27% מהישראלים השקיעו סכומים עצומים באמצעי ביטחון ומיגון הדירה בה הם גרים (דלתות, מנעולים, סורגים ומערכות אזעקה). כך עולה (יום ב', 28.6.04) מסקר שנערך על-ידי חברת מולטילוק באמצעות מכון מותגים.
הסקר נערך בקרב מדגם מייצג של 507 מרואיינים בוגרים בנושא הרגלים שונים הקשורים למיגון דירות.
18.5% מתוך אלה שהשקיעו כספים על אמצעי ביטחון ומיגור הדירה, הוציאו מעל 10,000 ש"ח על מיגון הדירה, 33.4% הוציאו סכום שבין 3,000-10,000 ש"ח על מיגון הדירה ו-48.1% השקיעו עד 3,000 ש"ח במיגון הדירה.
ממצאי הסקר עוד הראו, כי קיים הבדל בין ההשקעה של הגברים לנשים - גברים השקיעו במיגון הדירה פי 2.5 מאשר נשים.
כמו-כן עולה, כי רוב הציבור שהשקיע במיגון דירתם הינם תושבי גוש דן (53%) לעומת מרואיינים המתגוררים באזורים אחרים (34%-47%).
בסקר נשאלה השאלה, על מי סומכים בעלי הדירות להשאיר בידם את המפתח לדלת הכניסה לביתם. 76% ציינו שהם מסרו לאדם נוסף לפחות את המפתח לדלת הכניסה, מתוכם: 26% לכל בני המשפחה, 22% לשכן, 18% לילדים, 4% לאחים, 4% להורים, 4% לחברים, ו-2% בלבד לעוזרת.
שמעון שקל, מנכ"ל מולטילוק, מסר: "מתוצאות הסקר בולטת התופעה שהישראלים רואים חשיבות רבה במיגון הבית והנתונים מצביעים על נתון כמעט כפול בתחום זה לעומת ההשקעות של תושבים במדינות מערב אירופה בתחום זה".