הפרסום בארבעת העיתונים הגדולים עלה ביוני ב-19% בממוצע, כאשר העלייה החדה ביותר נרשמה ב"ידיעות אחרונות" ו"מעריב" - כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום, הבודקת את הקפי הפרסום במדיה.
נפח הפרסום ב"ידיעות אחרונות", כפי שנמדד בידי יפעת על בסיס ספירת אינטשים של מודעות בעיתונים, זינק ביוני ב-34%, לאחר שבמאי היה "ידיעות" העיתון היומי היחיד שבו נרשמה ירידה בפרסום.
היקף הפרסום ב"מעריב" צמח ביוני ב-26%. עם זאת, ביוני היה נפח הפרסום ב"מעריב" וב"ידיעות אחרונות" דומה מבחינת מספר האינטשים - 114 אלף אינטש בכל אחד.
ב"גלובס" נרשמה ביוני עלייה של 13% בנפח הפרסום ואילו ב"הארץ" גדל הפרסום ביוני ב-6% בלבד. במאי רשם "הארץ" את העלייה החדה ביותר בנפח הפרסום מבין העיתונים היומיים, 20%, לפי נתוני יפעת.
נפח הפרסום הכולל באינטשים ב"הארץ" היה ביוני כ-116 אלף אינטש. ואולם, יש להביא בחשבון ש"הארץ" הוא היחיד מבין העיתונים היומיים המתפרסם בפורמט גדול, וגם שטחי המודעות בו גדולות יותר בהתאם.