בזק בינלאומי סיכמה את פעילותה לשנת 2001, והציגה שיפור בפרמטרים העסקיים והשיווקיים של החברה. מגמת השיפור באה לידי ביטוי בביצועי הרבעון האחרון של שנת 2001, בו עברה החברה לראשונה לרווח תפעולי.
על-פי אומדני הביצוע, הסתכם הרווח התפעולי של החברה ברבעון האחרון בכ-1.9 מיליון ש"ח, לעומת הפסד של 72.6 מליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד וכ-6 מיליון ש"ח ברבעון הקודם.
ברבעון הרביעי של 2001 מציגה החברה ירידה חדה בהפסד הנקי, אשר הסתכם בכ-4 מיליון ש"ח לעומת הפסד של כ-94 מיליון ש"ח ברבעון המקביל ו-14 מיליון ש"ח ברבעון הקודם.
בסיכום שנת 2001 תרשום בזק בינלאומי הפסד נקי של 76 מיליון ש"ח, לעומת הפסד נקי של כ-208 מיליון ש"ח בשנת 2000. ההפסד התפעולי של החברה הסתכם בשנת 2001 בכ-40 מיליון ש"ח, לעומת הפסד תפעולי של כ-152 מיליון ש"ח בשנת 2000.
הכנסות החברה ירדו בשיעור קל של כ-1.7%, והסתכמו בכ-669 מיליון ש"ח, לעומת כ-681 מליון ש"ח בשנת 2000, זאת כתוצאה מההאטה במשק, החרפת התחרות והשחיקה במחירים.
בחברה מציינים, כי העובדה שהיקף ההכנסות נשמר ב-2001, במקביל לכך שהחברה הציגה שיפור ניכר בצד ההוצאות, נובעת מצעדי ההתייעלות בהם נקטה החברה במהלך השנה.
בבזק בינלאומי מציינים, כי ההפסד הנקי המתוכנן בתוכנית העסקית ב-2001 עמד על כ-118 מיליון ש"ח, מול הפסד נקי בפועל של כ-76 מליון ש"ח. ההפסד התפעולי המתוכנן עמד על כ-90 מיליון ש"ח, מול הפסד בפועל של כ-40 מיליון ש"ח.
בשנת 2001 גדל מספר מנויי האינטרנט הפרטיים של בזק בינלאומי בכ-44% והסתכם בכ-305 אלף מנויים. החברה מציינת כי נתח השוק שלה עומד נכון להיום על 22%. לחברה 25,000 מנויי אינטרנט מהיר המהווים כ-50% משוק זה.
על-פי ההערכות, במהלך שנת 2002 יגדל שוק האינטרנט המהיר לכ-120 אלף מנויים, לעומת כ-50,000 מנויים כיום. בזק בינלאומי מתכננת להשקיע בשנת 2002 כ-100 מיליון ש"ח בתשתיות באינטרנט המהיר, במטרה להשיג את יעדיה בשוק זה.
מנכ"ל החברה, קובי חיון, ציין כי החברה מתכננת מספר יעדים לשנת 2002, ביניהם: מעבר לרווח נקי, שימוש במקורות מימון עצמיים ללא סיוע של חברת-האם, ושמירה על היקף השקעות גבוה שיעמוד על כ-230 מליון ש"ח.