|   15:07:40
  יפעת גדות  
עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת

מי הישראלית שתוביל את הקמפיין הבא של דאב?

דאב מחפשת אחר נשים ישראליות "אמיתיות" את לא צריכה להיות במידות של דוגמנית כדי להוביל את הקמפיין של דאב" בעקבות הקמפיין מעורר הגלים של "דאב" בעולם, לסדרת מוצרי טיפוח הגוף ה"מעצבים" מחפשת יוניליוור ישראל נשים ישראליות להובלת קמפיין דומה בארץ
12/04/2005  |   יפעת גדות   |   חדשות   |   תגובות


קמפיין דאב לסדרת מוצרי טיפוח הגוף ה"מעצבים" (FIRMING), המוצג בעולם, מבוסס על המסר כי ליופי הנשי גוונים רבים. אין אידיאל אחד של יופי אלא כר רחב ועשיר של נשים יפות ואמיתיות. בקמפיין העולמי הוצגו נשים שאינן דוגמניות כשהן לבושות בהלבשה תחתונה. נשים המוכיחות כי לא צריך להיות דווקא דוגמנית דקיקה ו"מושלמת" כדי להיראות נפלא.

בהמשך להצלחה העולמית, החליטה חברת יוניליוור עם המותג דאב להעלות קמפיין דומה בארץ, באמצעות משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, בהשתתפות נשים ישראליות אמיתיות שאינן דוגמניות, אשר יובילו את הקמפיין לסדרת טיפוח העור החדשה.

מודעות גיוס יפורסמו בימים הקרובים בעיתונות נשים, באינטרנט ובמועדוני ספורט לנשים (סטודיו C) אשר יאפשרו לכל אישה להציע את עצמה לצילומי הקמפיין דרך אתר האינטרנט של דאב: www.dovewoman.co.il.

את מודעות הגיוס תלווה הסיסמא "את לא צריכה להיות במידות של דוגמנית בכדי להוביל את הקמפיין הבא של דאב".

מיכל גולדמן, מנהלת השיווק של תחום טיפוח הגוף והבית, ביוניליוור ישראל: "האסטרטגיה של המותג דאב בעולם היא לשבור את סטריאוטיפ היופי הנשי התקשורתי המקובל והחד מימדי. המותג ממחיש בשפה התקשורתית והפרסומית שלו כי יופי נשי יכול לבוא באינספור צורות וגוונים וההגדרות של "יפה" או "לא יפה" הן רחבות ועמוקות הרבה יותר מכפי שאנו מורגלים לחשוב.

קמפיין סדרת טיפוח הגוף (Firming) תומך במובהק ברעיון זה, והעובדה כי מדובר בסדרת מוצרים חוצת קטגוריות מחזקת את תפיסתו של דאב כמותג-על בעיני הצרכנית וכן את ערכי היופי העומדים בבסיסו".

החיפוש אחר פתרונות ממוקדים לחיטוב ועיצוב העור, הוא מגמה צרכנית חזקה בעולם, אשר הגיעה גם לארץ, כאשר סדרת המוצרים החדשה של דאב נותנת מענה על לצורך זה.

סדרת מוצרי טיפוח הגוף ה"מעצבים" (FIRMING), כוללת 3 מוצרים: סבון נוזלי מעצב, תחליב גוף מעצב, וג'ל-קרם לעיצוב אינטנסיבי. מוצרי הסדרה מכילים רכיבים כגון סרמידים, אצות ים וחלבון אלסטין, התורמים באופן אקטיבי לעיצוב העור, לחיטובו ולהגברת גמישותו.

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2004 בכ-42 מיליארד אירו.

יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המירב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.

תאריך:  12/04/2005   |   עודכן:  12/04/2005
מחלקה ראשונה
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שר האוצר, בנימין נתניהו, חתם על תיקון לתקנות מס הכנסה (כללים לאישור ולניהול קופות גמל), התשכ"ד-1964, שמטרתו, בין היתר, עידוד החיסכון הפנסיוני בקרב ציבור העצמאים בישראל.
12/04/2005  |  ענבל אביב  |   חדשות
דירקטוריון החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי, אישר לפני מספר ימים את הדוחות הכספיים של החברה לשנת 2004 ואת תוכנית העבודה לשנת 2005.
12/04/2005  |  ארי סירקין  |   חדשות

12/04/2005  |  יואב יצחק  |   חדשות
למפקחי השרות להסגר של השרותים להגנת הצומח וביקורת בגשרי אלנבי ונהר הירדן, ציפתה בסוף השבוע הפתעה לא שיגרתית בתיק יד של תושב חברון ששב מירדן.
12/04/2005  |  רפי גמסון  |   חדשות
שמונה מכללות וגופים העוסקים בתחום ההוראה וההדרכה מתמודדים על המכרז להפעלת קורסים לנהיגה נכונה וקורסי רענון שפורסם במסגרת תוכניתו של שר התחבורה, מאיר שטרית, לשפר את השירות לציבור הנהגים.
12/04/2005  |  גלית יצחק  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il