חברת מאיר חברה למכוניות ומשאיות בע"מ, יבואנית מכוניות יגואר לישראל, מעלה בימים אלה מסע תדמית חדש. עלות הקמפיין - 400 אלף דולר.
חברת מאיר נתונה בבעלות הגיסים ישראל קז ויעקב שחר, ומנהל החברה הינו אבנר קז, נכדו של מייסד החברה.
הקמפיין המבוצע על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, כולל מודעות בעיתונות ובאינטרנט, ומציג את מגוון דגמי יגואר. הדגש מושם על דגמי S-type היוקרתית, ו-X-type הקטנה יחסית.
מחירי סידרת X נעים בין 265 אלף שקלים לדגם הזול ביותר המצוייד במנוע בנפח 2.5 ליטרים, ועד ל-300 אלף שקלים לדגם X המצוייד במנוע בן 3 ליטרים. מנוע זה מותקן גם בגירסה הצנועה ביותר של סידרת S שמחיריה מתחילים ב-342 אלף שקלים, ומגיעים עד 407 אלף שקלים לגירסת ה-S, בה מותקן מנוע בנפח 4 ליטרים.
הדגם היקר ביותר של יגואר הינו XKR פתוח גג שמחירו 777 אלף שקלים. אחריו ניצבת הלימוזינה מדגם דיימלר 8SV, שמחירה 731 אלף שקלים. 8XK קופה נימכר במחיר הזדמנות של 590 אלף שקלים, והסובריין המתיישנת בהדר עולה 542 אלף שקלים.
"הקמפיין בדרכו הייחודית מתחבר למהלך הבינלאומי שעוברת חברת יגואר, ומדגיש את האיכויות והערכים המוספים לנהג: ספורטיביות וביצועים, טכנולוגיה מתקדמת, מסורת מפוארת, סולידיות, עיצוב, מובילות וחזון, "אומרים יחצ"ני המסע ממשרד וובר, שנדוויק רימון, כהן.
סביר כי היוזמים ישלבו במסע הפרסום גם הצעות לנסיעות הכרות של הרוכשים בפועל, שכן מדובר במכוניות אשר נהיגתן הינה חוויה מסוג אחר. סופרלטיבים מילוליים מתקשים לתאר את אופיים של "גורי החתולים" לבית יגואר.
לכל דיגמי יגואר הנעה אחורית, בסידרת X אף הנעה כפולה – 4X4 ותיבות ההילוכים האוטומטיות בדגמים החדשים הינן בעלות 5 יחסי העברה (במקום 4 יחסי העברה כברוב המכוניות הנמכרות כיום בשוק הרכב).
בימים האחרונים ערכה סוכנות יגואר מסע קידום מכירות ייחודי, בשיתוף עם מכון הבריאות והספא שביערות הכרמל. במסגרת המסע העמידה הסוכנות לרשות לקוחות נבחרים בכוח מכוניות יגואר לנסיעת הכרות, שקטע הסיום בה נערך על גבי הכביש מתפתל מעתלית לשיא הכרמל.
סוכנות מאיר מייבאת לישראל גם את המכוניות הפרטיות והמשאיות מתוצרת וולוו השוודית, וכן את מכוניות ואופנועי הונדה. מכוניות אלה מיוצרות ביפן, ארה"ב ובריטניה, בעוד שדיגמי יגואר מיוצרים בבריטניה בלבד.
ברבעון הראשון של 2002 נמכרו בישראל 26 מכוניות יגואר. יחסית למצבו העגום מאוד של שוק הרכב המקומי מדובר במספר הגיוני, אלא שהוא נמוך מאוד יחסית לציפיות הקודמות. בקרוב עומדים להגיע ארצה דיגמי 2003 של כל המכוניות האירופיות, וזאת עוד בטרם חוסל מלאי 2002. התקופה הינה אם כן אידאלית למחפשי הזדמנויות הנחנים בכושר מיקוח.
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי. קופירייטר: צור גולן. ארטדיירקטור: זאב רביד. סופרוויזרית: מירב פרי. תקציבאית: טל יופה. מנהל קריאטיב BTL: יורם רובינגר. מעצבת: רוני בר. פלנינג: טלי קשטן ועמית קורן. קשרי חוץ: ענת זוזובסקי.