חברת בזק און-ליין, המתמחה בשירותי contact center, מערכות מענה קולי, וחברת EDS, חברת שירותי טכנולוגיית המידע האמריקנית, חתמו על הסכם שיתוף פעולה למשך 4 שנים.
במסגרת ההסכם תספק EDS שירותי הוסטינג (hosting) לשרתי חברת בזק און-ליין. בעזרת השרתים תיושם טכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת שירות ייחודי וראשוני בישראל, שירות CCOD (Contact center on demand) שמשמעו - העתקת כל שירותי הקונטקט סנטר, מוקד טלפוני ממוחשב לשירות טלפוני ולמכירות טלפוניות, למחשב הפרטי של הלקוח.
שירות זה חוסך את הצורך בהקמה פיזית של מערך טכנולוגי מלא, הכולל חוות שרתים, ורכישת תוכנות וחומרה מתקדמות. המשמעות: חסכון כספי מיידי ללקוח, גמישות רבה ומיידית במספר העמדות הטלפוניות ותשלום מדויק עבור היקף הפעילות הנצרכת בכל רגע.
נמסר כי במסגרת ההסכם תספק חברת EDS שירות ותמיכה לשרתים. EDS ובזק און-ליין ישתפו פעולה גם בשיווק השירות בקרב חברות שיש להן צורך בהפעלת קונטקט סנטר. גלעד עמית, סמנכ"ל שיווק בזק און-ליין "ההסכם עם EDS נחתם לאחר שמצאנו כי הפתרון שחברת EDS נותנת לנו, הינו המתקדם ביותר עבור צרכי הלקוחות שלנו, גם כיום, וגם מבחינת ההתפתחות העתידית של עולם הקונטקט סנטר בארץ ובעולם".
בזק און-ליין תהפוך כעת להיות החברה היחידה בישראל בתחום הקונטקט סנטר, המספקת את כל מגוון שירותי הקונטקט סנטר הקיימים כיום בעולם, מרמת האינסורסינג המלא (מוקד טלפוני אצל הלקוח) ועד להעברת כל פעילות המוקד הטלפוני לאאוטסורסינג (מוקד טלפוני חיצוני לחלוטין).