יורוקום, נציגת Nokia בישראל, הודיעה היום (ד', 23.2.05) כי החברה סיימה את שנת 2004 עם גידול של מעל 50% במכירות ונתח שוק של למעלה מ-60% בשוק הטלפונים הסלולריים בטכנולוגית ה-GSM.
בשנה החולפת עמדו מכירות NOKIA בישראל על קרוב למיליון טלפונים סלולריים וב-11 שנות קיומה, מכרה יורוקום מעל 5 מיליון מכשירי NOKIA בארץ.
אילן גרינבוים, מנכ"ל החברה, מסר כי "זהו מספר שיא בתולדות החברה ואנו גאים מאוד בהישג זה. הגידול הדרמטי שהשגנו במכירות המכשירים ב-2004 נובע מהיכולות שלנו לענות לכל הסגמנטים: צעירים, עסקי, אופנתי, נישות מיוחדות, חובבי משחקים, מאמצי חידושים וכד'".
2004 התאפיינה בשילוב של השקות מוצרים שונים שפונים לקהלים השונים בישראל, יחד עם מאמץ שיווקי ברמה האסטרטגית - ביסוס מעמדו של המותג NOKIA ברמת התדמית המשולב עם פרסום משותף ברמה הטקטית יחד עם המפעילים הסלולריים סלקום ופרטנר.
לדברי גרינבוים, ב-2004 הגדילה יורוקום NOKIA את תקציבי הפרסום והקד"מ לסכום שיא של מעל 5 מיליון דולר.
עוד עולה, כי ישנו זינוק של למעלה מ-50% בהעדפת NOKIA בקרב הצעירים בישראל במהלך 2004. בהתייחס לנתון זה ציין גרינבוים כי "הצעירים והנוער מהווים יעד אסטרטגי מספר 1 ב-NOKIA העולמית כמו גם בישראל".