בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
יוסי בן-טוב פותח משרד פרסום אידיאולוגי
|
המשרד יעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם המחלקה לתקשורת קהילתית, של החברה למתנ"סים הממשלתית, ויציע ללקוחותיו עד 90 צוותי עריכה וצילום, וחממות קריאטיב קהילתיות הפרושות בכל רחבי הארץ
"קהילות בע"מ" הוא משרד פרסום חדש - חברתי ואידיאולוגי, שפתח יוסי בן-טוב (המנכ"ל לשעבר והיוזם של מקאן קהילות) בשיתוף עם איש העסקים משה בן משה ובתמיכתו הכלכלית. המשרד יפעל במספר רבדים שונים ויספק ללקוחותיו שירותים קהילתיים מגוונים תוך חיבור בלתי אמצעי עם הקהילה שהיא למעשה גם קהל היעד הפרסומי. בן-טוב מוסר, כי קהילות בע"מ תפעל לשיתוף פעולה סינרגטי וערכי בין המגזר העסקי למגזר השלישי תוך ביטול המחיצות בין תומך לנתמך על-ידי הקניית ערכים וידע, חינוך, הכשרה מקצועית- והעצמת חברי הקהילה לשימוש נכון במדיה לצורכיהם. הבסיס הרעיוני לפעילות המשרד הוא נתינת הכלים והבמה למגזרי הפריפריה, על-מנת לאפשר להם להביע אמירות חברתיות אותנטיות ואף מחאתיות- כאשר האמירה החברתית (המסונכרנת עם ערכי הלקוח) באה מהם שייכת להם, ועל זה הם מקבלים תמורה ולא תרומה. השירותים אשר אותם תספק קהילות בע"מ כוללים: ניהול אסטרטגיות פרסום חברתיות והפקת קמפיינים חברתיים ואידיאולוגיים, ייזום שיתופי פעולה בין המגזרים על בסיס פורמטי מדיה חדשים - התחום האפור שבין יח"צ לתוכן ופרסום, פיתוח תחום הפרסום החברתי-מקומי, בהפקה קהילתית, וניהול וקידום רשת חממות קריאטיב- כשלוחת הקריאטיב הקהילתי. ללקוחותיה המסחריים - תציע קהילות בע"מ - יעוץ אסטרטגי לתכנון מערך פרסום ופעילות חברתית ארוכת טווח בתיאום עם צרכי הלקוח, ערכי המותג והאסטרטגיה הפרסומית הכוללת, הפקת קמפיינים חברתיים בשיתוף מערך הקריאטיב הקהילתי הייחודי לחברה והפקה בפועל למימוש אסטרטגית הפרסום והפעילות החברתית, בכל החזיתות, וכמו כן גם עריכת משוב על האפקט החברתי והשיווקי של הפעילות הפרסומית והחברתית. לארגונים חברתיים, עמותות ומלכ"רים, גופים המקדמים אג’נדות חברתיות ואידיאולוגיות תציע קהילות בע"מ: תכנון אסטרטגיות פרסום והסברה המקדמות את הפעילות התקשורתית של הארגונים, הפקה בפועל למימוש אסטרטגיות הפרסום וההסברה בשיתוף מערך הקריאטיב הקהילתי-תיאום שיתופי פעולה עם המגזר העסקי ושילוב בין עבודת השטח של הארגונים לבין אסטרטגיות הפרסום החברתי של הלקוחות המסחריים. יוסי בן-טוב, מנכ"ל קהילות בע"מ: "בתקופה אשר בה אפקטיביות של הפרסום הקלאסי הולכת ומתדרדרת לנו מול העיניים הפרסום חברתי הוא נישה ההולכת ומתרקמת במהירות, ומשקפת את השינויים התרבותיים. עשורים של תחרות אגרסיבית בשוק דינמי ופתוח הביאו לשחיקת ערכי היסוד המשותפים לכולנו, ובעקבות כך גם לשחיקת הערכים המבדלים בין מותגים, מוצרים, שרותים וחברות. תורות המיתוג עשו מסלול ארוך לפני שהשלימו מעגל וחזרו לנקודת המוצא העומדת במהותה של זהות- ערכים מובהקים ותקשורת אמינה. זהות נוצרת על-ידי שני גורמים עיקריים - הצהרה תדמיתית והתנהגות שמגבה את ההצהרה. אמינות היא מונח מפתח- היא טמונה בהתנהגות, בפעילות בשטח. פרסום חברתי נשען על עקרון מאוד פשוט, שהולך וצובר פופולריות בעולם בקרב מגזרים רבים, כל כך פשוט ששכחנו שעל העיקרון הזה כל חיינו מושתתים - שיתוף פעולה בר-קיימא. הפרסום החברתי מחבר בין הצורך של מותג בבידול ובניכוס ערכים רגשיים ובעלי משמעות משותפת לקהילה שלמה, לבין אג’נדה חברתית או מטרה אידיאולוגית בעלת ערכים הולמים ומשלימים לערכי המותג. פרסום חברתי משתמש בפורמטים חדשים ורווחים הנתפרים במיוחד לצורך שנוצר בקידום אג’נדות חברתיות במדיה פופולרית. במודל הייחודי של קהילות בע"מ - הקהילה עצמה היא שחקן המפתח במערך- היא בבת אחת גם קהל הצרכנים הפתוח בפני המסר החברתי והפרסומי\תדמיתי, היא גם המקור ממנו נובע הצורך באג’נדה החברתית, ובמודל הספציפי של קהילות בע" יש לה תפקיד קריטי נוסף- היא הגורם המנסח את המסר, ובכך היא מבטיחה ומאשרת את אמינותו". בן-טוב מוסיף: "המה - אומרים בפרסום - נכשל, האיך עושים פרסום - נכשל. הגיע עידן המי. מי מייצר את הפרסומת, הגיע עידן הקהילה".
|
תאריך:
|
05/08/2004
|
|
|
עודכן:
|
05/08/2004
|
|
מחלקה ראשונה
|
|
למעלה מ-400 איש פקדו ביום שני האחרון את אודיטוריום הכנסת, לרגל הקרנת הסרט "מקודשת", זוכה פרס וולג'ין לקולנוע ישראלי תיעודי לשנת 2004. הקרנת הסרט, בבימויה של ענת צוריה ובהפקת עמית ברויאר, התקיימה במסגרת דיון מיוחד שקיימה ועדת הכנסת לקידום מעמד האישה, בראשותה של ח"כ גילה גמליאל.
|
|
|
יש צורך בהליכה של 15 קילומטר כדי להוריד את כמות הקלוריות של ארוחת ביג-מאק, כך לדברי תזונאים בריטיים.
|
|
|
ימים אחדים לאחר פרסום הידיעות על ניסיונה של ישראל למנוע מכירה אמריקנית של טילי אוויר-אוויר לירדן, גילה שר החוץ הירדני, מרוואן מועשר (יום ד', 4.8.04), כי ארצו החליטה לבטל ביקור מתוכנן בישראל של משלחת רשמית. מועשר נימק את הביטול ב"מצב הפנימי בישראל".
|
|
|
הצלם הידוע הנרי קרטייה-ברסון, אחד מהצלמים החשובים ביותר של המאה ה-20, נפטר בגיל 95, בצרפת.
|
|
|
הויאגרה - התרופה לטיפול באימפוטנציה, יכולה להגן על מטפסי הרים ולמנוע מהם לפתח בעיות ריאה הקשורות לעיתים עם המצאות בגובה רב, כך גילו חוקרים מאוניברסיטה גייסן שבגרמניה.
|
|
|
|
|
|
דן מרגלית
יתכן כי בימים אלה אתם נושכים את השפתיים ומשלימים עם החלטות הנראות לכם בלתי נכונות לא, זה כבר לא זה, הממשלה בדרך להחלטות פליליות
|
|
|
מנחם רהט
הגאון היהודי בסדר גודל בלתי נתפס, שזכרו הלך ונשתכח מאז פטירתו, אשר חי ומת תחת מעטה סמיך של מסתורין, חוזר בימים אלה למודעות הציבור בזכות שני מפעלי מחקר וזכרון שנחשפים עכשיו: ספר חדש...
|
|
|
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף וכרגיל - איתמר בן-גביר
|
|
|
דרור גרין
ובאמת, אם נתבונן בהיסטוריה האנושית נגלה שחסרי האמפתיה שבחרו באנוכיות וברוע, הם פסיכופתים ששלטונם הוביל לאסונות גדולים ולהשתלטות הרוע, ומן הצד השני מי שבחר באמפתיה, בשיתוף, בסובלנות...
|
|
|
מיכאל מירו
שימו לב מה מצבם הכלכלי של ראשי המדינות על כל סוגי המשטר שבהן, שימו לב גם למנהיגי ארגוני טרור, לכולם יש הון אישי מעבר לסביר, חומר למחשבה
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|