|
|
סטארבקס, מזוהה עם קרי
|
|
|
|
מקדונלדס, מזוהה עם בוש
|
|
|
|
|
בסקר שנערך החודש בארה"ב התבקשו אנשים לזהות את המועמדים לנשיאות, ג'ון קרי וג'ורג' בוש, עם מותגים מובילים. עורכי המחקר ציינו כי שני המועמדים לנשיאות זוהו עם מותגים חזקים.
המותגים שעימם זוהה בוש על ידי אנשים שאמרו כי בכוונתם להצביע עבורו היו IBM, פורד ובאדווייזר. בקרב אנשים שאינם מתכוונים להצביע עבורו, או עדיין מתלבטים, זוהה בוש עם המותגים דאנקן דונטס, קיי-מארט ומקדונלד'ס.
המועמד הדמוקרטי, ג'ון קרי, זוהה על ידי אנשים המתכוונים להצביע עבורו עם מותגים דוגמת הייניקן, אפל ו-BMW. מתנגדיו של קרי זיהו את המועמד הדמוקרטי עם המותג סטארבקס, כמו גם עם המותג BMW.
המחקר, שערכו חברת המיתוג לנדור אסושיאייטס וחברת המחקר פן, שון וברלנד, נערך בין ה-6 ל-11 באוגוסט, ורואיינו במסגרתו למעלה מ-1,200 אנשים במדגם מייצג של ציבור המצביעים הרשומים אשר מתכוון להצביע בבחירות הקרובות לנשיאות בארה"ב.