"ברטר הפקות", המתמחה בנושא מיתוג קולי של חברות, וקבוצת משקיעים נוספת, עתידים לפתוח את שלוחה במוסקבה בתחילת 2006.
עלות ההשקעה מוערכת ב-6 מיליון אירו שיושקעו ברובם בשיווק ופיתוח טכנולוגיות חדשות.
הנרי ברטר, מנכ"ל החברה, מסר כי "הבחירה במוסקבה וסביבתה היא החלטה אסטרטגית. מסקר שוק מקיף שערכנו, בקרב חברות פרטיות וממשלתיות, עולה כי הפיתוח המואץ במדינות אלה יוצר דרישה גוברת למוצרים אותם אנו מפתחים.
לדבריו, "שנת 2006 תוקדש להחדרת המוצר לשוק המקומי וכבר אז אנו צופים לתפוס נתח שוק של בין 30%-25%".
"בטלפון, הדרך היחידה דרכה ניתן 'להמחיש' את איכות המוצר או שירותים של חברה היא על-ידי תכנים אודיטוריים, הצלילים הם מימד שלישי המעניק נפח למסר הטלפוני. חשוב להדגיש כי לא מדובר ב'עוד מענה קולי' אלא בחתימת קול המזוהה עם החברה. מיתוג קולי יכול לעשות את ההבדל בין סגירת עסקה לבין החמצה של הזדמנות עסקית", הדגיש ברטר.
לדבריו נתונים שאספה החברה מראים כי היכולת לשמר לקוחות על קו הטלפון יכולה להגיע להבדל של עד 40% בין חברה שהתכנים שהיא משדרת בהמתנה משרתים את הלקוח לבין חברה שאינה מייחסת חשיבות למענה הקולי שלה והלקוח מרגיש שמבזבזים את זמנו.
נתון מעניין נוסף, אנשים שנענים בעמדת המתנה בעלת תוכן נעים וידידותי, מעריכים את זמן השהות שלהם על הקו במחצית מהזמן אותו ממתינים בפועל.
"יותר ויותר חברות מבינות היום כי המיתוג קולי הוא הלוגו, חלון הראווה וכרטיס הביקור של החברה, עבור הלקוחות בטלפון. בטלפון אתה נראה כמו שאתה נשמע", סיכם ברטר.