הממונה על הגבלים עסקיים אישר (21.4.05), את המיזוג בין ליוור ישראל בע"מ לבין קליר כימיקלים שיווק (1994) בע"מ.
ליוור היא חברה פרטית השייכת לקבוצת יוניליוור העולמית, העוסקת בייצור ובשיווק של דטרגנטים, טואלטיקה ומזון. בין מותגיה של ליוור ניתן למצוא את בדין במרככי כביסה, Cif בחומרי ניקוי לבית, פינוק בשמפואים ומרככי שיער, Dove בסבונים ותכשירי טיפוח גוף וכן מותגי מזון כגון: Knorr, תלמה, Lipton ועוד.
קליר, היא חברה פרטית העוסקת, בעצמה ובאמצעות חברות קשורות, במספר תחומים: ייצור ושיווק מוצרי נייר ומוצרי ניקוי למגזר המוסדי, שיווק מוצרי אריזה מניילון ומקרטון, שיווק ציוד ניקוי וכלי אוכל למטבח מוסדי וכן שיווק של כלים חד פעמיים.
במסגרת עסקת המיזוג, מעוניינת קליר לרכוש מליוור את המוניטין העסקי ואת זכויותיה בסימני המסחר של מותג "קלין". יש לציין, כי לליוור שמורה הזכות להמשיך לייצר, לשווק ולמכור את המוצרים אשר בעבר יוצרו, שווקו וסופקו תחת סימני המסחר "קלין", תחת סימני מסחר ושמות מותגים אחרים.
המיזוג הנדון הינו בעל השפעות פרו-תחרותיות בתחום האקונומיקה במגזר הקמעונאי, בו לסנו נתח שוק משמעותי. קליר רוכשת מליוור את המותג "קלין", באמצעותו היא מתכננת לחדור למגזר הקמעונאי בתחום האקונומיקה בפרט ובתחום חומרי הניקוי בכלל. כמו כן, ממשיכה ליוור לפעול אף היא במגזר הקמעונאי בתחום האקונומיקה, עם אקונומיקה אשר משווקת לאחרונה תחת מותג חדש. לאור זאת, אושר המיזוג.