בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
נערת תפוזינה הג'ינג'ית חוזרת
|
קמפיין תדמיתי חדש לתפוזינה - עם פנים ג'ינג'יות חדשות ● השקעה של כ-1.5 מיליון דולר ● הקמפיין מציג את נערת תפוזינה החדשה - דמות ג'ינג'ית, יפיפייה וצעירה ● קמפיין מחזק את החיבור הטבעי של תפוזינה לפרי ● תחת המסר: "תפוזינה- עושה רק טוב"
יפאורה תבורי מציגה קמפיין תדמיתי חדש ומרענן לתפוזינה, בהשקעה של כ-1.5 מליון דולר, הכולל סרט פרסומת, שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24. הקמפיין, מעביר את המסר: "תפוזינה - עושה רק טוב". הסרטון תומך בערכי המותג ומחזק את החיבור הטבעי של תפוזינה לפרי, להרגשת החיוניות ולרעננות. הקמפיין צולם בבודפשט עם הדוגמנית Monique Spronk (מוניק ספרונק), חברתו וארוסתו של הדי.ג'יי ההולנדי המפורסם-טייסטו. האסטרטגיה מאחורי הקמפיין הפרסומי על החיבור בין גוף לנפש כבר דובר רבות. תפוזינה בקמפיין הנוכחי מעבירה את ההשפעה החיובית של המשקה על הנפש - הנובעת גם ממקור המשקה (הפרי) וגם מאישיות המותג (נערת תפוזינה). יש אנשים שהאנרגיה טבועה בהם באופן טבעי - הם קמים בבוקר מאושרים, מלאי אנרגיה וחיוניות אותה הם מביאים לאן שלא ילכו. אך מה לעשות, רובנו לא נולדנו כך. יכול להיות שאיבדנו את זה מתישהו בדרך, או שהחיים גרמו לנו לשכוח איך עושים את זה, וכאן נכנסת לתמונה תפוזינה - לגימה אחת, מחשבה אחת על השובביות הג'ינג'ית - וכבר אנחנו מרגישים יותר טוב. על סרט הפרסומת הסרט הראשון מתבסס על הרעיון "תעביר את זה הלאה". נערת תפוזינה, מייצגת את האנרגיה החיובית, מעבירה אותה הלאה וממנה התופעה מתפשטת לאנשים נוספים, עד ש... חוזרת אליה. האנרגיה החיובית מועברת על-ידי השגה של תשומת לב על-ידי שפריץ מרענן מאקדח מים ולאחריו העברת המשקה - בקבוק תפוזינה. בסרט השני, בו מוצגות הקרטוניות החדשות "תפוזינה אקטיב" ללא תוספת סוכר, נמצאת נערת תפוזינה בביתן בלונה פארק בו היא מנצחת במשחק יריות באקדח מים - היא מפילה אריזות סוכר ומשאירה את קרטוניות תפוזינה. המסר- הטעם המוכר - עכשיו ללא תוספת סוכר.
|
תאריך:
|
05/06/2005
|
|
|
עודכן:
|
05/06/2005
|
|
מחלקה ראשונה
|
|
רונן לוי זכה בסוף השבוע במכרז של מינהל מקרקעי ישראל, וירכוש מגרש בן 520 מ"ר, ל-4 דירות, בשכונת מעוז ציון, מבשרת ציון, ליד ירושלים.
|
|
|
היזם יגאל דמרי, בן נתיבות, חזר לרכוש מגרשים לבניה למגורים בעיר מגוריו. הוא זכה בסוף השבוע במכרז של מינהל מקרקעי ישראל, וירכוש מגרש בן 9.9 דונם בשכונת קריית מנחם, לבניית 60 דירות. דמנרי ישלם 470 אלף דולר, כולל פיתוח.
|
|
|
שני יזמים פרטיים זכו במכרזים של מינהל מקרקעי ישראל, וירכשו מגרשים לתעשיה בעמק חפר, בתשלום כולל של 620 אלף דולר, כולל הוצאות פיתוח.
|
|
|
יבואנית המכוניות יוניון מוטורס, בבעלות ג'ורג' חורש ועזרא דיגמי, זכתה בסוף השבוע במכרז של מינהל מקרקעי ישראל. היא תרכוש ממנו מגרש בן 3.1 דונם ברעננה ותשלם 1.4 מיליון דולר. המגרש מיועד, ככל הנראה, לבניית מרכז לוגיסטי ואולם מכירות למכוניות החברה באיזור המרכז.
|
|
|
ענקית התרופות הגנריות טבע הדהימה (יום א', 5.6.05), כאשר לראשונה מזה עשור פרסמה אזהרת רווח, בה נאמר כי רווחי החברה ברבעון השני לא צפויים לעמוד בתחזיות המוקדמות, וזאת עקב פסק דין שניתן ביום שישי האחרון נגד החברה בארה"ב, הדוחה את ההפצה של אחת התרופות הגנריות החדשות שטבע פיתחה לאחרונה.
|
|
|
|