חברת הביטוח מגדל, הספונסרית של הג'ודוקא אריק זאבי, העלתה קמפיין פרסומי בכיכובו של זאבי, בהשקעה של 100 אלף דולר.
הקמפיין עלה ב-450 שלטי חוצות למשך 12 יום. הסלוגן של מסע הפרסום הוא: "כדי לזכות במדליה אולימפית, צריך גב חזק. לי יש את מגדל".
זאבי, שזכה במדליית ארד, הוא הישראלי הראשון שזכה במדליה באולימפיאדת אתונה. מגדל היא נותנת החזות הראשית של זאבי ב-30 החודשים האחרונים.
עם זכייתו במדליה, הודיע מנכ"ל מגדל, איזי כהן, כי החברה תעניק לספורטאי 300 אלף שקל ותמשיך לתת לו חסות במהלך ארבע השנים הבאות, עד לאולימפיאדת בייג'ין.
כהן ציין כי בשנתיים וחצי האחרונות העניקה החברה לזאבי 3,000 דולר בכל חודש כדי לאפשר לו להתאמן ללא בעיות כלכליות.
חברת עלית היא נותנת החסות הראשית לגולש גל פרידמן, שזכה במדליית זהב בשיוט המיסטראל. החוזה ביניהם מסתיים בתום האולימפיאדה.