טקס ההשקה של מרכז הדגל המחודש של orange התקיים אתמול (ב') בערב - מרכז יד אליהו בנוכחות עמיקם כהן, מנכ"ל החברה, ציון גינת, סמנכ"ל שירות לקוחות של פרטנר ויובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל.
עמיקם כהן, מנכ"ל orange, אמר כי "שדרוג המרכז היווה עבורנו הזדמנות לשפר את השירות אותו אנו נותנים לאוכלוסיית האנשים עם מוגבלות, מתוך כוונה להמשיך ולשפר את חוויית השירות הניתנת בכול הערוצים האפשריים ולהעניק שירות ברמה שלא הכרת. אנו גאים לזכות באות נגישות ישראל בגין מהלך זה".
יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות, אמר כי, "מדובר ביום גדול עבור אוכלוסיית האנשים עם מוגבלות ומשפחותיהם, יום בו רשת orange, רשת הסלולר המובילה פותחת את הדלת בפנינו הנכים, ועושה כל מה שנדרש על-מנת שלנו הנכים יתאפשר ליהנות מהשירותים הניתנים לכלל הלקוחות בכבוד, שוויון ומקסימום עצמאות".
עוד הוסיף, כי "עסק נגיש שווה עסק מרוויח, מדובר בקהל מטרה עצום, כל עסק שיטפל בנושא הנגישות ובשירות מקצועי לנכים יזכה לשיפור בתדמית וגידול במכירות ובאות נגישות ישראל".
רשת orange החליטה לשדרג את מרכזי השירות על-מנת להתאים אותם באופן המרבי לנוחות אנשים עם מוגבלות. אתמול קיבל המרכז הראשון ברשת את "אות נגישות ישראל" מעמותת "נגישות ישראל" שפועלת כדי לקדם את הנגישות הפיזית והחושית בישראל.
המרכז הראשון שנבחר כפיילוט של הפרויקט הוא כאמור "יד אליהו" בת"א. במרכז זה האדם המוגבל יכול ליהנות משוויון מוחלט ומתנאי נגישות מצוינים בסטנדרט בינלאומי, בין היתר תנאי הנגישות כוללים: חניות נכים מסומנות ומרווחות, שילוט הכוונה ייעודי, שירותי נכים מותאמים ומורחבים, עמדות שרות מותאמות ללקויי שמיעה וכסאות גלגלים ועוד. תנאים אלה ועוד מאפשרים לכל אדם עם מוגבלות של שמיעה, ראיה, הליכה וכסא גלגלים לקבל שירות במרכז.
חברת orange החלה במהלך לשיפור הנגישות בכל מרכזי השירות ברחבי הארץ ובמקביל פועלת להכשרת כל מרכז חדש על-פי הסטנדרט המזכה את המרכזים ב"אות נגישות ישראל". בנוסף פועלת חברת orange להנגשת אתר האינטרנט שלה, להנגשת השירות והגברת מאמצי השיווק לנישה זו.