחם ונענה בחיוב וברצון לכל פנייה".
רנ"ג אורי מויאל [צילום: עיריית דימונה]
+סמוטריץ' על דברי שומר: "לכבד את הדמוקרטיה הישראלית"
19:08 14/03/24  |  עידן יוסף
יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ בתגובה לדברים של צ׳אק שומר: "מצפים מהדמוקרטיה הגדולה בעולם לכבד את הדמוקרטיה הישראלית".
+גוש שלום קורא למדינות העולם להכיר מיד ב"מדינת פלשתין"
19:06 14/03/24  |  עידן יוסף
ארגון השמאל הרדיקלי גוש שלום הודיע על כוונתו להפגין מחר (ו') מול שגרירות ארה"ב בתל אביב, בקריאה למדינות העולם להכיר מיד ב"מדינת פלשתין".

לדברי הארגון, מבצעת הממשלה מלחמת החרבה בעזה, במטרה להפוך את הרצועה למקום שלא ניתן לחיות בו, כדי לסכל את הסיכוי להקמת מדינה, ולהכיר בריבונותה "בגבולות הבינלאומיים המוסכמים" מ-5 ביוני 1967, הכוללים גם את הכותל המערבי.

בגוש שלום אומרים כי זעקות השבר, כלשונם, של נתניהו ושל האופוזיציה התומכת בו בעניין זה, אינן מחייבות את מדינות העולם להמנע מצעד כזה.
+רווחי סנו זינקו ב-64.4%: 239.8 מיליון שקל
18:47 14/03/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יצרנית מוצרי הניקוי והטואלטיקה מדווחת כי עד עתה לא הושפעו תוצאות פעילותה ממלחמת חרבות ברזל, אך מתריעה מפני האפשרות שתיאלץ להשבית את המפעל בקיבוץ שניר אם יחריף המצב הצבאי בגבול הצפון  ▪  תרחיש כזה יוביל להעברת היצור להוד השרון או לנתניה, או לייבוא מוצרי נייר מוגמרים
ההכנסות השנתיות עלו בשיעור של 11.3% [צילום: סופי גורדון/פלאש 90]
+נתניהו גילה למשפחות החטופים: "לראשונה - קטר לוחצת על חמאס"
18:44 14/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה אישר בפניהם כי דוחא אכן איימה על צמרת חמאס כי אם לא תחול התקדמות במו"מ היא תסלק אותם מקטר ותמנע מהם כסף  ▪  משבח את נסיעות נציגי המשפחות לחו"ל ואומר כי הן משפיעות
נתניהו בפגישה קודמת עם משפחות חטופים [צילום: לע"מ]
+הליכוד בתגובה לדברי שומר: "חתירה תחת ממשלה נבחרת בישראל"
18:37 14/03/24  |  עידן יוסף
הליכוד בתגובה לדברי ג'ק שומר: "ישראל היא לא רפובליקת בננות אלא דמוקרטיה עצמאית וגאה שבחרה בראש הממשלה נתניהו. ראש הממשלה נתניהו מוביל מדיניות נחושה שנתמכת על-ידי רוב עצום בעם.

"בניגוד לדבריו של שומר, הציבור הישראלי תומך בניצחון מוחלט על החמאס, דוחה כל תכתיב בינלאומי להקמת מדינת טרור פלשתינית, ומתנגד להחזרת הרשות הפלשתינית לעזה.

"מצופה מסנאטור שומר שיכבד את הממשלה הנבחרת של ישראל ולא יחתור תחתיה. זה נכון תמיד, וביתר שאת בזמן מלחמה".
+דיוויד פרידמן על נאום שומר: "אני פשוט נגעל מהנאום הזה"
18:17 14/03/24  |  
השגריר לשעבר בישראל, דיוויד פרידמן: ״אני פשוט נגעל מהנאום הזה. המנהיג הנבחר הדמוקרטי של ישראל מוביל את אומתו בהגנה על אויב ברברי, נוקט אסטרטגיה מוצלחת שזוכה לתמיכה רחבה על-ידי עם ישראל, ומנהיג הרוב בסנאט דוחף בפומבי לשינוי משטר באמצע מלחמה! הוא צריך להתבייש. הכל עניין של פוליטיקה״.
+צה"ל תקף תשתיות של חיזבאללה במרחבי א-נקורה ויארון
17:51 14/03/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר מבנים צבאיים של ארגון חיזבאללה במרחב א-נקורה. כמו כן, צה"ל תקף בארטילריה במרחב ואדי חמול להסרת איום. תשתית טרור נוספת של הארגון הותקפה במרחב הכפר יארון. בשעות האחרונות זוהו שלושה שיגורים משטח לבנון לשטח ישראל במרחב מלכיה.
+שגריר ישראל בארה"ב: דברי שומר נוגדים את מטרותינו המשותפות
17:48 14/03/24  |  עידן יוסף
שגריר ישראל בארה"ב הרצוג על דברי שומר: "ישראל היא דמוקרטיה ריבונית. זה לא מועיל, על אחת כמה וכמה כשישראל נמצאת במלחמה נגד ארגון הטרור הרצחני חמאס, להתייחס לסצנה הפוליטית הפנימית של בעלת ברית דמוקרטית. זה נוגד את המטרות המשותפות שלנו".
+הרצוג: צמרת המדינה צריכה להרגיש שהיא ראויה לתושבי הצפון
17:12 14/03/24  |  עידן יוסף
נשיא המדינה סייר (ה') ביישובי הגליל העליון. בתום ביקורו מתח הרצוג ביקורת מרומזת על הממשלה והכנסת, ואמר: "יש פה תחושה עמוקה של התעלמות, של הזנחה, אנשים לא מקשיבים ולא שומעים שם למעלה את הכאבים העצומים שיש פה למטה".

"אני חושב שהמדינה בעקבות מעבר התקציב אתמול יכולה עכשיו לשחרר תקציבים, משאבים, לשקול הקמת מנהלת תקומה אמיתית כאן לצפון. מגיע לתושבי הצפון - אלה שפונו ואלה שקלטו - אלה שנמצאים בין לבין, שיקבלו תשובה מלאה".

בהתכתבות עם דברי תא"ל דן גולדפוס, עקץ הרצוג: אנחנו צריכים לחזק את התושבים, ואני באתי לכאן בשם מדינת ישראל כולה כדי לחזק את התושבים ולומר להם: לנו חשוב להיות ראויים! הצמרת של המדינה, כל מי שעוסק ביום-יום צריך להרגיש שהוא ראוי לתושבים כאלה שבוקר ולילה נמצאים תחת התקפה שרבים מהם כבר חמישה חודשים נמצאים בקוביות במלונות כאלה ואחרים ובאתרים שונים".

את דבריו חתם הנשיא: "בואו נתגייס כולנו כדי לסייע לצפון. בלי קשר להכרעה הצבאית, המדינתית והמדינית שתתקיים בתוך קביניטים רלוונטיים, אבל קודם כל - לתת יחס. להקשיב, לדבר ולתת פתרונות״.
+מנהיג הרוב בסנאט קורא לבחירות בישראל ויוצא בחריפות נגד נתניהו
16:44 14/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
צ'אק שומר - היהודי הבכיר ביותר בפוליטיקה האמריקנית ותומך נלהב של ישראל - אמר במליאה שישראל נמצאת בסכנה קיומית של הפיכתה למדינה מצורעת  ▪  מנה ארבעה מכשולים לשלום: חמאס ותומכיו, הימין הישראלי, אבו מאזן ונתניהו  ▪  השגריר הרצוג: הדברים פוגעים במטרות המשותפות שלנו  ▪  מנהיג המיעוט: קריאה גרוטסקית וחסרת תקדים
שומר. הסימן הברור ביוותר לתסכול [צילום: סקוט אפלווייט, AP]
+ארה"ב הטילה עיצומים על שלושה מאחזים ושלושה ישראלים
16:24 14/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גורמים פוליטיים הגיבו במחאה, ביניהם חברי כנסת מהימין וראשי מועצות מקומיות ביו"ש  ▪  תגובות שונות התקבלו משמאל ומימין, כאשר "שלום עכשיו" תומכת בהחלטה ו"חוננו" קוראת לממשלה להגן על המתיישבים
מאחז [צילום אילוסטרציה: נירית חביב]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גורמים בתעשיה הביטחונית: "מוטל עלינו אמברגו נשק בפועל"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קלונס בן צבי
15/03/24 03:24
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
חמאס מסר את תשובתו הרשמית באמצעות קטר, ובו הציג את דרישותיו להסכם. תשובת הארגון להצעה הישראלית נמסרה אמש לישראל. קבינט המלחמה ידון בה היום.
14/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
חלק שני של דיון עומק שבועי על מלחמת "חרבות ברזל", שאותו הנחֵיתי. ד"ר חיים אסא, האסטרטג הבכיר של יצחק רבין ושל השמאל, טען ש"אירן עשתה לישראל 'בית ספר' אסטרטגי: הרתעה הדדית גרעינית ופגיעה והצקה על-ידי גרורות - חמאס וחיזבאללה. בעולם האסטרטגי החדש באזור יש לישראל כלים טובים: חיל אוויר מצויין, יחידות מיוחדות חזקות וטכנולוגיות מתקדמות מאוד. אבל עלינו לנטוש את תפיסת הביטחון שניסח בן-גוריון בשנות החמישים של המאה שעברה ולפתח תפיסת ביטחון רלוונטית". תת-אלוף בדימוס אמציה חן טען שיחיא סינוואר מכתיב את סדר היום הביטחוני באמצעות קרייני החדשות והפרשנים באולפנים אצלנו.
14/03/2024  |  אורי מילשטיין  |   פודקאסטים
חברת סנו, המייצרת מוצרי ניקיון וטואלטיקה, סיימה את שנת 2023 ברווח נקי של 239.8 מיליון שקל - זינוק של 64.4% לעומת הרווח הנקי שנרשם בשנת 2022, אשר עמד על 145.8 מיליון שקל. כך עולה מן הדוח השנתי שמסרה (יום ה', 14.3.24) לבורסה. החברה תשלם לבעלי המניות ב-11 באפריל 2024 דיבידנד בסך של 70.65 מיליון שקל.
14/03/2024  |  איציק וולף  |   חדשות
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש (14.3.24) עם נציגי משפחות החטופים, בקריה בתל אביב. בפתח הפגישה אמר להם נתניהו: "הייתי שמח אם הייתי יכול להיות לכם היום איש בשורה. עד לרגע זה לא באה תשובה אמיתית של חמאס. הם עדיין מחזיקים בדרישות בלתי מקובלות. הם לא ששים להתקדם, הם גם רוצים להבעיר את השטח ברמדאן. זה הניסיון שלהם, זאת המטרה שלהם".
14/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
מנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט, צ'אק שומר, קורא לקיים בחירות בישראל, בנאום בסנאט בו הזהיר שישראל בהנהגתו של בנימין נתניהו נמצאת בסכנה של הפיכה למדינה מצורעת (14.3.24). שומר, יהודי מניו-יורק ותומך נלהב של ישראל, הוא היהודי הבכיר ביותר בפוליטיקה האמריקנית, וכמנהיג הרוב קובע את סדר היום של הסנאט.
14/03/2024  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il