חברת "אלסינט" אשר רכשה זה מכבר את חברת האופנה "מנגו" בישראל, מכריזה על תחילת פעילותה. אריק בן זינו, אשר הוביל את מהלך הרכישה, התמנה למנכ"ל החברה בישראל. בחברה הוקם מטה הממוקם בבית אירופה-ישראל בת"א ומונה 10 אנשי צוות מהטובים בתחום האופנה והקמעונאות.
כיום, מפעילה "מנגו" שמונה חנויות רשת בפריסה ארצית בישראל. בכוונת החברה לפתוח חנויות רשת נוספות במיקומים אסטרטגיים בקניונים מובילים ברחבי הארץ. החנות הבאה שתפתח תהיה, ככל הנראה, ב"ארנה" שבמרינה הרצליה.
"מנגו" הנתפסת, כדברי מנהליה, כחברת אופנה בעלת ערכים גבוהים של אופנה ואיכות, משיקה מידי שנה ארבע קולקציות רחבות. היום (ג', 31.5.05) משיקה החברה את קולקציית הקיץ שלה בכל החנויות בישראל. הקולקציה כוללת למעלה מ-700 פריטי אופנה.
את קמפיין החברה בכל העולם מובילה הדוגמנית ליזי ג'אגר, בתם של מיק ג'אגר וג'רי הול הנתפסת בכל העולם כאייקון אופנה מוביל. החברה בישראל בוחנת בימים אלו מספר משרדי פרסום, על-מנת להעלות כבר בחודש הבא קמפיין ראשון בכיכובה של ג'אגר לתמיכה שיווקית בקולקציה החדשה.
אריק בן זינו, מנכ"ל "מנגו" ישראל: "לאחר שבע שנות פעילות בישראל, אשר נוהלו ישירות ממטה "מנגו" בספרד, אנו ניצבים בפני אתגר שיווקי גדול ובכוונתנו כחברה למקם את "מנגו" בצמרת מותגי האופנה לנשים בישראל. מנגו הינו מותג מוכר ואהוב בקרב נשות ישראל וידוע בעיקר בזכות האופנתיות שלו ואיכות מוצרים גבוהה מאד.
כחברה, בכוונתנו להרחיב ולהעמיק את הפעילות השיווקית ובכלל זה להשקיע תקציבים בשיווק ובפרסום ובמקביל לפתוח סניפים במיקומים אסטרטגיים ברחבי הארץ ובראשם סניף חדש בקניון ארנה. בימים אלו מבצעת רשת מנגו העולמית את חדירתה אל השוק האמריקני, מהלך אשר להערכתנו יקרין בהצלחתו גם על השוק הישראלי".
הזיכיון למנגו ישראל הלבשה והנעלה נרכש על-ידי חברת אלסינט בסכום של 2.85 מליון אירו בקירוב הכולל אופציה לרכישת חנות נוספת, והחוזה נערך לעשר שנים עם אופציה להארכה.
מנגו - רקע: בשנת 1984, פתחה MANGO את החנות הראשונה שלה בפסיאו דה גרסייה. כעבור שנה כבר היו ל-MANGO חמש נקודות מכירה בברצלונה. מרגע זה, עם פתיחת חנות בוולנסיה, החלה ההתרחבות בשוק המקומי.
מה שהיה בראשיתו צוות קטן החל לצמוח: עד 1988, היו לחברה 13 נקודות מכירה בספרד, והצורך במערכת טובה יותר לבקרת מלאי, לוגיסטיקה והפצה הלך והתבהר. בתקופה זו פותחו מערכות ייצור על בסיס פילוסופיית "בדיוק בזמן" (just-in-time), והוגדרו מושגי המוצר, עיצוב החנויות, איכות, מחיר ותדמית המותג. גישה עסקית יציבה זו היא שבזכותה מוצבה MANGO כמותג המוביל בענף הטקסטיל.
ב-1992, פתחה MANGO את חנותה ה-99 במספר בספרד, ומשם ואילך, עם פתיחת שתי חנויות בפורטוגל, החלה ההתרחבות לתוך השוק הבינלאומי. כעבור שנתיים הוצגה מערכת הניהול העסקי שמשמשת את החברה עד היום, ושמבוססת על צוותי התמחות מתואמים. התחרות העזה בשוק הטקסטיל הספרדי ונחישותה של MANGO לנצח בה, היו המפתח שלה להצלחה מעבר לגבולות ספרד. ב-1997, לראשונה, עבר נפח העסקים הבינלאומיים של מנגו את המכירות המקומיות, ובשנת 2004 הוא הגיע ל-73% מסך המכירות.
כיום מעסיקה MANGO יותר מ-5,650 עובדים. מתוכם 1,400 עובדים במשרדיה הראשיים של החברה ב-Palau-solita i Plegamans (ברצלונה). המשרדים הראשיים משתרעים על-פני 102 אלף מ"ר. עם זאת, כאשר מסתכלים מעבר למספרים, הרי שעושרה הרב של MANGO הוא באנשיה, צוות צעיר ונלהב שגילו הממוצע נע סביב 25, ו-85% ממנו הוא נשים.
למרות הצמיחה החזקה הזאת, לא איבדה MANGO את הרוח המקורית של חברה דינאמית. בתוך החברה, איש אינו פונה אל עמיתו (גם לא אל מייסד החברה) בפנייה הספרדית הרשמית "usted", וכולם נגישים בקלות. החברה ביססה את תרבותה על מערכות יחסים בין אנשים, על עבודת צוות ועל תרבות למידה. זו הסיבה לכך שהחברה מתוארת לעתים קרובות כחברה של אנשים, המשלבת צמיחה בינלאומית חזקה עם אווירת משפחה קרובה.