Audi הכריזה על קמפיין פרסום חדש עמו תצא בסוף השבוע לקראת השקת דגם ה-A4 החדש. הקמפיין, המלווה בסלוגן: Find your inner self, באמצעות משרד הפרסום ליניאל זינגר DDB, יכלול מודעות בעיתונות המודפסת, פרסום על שלטי חוצות ייחודיים לאורך נתיבי איילון והפקת אירוע השקה ענקי בפארק גני יהושע.
במסגרת אירוע ההשקה, שיערך ב-27 ו-28 באפריל (חוה"מ פסח), יוצג לראשונה בישראל מיצב וידאו-ארט ייחודי של האמן הישראלי רומי אחיטוב. 30 מקרנים יקרינו את המיצב ששמו Landscript printing על עצי הפארק שיהפוך ל"יער קסום" למשך שני לילות רצופים. באירוע שטרם נראה כמותו בישראל, ירגישו המבקרים במתחם שהם נשאבים לחוויה מרגשת של "חלום ליל קיץ". זוהי יריית הפתיחה לאירועי תרבות ואמנות נוספים שלהם תיתןAudi חסות במהלך שנת 2005.
המיצב יהיה פתוח לקהל ללא תשלום.
לצורך הקמפיין של ה-A4 הופקו מודעות ייחודיות בסגנון הגשטאלט, שמטרתן להמחיש חיבור גרפי בין החום האנושי והרגש לבין טכנולוגיה מוטורית במיטבה. הקונספט הייחודי הופק כולו עצמאית בישראל, ואינו נשען על חומר מחו"ל. ענבר נחשון, מנהלת חטיבת סיאט- Audi בישראל, מוסרת כי החדשנות של מסע הפרסום מתחברת לערכי המותג של Audi, שהם: חדשנות, טכנולוגיה עילית, ספורטיביות ועיצוב.