שגעון הסודוקו מגיע למסך הטלוויזיה ב-yes. החל מה-1.8.05 יוכלו גם לקוחות החברה ליהנות מהלהיט החדש, סודוקו, במשחק אינטראקטיבי, היישר במסך הטלוויזיה. את המשחק ניתן יהיה למצוא באפיק 25.
הסודוקו יוצע ללקוחות yes ברכישה יומית של 5 ש"ח ליום. לאחר 4 רכישות במהלך החודש, ייפתח המשחק ללקוח לכל החודש. המשחק האינטראקטיבי יציע סודוקו במגוון רמות קושי, לרבות "מיני-סודוקו" המתאים לשחקנים מתחילים ולילדים. ה"מיני-סודוקו" מציע עוד אפשרות להעסיק את הילדים שבחופשה, הפעם בחדר ממוזג, ובפעילות שאפילו תורמת לתאים האפורים...
כזכור, סודוקו הוא משחק היגיון, המבוסס על מילוי ספרות בלוח של 81 משבצות, שמחולק ל-9 לוחות קטנים של 3X3. בחלק מהמשבצות רשומות מראש ספרות מ-1 עד 9, ושאר המשבצות ריקות. מטרת המשחק: למלא את המשבצות הריקות בספרות, כך שבכל שורה, בכל טור ובכל לוח קטן יימצאו כל הספרות, מ-1 עד 9.
לאחרונה החל המשחק להופיע באופן גורף כמעט בכל העיתונים, בהם הארץ, ידיעות אחרונות ואחרים, אך לראשונה פורסם בעיתון "Math Puzzles and Logic Problems" שבניו-יורק, בשנות ה-70. ההיסטוריה של הסודוקו הולכת אחורה למאה ה-19 ביפן, בשם "סואוז'י ווא דוקושין ני קאגירו, כלומר המספר מוגבל רק בבדידותו, ובהמשך נקרא בקיצור סודוקו, כלומר "מספר יחיד".
בסוף הקיץ תיערך
תחרות ארצית, ב"יריד חוצות היוצר" בבריכת הסולטן בירושלים. היריד יתקיים בין התאריכים 18-29 באוגוסט.
לאתר הסודוקו הישראלי
לחץ כאן.