השבוע נחתם הסכם בין חברת "מיוזיק ג'נום" הישראלית לבין רשת "אמפיק" הפולנית. ההסכם בשווי כ-5 מיליון אירו למשך 5 שנים. העסקה הופכת את מיוזיק ג'נום לשותפה בהכנסות ממכירות המוסיקה בחנויות אמפיק, בהן היא מציבה את עמדות המוסיקה החכמות (Smart Music Terminal).
רשת אמפיק הפולנית הנה רשת מובילה בפולין בתחום המוסיקה, ספרים, די.וי.די תוכנות ועוד. הרשת כיום בפריסה של 70 סניפים ברחבי פולין. הרשת צפוייה לגדול ל-100 סניפים כך שבשנים הקרובות צפויים להיפתח 30 סניפים נוספים של הרשת בפולין.
חברת מיוזיק ג'נום הישראלית תאייש עד סוף השנה כ-20 סניפים של רשת אמפיק בעמדות מוסיקה חכמות אותם פיתחה החברה. מיוזיק ג'נום צפוייה לאייש בהמשך את כל 70 סניפי רשת אמפיק בעמדות מוסיקה חכמות אשר מבוססות על טכנולוגית בינה מלאכותית שפותחה בארץ, על-ידי החברה. עמדת המוסיקה מאפשרת לחובב המוסיקה לאתר יצירות מוסיקליות, המתאימות לטעמו האישי, מתוך רבבות שירים.
ייחודה של הטכנולוגיה הנו ביכולתה להמליץ למשתמש על מוסיקה מגוונת שיאהב, ללא מגבלות, ז'אנר, שפה או אמן. בנוסף מאפשרת הטכנולוגיה של מיוזיק ג'נום למשתמש לחפש מוסיקה בעזרת פרמטרים מוסיקליים מגוונים, כגון מצב רוח, קצב ועוד.
לדברי אנשי חברת מיוזיק ג'נום, מדובר בשיעור של 80% הצלחה של המערכת בקליעה לטעם המוסיקלי של המשתמש אחרי דירוג של 5 שירים.
אייל להב, מנכ"ל חברת אמפיק, לשעבר סמנכ"ל שיווק "סופר פארם" וממקימי מועדון הלקוחות "לייף סטייל", מסר כי: "יש בכוונת חברת "אמפיק" להשתמש בטכנולוגיה של מיוזיק ג'נום ככלי חכם לניהול מועדון הלקוחות של החברה".
כיום ניתן למצוא את עמדות המוסיקה של חברת מיוזיק ג'נום בחנויות של רשת "טאוור רקורדס" בארץ, ובאירופה ברשתות מוצרי חשמל לבית ומוסיקה כמו "מדיה מקרט" ו-"סטורן" בגרמניה ואוסטריה. כמו כן, אפשר למצוא אפליקציות סלולריות ברשת orange הישראלית.