רשת מלונות "רימונים", מסיימת בימים אלו תהליך של רה-אירגון בשירות הלקוחות הרשתי, ומשיקה מערך שירות לקוחות רשתי ממוחשב, בהשקעה כוללת של כ-150 אלף ש"ח.
מערך השירות המתקדם המוצע ללקוחות הרשת, מגובה במערך מחשוב מהמתקדמים בעולם וכולל:
- מרכז הזמנות רשתי, שייתן שירות הזמנות ומענה טלפוני לכל מלונות הרשת;
- מועדון לקוחות "רימונים קלאב", שיעניק מבחר הטבות, פינוקים ושדרוגי אירוח לחברים בו;
- אתר האינטרנט של הרשת
www.rimonim.com, יגבה את מערך השירות ומועדון הלקוחות;
מרכז הזמנות רשתי ואתר האינטרנט
המרכז, שהוקם בקומת משרדי הנהלת רשת מלונות "רימונים" במלון "רימונים אופטימה" (רמת גן), יפעל בשעות 19:00 - 8:00 (בקיץ :22:00 - 8:00). המרכז יציע שירות לכל בתי המלון של הרשת ויסייע לנופשים בהתאמת המלון לאופי החופשה המתאימה להם.
במקביל, פועל אתר האינטרנט (
www.rimonim.com), המאפשר לקבל את כל המידע על בתי המלון של הרשת, עדכונים על מבצעים מיוחדים הרשמה למועדון הלקוחות ועוד.
מועדון לקוחות רשתי "רימונים קלאב"
מועדון הלקוחות "רימונים קלאב" מציע לנופשים החברים בו הטבות של לקוחות מועדפים והטבות לנופשים חוזרים.
בין ההטבות המוצעות: 10% הנחה על אירוח במלונות הרשת, החל מהחופשה השניה, עדיפות בהזמנת חדרים וברשימת המתנה, שדרוג ועדיפות בבחירת החדר במלון, זירוז הליכי קבלה ועזיבה, עיתון יומי בחדר כל בוקר, 10% הנחה על מזון ומשקאות ובהזמנת טיפולים בספא במלונות הרשת ועוד. כמו כן, יהנו חברי המועדון מהגרלות שמתקיימות אחת לרבעון, המזכות את הזוכים בחופשה חינם במלונות הרשת.
חמדה הופמן, מנכ"לית רשת מלונות "רימונים", מציינת כי " כרשת מלונות ומקצועית אנו רואים בהשקת מערך השירות המתקדם אמצעי הכרחי לחיזוק הקשר בין קהל לקוחותינו וקהל הסוכנים והבטחת מענה מהיר ויעיל".