משרד הפרסום גיתם BBDO עובר שינוי ארגוני מקיף. את המהלך מובילה מיכל המאירי, מנכ"ל החברה, תוך מטרה להצעיד את החברה קדימה, עם שאיפה ליצור מהלכים קריאטיביים פורצי דרך.
משרד הפרסום יחל לעבוד במבנה של SBU - יחידת עבודה הטרוגנית המשלבת תקציבאים, פלנרים וקריאטיב פלנינג, הנותנים מענה כולל ללקוח, ומנוהלת על-ידי סמנכ"ל. בראש אחד מה-SBU תעמוד מיכל דבורצקי המשמשת כיום סמנכ"ל אסטרטגיה במשרד. בימים אלו הנהלת המשרד מקיימת מגעים לאיוש תפקיד הסמנכ"ל הנוסף.
מחלקת הקריאטיב תישאר כמחלקה עצמאית, המנוהלת על-ידי אסי שביט עם אוריינטציה ל-SBU - במבנה מטריציוני תוך שיוך אנשי הקריאייטיב לאחת משתי היחידות. השינוי הארגוני ילווה גם בשינוי פיזי של המשרד כך שכל SBU ישב באותו מתחם.
מיכל המאירי אמרה: "תהליך גיבוש המבנה הארגוני בגיתם נמשך כחצי שנה ומטרתו להצעיד את המשרד קדימה. מצאנו לנכון להוביל מהלך של שינוי וצמיחה במשרד, ולרענן את התפקידים המסורתיים. בשיטה של יחידות עבודה הטרוגניות, אנחנו מאפשרים לאנשים להיות ממוקדי לקוח, יצירתיים יותר, יעילים יותר, תוך יצירת אווירה מפרה בתוך יחידת העבודה".
תהליך גיבוש המבנה האירגוני החדש לווה בשיחות אישיות עם עובדי המשרד, לקוחות המשרד וקולגות במשרדי BBDO בעולם על-מנת להגיע למבנה הנכון והיעיל ביותר. מבנה זה מיושם בהצלחה במשרדי BBDO בעולם.