רשת שופרסל הכריזה הבוקר (ד', 18.8.04) במסיבת עיתונאים, על מיתוג מחלקת הנון-פוד בתחום כלי הבית וטקסטיל לבית וכינוס מוצריה תחת מותג חדש - "ONE", בהשקעה של 750,000 ש"ח.
שלומי גינדי, סמנכ"ל שיווק וסחר של רשת שופרסל, מסר: "רשת שופרסל מתמקצעת וממתגת את תחום כלי הבית והטקסטיל לבית תחת מותג פרטי בדומה לרשתות בינלאומיות. זאת במסגרת פיתוח תחום הנון-פוד והפיכתו לחלק משמעותי ברשת שופרסל.
מטרת המיתוג היא לנכס את המוצרים הנמכרים בתחום, שמרביתם הם יבוא עצמי של הרשת ולהעניק ללקוח חווית קניה המשלבת איכות מוצר ומחיר שווה לכל נפש. המוצרים איכותיים ועומדים בביקורת ובתקנים מחמירים".
עוד הוסיף גינדי כי, "מטרת מהלך זה, הינו לחזק את מעמדה של הרשת כמקום המוביל לקניית מתנות בכלל ולחג בפרט. רשתות שופר-סל ובראשן קוסמוס ויוניברס קלאב, יהוו מוקד לצריכה שוטפת בתחומי הבית ולא רק מזון. אנו מצפים שהמהלך יביא לקוחות נוספים שיראו בנו אופציה לקניית מתנות החג".
גינדי אמר, כי שוק כלי הבית והטקסטיל לבית בישראל מוערך בכ-1.6 מיליארד ש"ח ומחזור המכירות של שופרסל עומד על כ-130 מיליון ש"ח.
איריס אלקוני, מנהלת הנון-פוד בשופרסל, ציינה: "תהליך המיתוג נותן מימד איכותי ויוקרתי לתחום ויחד עם שיפור הנראות במחלקות יצעיד את מכירות קדימה".
אלקוני הוסיפה ואמרה, כי "אחד הדברים החשובים במהלך המיתוג היה לשדרג את מגוון המוצרים ולהשאירם במחיר אטרקטיבי ושווה לכל נפש. למרות השדרוג באיכות המוצרים, המחירים נשארו כפי שהיה נהוג בחגים קודמים. מהלך זה ימשיך גם במחלקות אחרות בתחום הנון-פוד וימשיך ליצור בידול של רשתות שופר-סל מול קמעונאי המזון האחרים".
המיתוג החדש יכלול:
ONE TABLE - מערכות כלי אוכל, כלי הגשה, סכו"ם כוסות וכל מה שמיועד לשולחן אירוח.
ONE BEDROOM - מצעים, שמיכות מכל הסוגים, כריות שינה.
ONE KITCHEN - כלים למטבח, סירים, מגבות מטבח, ששת, מחבתות, תבניות אפיה וקופסאות פלסטיק לאחסון.
ONE BATH - מגבות, סט כלי רחצה, שטיחי אמבט ועוד.
ONE HOME - כלי נוי לבית: אגרטלים, מעמדים לנרות וטכסטיל לבית כמו מפות שולחן, כריות נוי, מפות ראנר, וילונות וכדומה.
בכל סניפי הרשת בהם תוקם המחלקה של "ONE" יוכל הלקוח לארוז את הכלים בנייר עטיפה עם שקית ממותגת שיהפכו את חווית הקנייה לזהה לזו שבחנות כלים ייעודית.