קבוצת מקסי מדיה, קבוצת פרסום חוצות, זכתה בזיכיון לפרסם על עמודי המודעות העגולים ברחובות תל אביב.
בתל אביב פזורים 257 עמודי מודעות עגולים אשר שימשו עד היום לפרסום מודעות מטעם העיריה, פעולות תרבות ובידור וגם לפרסום פירטי של תושבים.
היוזמה לשימוש בעמודי המודעות העגולים כמדיה פרסומית מסחרית, כמקובל בערים מרכזיות בעולם, היתה של החברה לפיתוח של עיריית תל אביב, ובמשא ומתן שהתנהל עם כמה חברות לפרסום חוצות וביניהן: מקסי מדיה, סהר, נור-סטאר וכנען זכתה חברת מקסי מדיה.
חברת מקסי מדיה משקיעה בפרויקט עמודי המודעות כ-2 מיליון שקל. עיקר ההשקעה היה ניקוי עמודי המודעות משכבות הדבק והמודעות שהצטברו עליהם במשך השנים ובהכנתם לפרסום מקצועי ואיכותי.
החברה תתקין על כ-160 עמודי מודעות הממוקמים במקומות הנצפים ביותר ראש מעוצב ובו תותקן תאורה פנימית אשר תאיר את המודעות בשעות החשיכה. צוותים של החברה עוברים לפחות פעם ביום בין עמודי המודעות כדי לנקותם מהפרסום הפירטי.
בחלקו הפנימי של העמוד הפונה למדרכה (רצועה של כ-60 ס"מ) ימוקם הפרסום העירוני.
בחברה מעריכים כי ההכנסות מפרסום על-גבי עמודי המודעות יהיו כ-2 מיליון שקל בשנה.
המשנה למנכ"ל מקסי מדיה, עופר גל, אמר כי הפרסום על עמודי המודעות של תל אביב פותח בפני החברה פתח לאפיק פרסומי חדש וייחודי אשר יוסיף גיוון לסל מוצרי פרסום החוצות שמציעה מקסי מדיה ללקוחותיה. מהניסיון בחו"ל הוכח כי עמודי מודעות עירוניים משמשים כמדיה חשובה בתמהיל הפרסום וקיימת גם תוכנית לעלות קמפיין ייחודי לעמודים אלו כפי שהיה בקמפיין הראשון שעלה עליהם של חברת שידורי הלווין - yes.
מקסי מדיה, בבעלות החברות עורק ופולאר תקשורת. החברה מחזיקה בכ-45 אחוז מאמצעי פרסום החוצות בישראל.