החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) ממשיכה למנף את פעילות הקיץ המרכזית - כפר המוזיקה קוקה-קולה 2005 ועולה בקמפיין חדש - "מלך הכפר" (יום ג', 28.6.05).
הקמפיין החדש כולל סרטון פרסום בערוצי הטלוויזיה ומודעות בעיתונים. הכרטיסים לכל הופעות הכפר אזלו בסוף השבוע האחרון ולפיכך הוחלט בחברת קוקה-קולה להעניק הזדמנות מיוחדת גם לבני הנוער שלא השיגו כרטיסים ליהנות באופן ייחודי מהחווייה.
"מלך הכפר" הינו מבצע מיוחד המאפשר לחברי אתר המוזיקה של קוקה-קולה - MYMUSIC.CO.IL לזכות בפרס - מלך כפר המוזיקה קוקה-קולה 2005 וליהנות מהטבות חלומיות. בתמורה לחמישה דציבלים (קודים המופעים מתחת לפקקים וללשוניות של מוצרי קוקה-קולה), יכולים הגולשים להשתתף בחידון טריוויה. המשתתף או המשתתפת שיענו נכון על כל השאלות בזמן הקצר ביותר יזכו בתואר הנכסף.
מהחברה נמסר: "בכל שבוע, יוכתר מלך/מלכה לכפר המוזיקה. המלך, בליווי 3 נסיכים (חברים שלו) יגיע לכפר המוזיקה בלימוזינה שתאסוף אותם ישירות מבתיהם ותביא אותם עד לכפר ובחזרה. ארמון המלך יהיה קרוואן מאובזר. בקראוון תהיה טלוויזיה, מכשיר DVD, מערכת סטריאו, סוני פליסטיישן, מקרר עם כיבוד ועוד.
בנוסף יקבל המלך ערכה מושלמת לים, הוא יוכל לבקר מאחורי הקלעים, להיות נוכח בחזרות הגנרליות, להיכנס לכל ההופעות ועוד".
ביקוש אדיר לכרטיסים
בסוף השבוע האחרון פרסמה חברת קוקה-קולה הודעה כי מאז החל הכירטוס למופעי כפר המוזיקה קוקה-קולה באתר האינטרנט mymusic co.il.www
אזלו כל הכרטיסים לכל המופעים בכפר.
עוד בטרם אזלו הכרטיסים הוחלט בחברת קוקה-קולה להגביל את כמות הכרטיסים ליחיד שניתן להזמין לכפר. החברה החליטה להטיל הגבלה של עד חמישה כרטיסים בלבד לכל מזמין על-מנת לאפשר הזדמנות שווה לכמה שיותר בני נוער ליהנות מחוויות הכפר ועל-מנת למנוע תופעת ספסרות בכרטיסים לכפר.
מבדיקה שערך אגף המיחשוב של החברה לפני מספר ימים עלה, כי מספר גורמים ביצעו הזמנה מסיבית של כרטיסים לכפר המוזיקה שהוצעו למכירה (בתשלום) בפרומים שונים באתרי מוזיקה וחדשות.
בעקבות כך פרסמה החברה הודעת אזהרה בעמוד הפותח של אתר האינטרנט, בו היא מזהירה מפני הספסרות: "מספר גורמים, חלקם באמצעות אתרי אינטרנט, מציעים למכירה (בתשלום) כרטיסים, המקנים לכאורה, כניסה למופעים אשר יתקיימו בכפר המוזיקה. חברת קוקה-קולה מבקשת להדגיש כי כרטיסים אשר ירוכזו באמצעות גורמים בלתי מורשים לא יכובדו ולא יאפשרו כניסה לכפר.
הזמנת כרטיסים למופעי הכפר אפשרית רק באמצעות האתר הרשמי של קוקה-קולה ובהתאם לתנאי התקנון המפורסם באתר. באתר זה ייושמו שיטות אימות וזיהוי מתקדמות למניעת ספסרות בשיתוף משטרת ישראל. כרטיסים שירכשו בספסרות לא יכובדו".
חווית הקיץ הגדולה
קוקה-קולה השקיעה השנה
למעלה מ-9 מיליון ש"ח בכפר המוזיקה שיציע גם השנה אטרקציות וחידושים ייחודיים. החברה השקיעה משאבים רבים בייזום שיתופי פעולה מקוריים בין אמנים ולהקות במטרה לנסות ולהקיף מגוון רחב של סגנונות מוזיקליים המעניקים נופך אמנותי ייחודי ובלעדי לכפר המוזיקה. סה"כ יארח הכפר כ-100,000 צופים.