ביהמ"ש לתביעות קטנות בת"א, קבע פיצוי בגובה 5,000 שקל, לשלושה נופשים, אשר הזמינו מסוכנות הנסיעות "אופיר טורס" נופש באי וביאכטה וגילו, כי האי בשיפוצים ומצב היאכטה ירוד. נקבע, כי היה זה מחובתה של הסוכנות לבדוק מה מצב האי והיאכטה, לפני ששלחה אליהם את הנופשים.
שלושה תובעים שונים הזמינו מאופיר טורס חופשה שכללה 5 ימי שהייה באי ו-5 ימים על יאכטה.
התובעים בוודאי זימזמו בליבם את שיר הנושא של LOVE BOAT וחלמו על עצי קוקוס, ים כחול אינסופי ומקומיים קטנים עם סומבררו מגישים להם משקאות עם מטרייה. אלא שמיד עם עלייתם ליאכטה, גילו התובעים שלא סובררו, לא דיילת בלונדינית חמודה ולא נעליים. לטענתם, היאכטה שקיבלו היתה ברמה ירודה ביותר כאשר השירותים היו מקולקלים והמיזוג לא עבד והאי אליו הגיעו היה תחת שיפוצים וביצוע עבודות במשך כל שעות היום.
אופיר טורס טענה, כי היאכטה היתה תקינה והיא נמכרת לנופשים על בסיס מידע שמקבלים באינטרנט. לגבי השיפוצים באי, טענה שלא ידעה על השיפוצים, ושאילו ידעה, לא היתה מעלה על דעתה לשלוח לאי נופשים.
ביהמ"ש קיבל את התביעה וקבע, כי עיון בתמונות שצרפו התובעים, מלמד כי אכן בוצעו עבודות שיפוצים ותשתית נרחבות באי, וכי המקום איננו מתאים לנופש. לגבי היאכטה, נקבע, כי התמונות שצרפו התובעים מלמדות, שאכן השירותים היו במהלך שיפוץ ולא פעלו.
באשר לטענת אופיר טורס, כי לא ידעה שבאי נערכים שיפוצים וכי קיבלה פרטים על היאכטה מהאינטרנט, קבע ביהמ"ש שמחובתה היה לברר ולבדוק את המצב העדכני של האי ושל היאכטה לפני ששלחה לשם את התובעים וכי הדבר מתחייב מחובת הזהירות הקיימת כלפי לקוחותיה.
לאור הקביעות האמורות, קבע ביהמ"ש, כי על אופיר טורס לפצות את התובעים בגין הליקויים שהוכחו על ידם, בסך של 5,000 שקל לכל אחד והוצאות משפט בגובה 500 שקל.
תק 007441/04 ניתן ביום 2.5.05