הרווח הנקי של חברת התקשורת פרטנר עלה ב-6% ברבעון השני של שנת 2024 ועמד על 57 מיליון שקלים. החברה הציגה צמיחה של 11% ברווח התפעולי והוא הגיע ל-90 מיליון שקל, וצמיחה של 4% ב-EBITDA המתואם ל-283 מיליון שקל.
העלייה מוסברת על-ידי צמיחה בהכנסות משירותים נייחים וירידה בהוצאות שכר ונלוות, בין היתר כתוצאה מהכרה בתגמולים מביטוח לאומי עבור עובדי החברה שנקראו למילואים בעקבות המלחמה, שקוזזו חלקית על-ידי ירידה בהכנסות משירותי נדידה כתוצאה מהשפעות המלחמה וסיום ההכרה בהכנסות נדחות מהוט מובייל עבור זכות שימוש ברשת הסלולר של החברה (ללא השפעה תזרימית).
העלייה ברווח הנקי נרשמה למרות ירידה של 3% בהכנסות פרטנר ברבעון השני של השנה, אשר הסתכמו בכ-823 מיליון שקל. זאת, כתוצאה מירידה של כ-5% בהכנסות משירותים, בקיזוז גידול בשיעור של כ-9% בהכנסות ממכירת ציוד ואחר.
מצבת מנויי הסיבים האופטיים של החברה הסתכמה ב-404 אלף בסוף הרבעון, עם צמיחה של 15 אלף מנויים. מנגד, במגזר הסלולר רשמה החברה ירידה של כ-8,000 מנויים הנובעת מירידה
של כ8- אלפים מנויי פוסטפייד.
לדברי מנכ"ל פרטנר,
אבי גבאי, החברה מאמינה בפשטות. "השקעות מדויקות, לצד שיפור מתמשך באיכות השירות ללקוח, מובילים למצוינות תפעולית, ללקוחות מרוצים יותר ולצמיחה ברווחיות. ממשיכים להעביר את הלקוחות שלנו לרשת הסלולר 5G הטובה בעולם ולתמוך בחברה הישראלית, בלקוחותינו המפונים ובכוחות הביטחון", אמר.