השבועון Time Out תל אביב מתחיל לשדר את תכניו באמצעות מסכי ה-LCD המותקנים בתוך אוטובוסים ומוניות שירות בתל אביב ובגוש דן.
השבוע חתם השבועון על הסכם אספקת תכנים לרצועה האורבנית עם מחלקת התוכן והמדיה של Infomotion, החברה האמונה על המדיום. הרצועה הקרויה Info-orban תכלול בשלב הראשוני מגוון אירועים בתחומי הפצתו של השבועון. סקר שערך משרד התחבורה לפני מספר חודשים מגלה כי באזור תל אביב וגוש דן פועלים כיום 550 קווי שירות של אוטובוסים, המסיעים 900 אלף נוסעים ביום.
הרצועה האורבנית של Time Out תשודר באזור תל אביב והמרכז שם מותקנים מסכי ה-LCD באוטובוסים של חברת קווים. במקביל אליהם יועברו השידורים גם למוניות השירות שנוסעות ברחבי העיר. התוכן החדש יכלול נושאים רבים ביניהם מידע על אירועים, הצגות, מופעים, מוסיקה, ספורט, פנאי ותודעה.
בשלב הראשון יעבור השידורים גם באמצעות מוניות הטייסים (קו 16), מוניות קו 51 בפתח תקווה ובשלב השני יתפרסו לקווים נוספים. עד סוף השנה צפוייה infomotion לפרוס בגוש דן לבדו קרוב ל-500 מסכים בתוך כלי תחבורה ציבורית.
"כניסתו של Time Out לתמהיל השידורים, תסייע לנוסעים להתעדכן באירועים הרבים בתחומי התרבות, הפנאי והבידור המתרחשים בתל אביב ובגוש דן" אומר אורי בר מנהל התוכן המדיה של Infomotion. "הרצועה האורבנית היא אחת משמונה רצועות חדשות שעולות על גבי המסכים כאשר כל אחת מהן עולה בדירוג על-מנת לאפשר לנוסעים להתרגל אל לוח השידורים. עד כה עלו רצועות אופנה בשיתוף ערוץ האופנה הבינלאומי, רצועת ספורט אתגרי בשיתוף אדרנלין ורצועה בשפה הרוסית בשיתוף הפורטל נרוד".