איגוד חברות הפרסום בישראל יזם פגישה עם בכירים מהרשות השנייה בנושא ניסוח הקוד האתי לפרסום בטלוויזיה. בפגישה השתתפו יו"ר איגוד חברות הפרסום רמי שלמור, מנכ"ל האיגוד יגאל בראון, דרור קליסקי מועדת האתיקה של האיגוד וכן מוטי שקלאר, נחמה לאור וסיגל ביטון מהרשות השנייה.
נציגי איגוד הפרסום הבהירו את עמדתם כי לא ייתנו יד לקוד אתי שייכתב ללא המעורבות וההסכמה של הפרסומאים המפרסמים וגופי השידור. האיגוד חזר על הצעתו להקים ועדה עליונה שתכלול את אנשי הרשות השנייה, גופי שידור ואת איגודי הפרסומאים והמפרסמים.
כמו כן, הוצע שהוועדה העליונה תמנה תת-ועדה שתכלול אנשי מקצוע מתחום הפרסום, המפרסמים, אנשי אקדמיה, תרבות וחברה שינסחו את הקוד האתי לפרסום בטלוויזיה.
יגאל בראון, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום: "הפגישה עם אנשי הרשות הייתה חיובית וטובה. שני הצדדים קיבלו על עצמם לבחון את ההצעה מתוך רצון ליישם אותה בפועל. אנו סבורים כי ניסוח חד צדדי של קוד אתי או חקיקה, לא יביאו לפתרון הסוגיה. רק שיתוף פעולה והסכמה של הפרסומאים, המפרסמים, גופי השידור והרשות השניה, יאפשרו לנו לגבש ביחד קוד אתי לפרסום שכולם יעמדו מאחוריו ויפעלו על פיו".