|   15:07:40
  יפעת גדות  
עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

לראשונה - דירוג הפרסום של המגזר הדתי-חרדי

המפרסמים המובילים: סנו בשני המגזרים הקמפיין המוביל במגזרי דתי: בנק פועלי אגודת ישראל הקמפיין המוביל במגזרי רוסי: אסם משרד הפרסום המוביל במגזר הרוסי: ת"א מוסקבה משרד הפרסום המוביל במגזר הדתי: אפיקים פירסומאים ובולטון פוטנציאל
14/08/2005  |   יפעת גדות   |   חדשות   |   תגובות

"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", תאגיד המידע הגדול בישראל, מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במגזר הדתי והרוסי במחירים ריאליים לסיכום החצי הראשון של שנת 2005.

מכיוון שמדובר במחירים ריאליים מוערכים, בסיטואציה בה ההבדל בין הגופים המדורגים הייתה פלוס מינוס 3%, יהיה באותו המקום בדירוג יותר מגורם אחד.

במגזר רוסי

תתי ענפים

תת ענף תקשורת סלולרית עולה מקום מהחציון המקביל אשתקד, ומתמקם במקום הראשון בטבלה עם הוצאה לפרסום של כ-1.9 מיליון דולר תוך כדי שהוא מחליף מקומות עם תת ענף כבלים לוויין.

המפרסמת המובילה בקטגוריית הסלולר היא פרטנר באמצעות משרד הפרסום ת"א מוסקווה עם פרסום בולט לחבילות השונות שלה.

קטגוריה נוספת הצומחת מתוך הדירוג היא תת ענף רכב פרטי העולה כ-4 מקומות ומתמקם במקום השמיני עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-405 אלף דולר. המותגים המובילים בפרסום הם: הונדה באמצעות משרד מקאן אריקסון וסוזוקי באמצעות משרד שמעוני פינקלשטיין.

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום מוסיף כי: "בחצי הראשון של שנת 2005 נכנסו לטבלת המובילים קטגוריות חדשות שלא הופיעו בחציון המקביל אשתקד כמו מזון מהיר, תעופה וביגוד".

פרסום בולט בקטגוריות העולות:

מזון מהיר - מקדונלדס תזונה נכונה, מק'שווארמה, פיצה מטר ועוד
תעופה - מועדון הנוסע המתמיד של אל-על, טרמינל 3 ועוד. ביגוד - קרייזי ליין, הוניגמן, סקאל ספורט ועוד.

מפרסמים

המפרסמים המובילים במגזר הרוסי הינם: סנו ו-HOT שממשיכות להיות המפרסמות המובילות במגזר בהתאמה. השינויים הם בקרב חברות הסלולר: פרטנר אורנג' היא המפרסמת הסלולרית המובילה החציון לעומת פלאפון בחציון המקביל אשתקד. תנובה ממוקמת החציון במקום השבועי ביחד עם סופר-פארם ופרסום בולט ליופלה WHITE ול-SLAVAS SNOWSHOW באמצעות משרד תל אביב מוסקווה. שטראוס עלית לעומתה, עדיין לא נכנסת לטבלת ה- 20 במגזר.

מפרסמת בולטת החציון שלא נכנסה בחציון המקביל אשתקד לטבלה היא אסם המתמקמת במקום ה-11. אסם מפרסמת באמצעות משרד מקאן אריקסון את "הבית שלי, אסם שלי". פרפקטו ועוגות הבית השונות.

משרדי פרסום

משרד תל אביב מוסקווה ממשיך להוביל את טבלת משרדי הפרסום עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-3.2 מיליון דולר. נתי יעקובי מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "משרד הפרסום תל אביב מוסקווה ממשיך להפגין עוצמה פרסומית גם בשנת 2005 תוך כדי עבודה עם מפרסמים בולטים במגזר כמו HOT, פרטנר, תנובה, קווי זהב אל על ועוד. במקום השני בטבלה ממשיך להיות ממוקם משרד מקאן אריקסון המצליח החציון לצמצם פערים עם תל אביב מוסקווה ולייצר קמפיינים בולטים ל-YES, מקדונלדס, אסם סלקום ועוד".

יעקובי מציין את משרד מרינה זיידמן: "המשרד החדש בנוף המגזרי מפגין בולטות פרסומית עקב עבודה מאסיבית עם אינטרנט זהב ושופרסל דיל תוך כדי שהוא מתמקם במקום ה-11".

מגזר דתי חרדי

תתי ענפים

נתי יעקובי מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "במבט על רשימת תתי הענפים המובילים בפרסום במגזר עולה תמונה שונה מזו שהורגלנו לה ממגזרים אחרים וזאת עקב אורח החיים השונה של האוכלוסיה הדתית חרדית.

ניתן לראות שתת ענף תקשורת סלולרית ממוקמת בחלק התחתון של הטבלה בשל חרם פרסום הסלולר על המדיות שהטילו הרבנים למעט פרסום למירס שקיבלה "תו תקן סלולרי כשר". לעומת זאת תת ענף דיור הוא המוביל את הטבלה עם פרסומות לפרויקטים רבים לאוכלוסיה הדתית וזאת בשל העובדה שאוכלוסיה זו מרבה לקנות דירות ומושג הלחיות ביחד בשכירות מקבל פחות.

עוד ניתן לראות כי במקום קטגוריות מובילות שהורגלנו לראות במגזרים האחרים כמו כבלים/לווין, רכב פרטי ועוד אנו רואים במגזר זה פרסום בולט דווקא לגני אירועים עקב תחרות עזה בקטגוריה זו, מוצרי חלב, תכשיטים וספרים".

מפרסמים

גם במגזר זה מובילה סנו באמצעות פרסום אפיקים ומימד את טבלת המפרסמים עם פרסום בולט לסנו מקסימה וסנומט. שטראוס עלית שמבצעת חדירה השנה למגזרים, מסמנת וי וממוקמת חזק במגזר במקום השני באמצעות בולטון פוטנציאל ובקרבתה בטבלה נמצאת תנובה באמצעות פרסום גל.

משרדי פרסום

את טבלת משרדי הפרסום מובילים בצוותא פרסום אפיקים ובולטון פוטנציאל עם השקעה ריאלית בפרסום של כ-1.1 מיליון דולר. לא הרחק מהם ממוקם פרסום גל עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-970 אלף דולר. יעקובי מציין כי רוב משרדי הפרסום בעשירייה המובילה הם עצמאיים ותיקים וכי עדיין לא ניכרת דריסת רגל של המשרדים הגדולים במגזר זה למעט מקאן אריקסון וטריו. כמו כן החרם הפרסום על חברות הסלולר פוגע השנה במיוחד במשרדי הפרסום שלהם: אפיקים, מימד ומקאן אריקסון.

תאריך:  14/08/2005   |   עודכן:  14/08/2005
יפעת גדות
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נבחרת ישראל נחתה לפנות בוקר בקייב, אוקראינה. השחקנים הגיעו למלון עייפים ורצוצים והמאמן אברהם גרנט ויתר להם על התייצבות לארוחת הבוקר.
14/08/2005  |  טלספורט  |   חדשות
בונוס בטלוויזיה האמריקנית - בתום העונה השישית של סדרת הטלוויזיה "הסופרנוס", של HBO המצליחה, יקבלו הצופים אקסטרה הנאה - ויוכלו לצפות בבונוס של שמונה פרקים נוספים, ב-2007. כך הודיעה HBO בסוף השבוע.
14/08/2005  |  הדר פרבר  |   חדשות
פגישת עבודה בין הרשות השנייה לרדיו ולטלוויזיה לבין הנהלת זכיינית ערוץ 2, "קשת", התקיימה בשבוע שעבר (11.8.05) ובה דובר בהיערכות הזכיינית לקראת המעבר לארבעה ימי שידור ועמידתה במחוייבותיה.
14/08/2005  |  הדר פרבר  |   חדשות
דרישה מוגברת נרשמת בחודשים האחרונים ברחבי העולם למאבטחים בעלי ניסיון מישראל, כך עולה מבדיקה שנערכה על-ידי מתי אלפר, משלוחת אוניברסיטת דרבי בישראל.
14/08/2005  |  ענבל אביב  |   חדשות
ממשלת ארה"ב מנסה למנוע את פרסומן של תמונות נוספות אשר חושפות את ההתעללות באסירים העירקים בכלא אבו-גרייב בטענה כי פרסומן יסייע למורדים במלחמתם. מנגד, קבוצות הפועלות למען זכויות בני אדם פנו לבית המשפט עם 87 תמונות חדשות, שטרם פורסמו כאמור, אשר מצביעות על התעללות באסירים. כמה מהתמונות כבר פורסמו.
14/08/2005  |  הדר פרבר  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il