חברת פרנטר זכתה במרכז התקשורת הסלולרית שפרסמה חברת אל על, ולמעלה מ-2,000 מנויים חדשים מקרב עובדי אל על הצטרפו לאחרונה ליותר מ-1.5 מיליון לקוחות רשת orange בישראל.
אל על בחרה ברשת orange, בעיקר לנוכח הפריסה הרחבה של שירותי orange בינלאומי, המקיפים כיום 228 רשתות ב-94 מדינות ברחבי העולם, ובהם כל יעדי אל על. שירותי orange בינלאומי חיוניים לעובדי החברה, המרבים בנסיעות לחו"ל, ובמיוחד לאנשי צוות האוויר של החברה, כך נאמר באל על.
סמנ"כל השיווק והמכירות בפרטנר, אפי רוזנהויז, אמר כי פרטנר זכתה בהסכם לאחר מו"מ מורכב מול נציגי ההנהלה והוועדים, שהפגינו בקיאות רבה במכלול שירותי ה-GSM, ובכללם שירותי orange בינלאומי. רשת orange בינלאומי מכסה את כל יעדי אל על באירופה, בסין, בהונג קונג, בתאילנד, בהודו, באפריקה, בקנדה ובארה"ב. בכל אחד ואחד מיעדים אלה, ניתן לעשות שימוש בשירותי orange בינלאומי.
ההסכם מקיף הן מכשירי טלפון לשימוש בתפקיד על-ידי עובדי החברה, והן מכשירים עבור עובדים ובני משפחותיהם. עם חתימת ההסכם, קיימה orange מבצע מיוחד, במסגרתו "נצבע בכתום" מתחם אל על בנמל התעופה בן-גוריון, כולל הקמת דוכני מכירה, הסברה והדרכה.